Ångest

Guuud vilken rolig kväll det va igår!

Dock så vart det lite väl mycket alkohol,
så har jag den värsta dagen efter ångesten jag har varit med om,
jag vill klösa mig ut ur kroppen. Jag håller seriöst på att dö.

Så idag kommer jag inte kliva upp ur sängen,
jag kommer ligga där hela dagen och försöka kväva mig själv med kudden.

Och vissa saker som jag sa till vissa personer,
tar jag tillbaka och vill aldrig mer prata om det,
eller gårdagen! Jag sa så mycket trams och va allmänt pinsam och full.
MEN! Jag hade jävligt roligt också! =)

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och trycka kudden över huvudet,
jag kommer nog inte vilja prata med nån idag.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Såg dig på Memento igår! =)

2010-05-30 @ 18:41:27
URL: http://jannicenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0