Finland

Nu har skruttan åkt för en stund sen, hon är på väg till Finland med sin pappa+ familj.
Jag är så orolig och nervös så jag håller på att dö!
Tänk om det skulle hända nåt, då skulle jag ju dö på riktigt!
Ja gav Jonas stränga order om att han skulle ha ett koppel på Tindra så hon inte kommer längre än en meter ifrån honom. Gud jag kommer dö av oro i helgen!

Men det här är väl en liten liten försmak av oktober,
då ska nämligen skruttan till Tunisien en vecka!
DÅ kommer jag verkligen oroa ihjäl mig.
Men kravet för att skruttan skulle få följa med då,
är att Jonas ska ha en bärsele till Tindra :p
Det spelar ingen roll att hon har fyllt 4 år då, och en bärsele är för bebisar.
Ska hon med ska hon sitta i en sån :p haha..


Igår hade jag riktiga hormon problem.
Man kan ju få "lite" hormon rubbningar av spiralen, men eftersom jag inte har känt nåt hittills
så trodde inte att det skulle bli nåt. Men ack så fel jag hade!
Igår sprutade jag eld ungefär, den det gick ut över mest va Johan stackaren
men det va bara för att han käftade emot hela tiden och då blir det tyvärr ännu värre.
Dessutom fick jag ett utfall mot grannarna och skrev dödsmeddelanden i tvättstugan.
Bara nån öppnade munnen och sa nåt jag inte gillade eller vad som hellst så svartnade det för mig.
Dessutom så tror jag aldrig jag har skrikit och hyttat till andra bilar i trafiken som igår.
 
Men idag känns det mycket bättre, tills för en stund sen.
Det är en människa som går mig på nerverna och gör mig så jävla förbannad.
Jag kommer nog ryka ihop med människan på Lördag när vi ses.
Jag hoppas innerligt att mina hormon besvär har lagt sig tills dess.
Kan bli otrevligt annars...


Nu blir det tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: J

Haha , de känns igen! jag satt in en hormonspiral för snart 4 månader sedan och jag blir bara värre och värre i mitt humör . De värsta svängningarna började för kanske en och en halv - 2 månader sen och om de fortsätter så här att man ska vara precis som vanligt och sen blixtrar de till på en mikrosekund , ja då tar jag ut den. Får hoppas att de lägger sig , jag kan vara ett rivjärn så de räcker ändå ;)

2010-05-28 @ 08:07:13
Postat av: Cicci

Åh herregud, då vet jag vad jag har att vänta mig. Gud så jobbigt! Tydligen så kan alla "biverkningar" hålla i sig i 6 månader. då behöver du och alla runt omkring dig "bara" härda ut i 2 mån till isf :p

Det kan ju verkligen blixtra till från ingenstans, man kan vara på jätte bra humör sen helt plötsligt så är det som att nån släcker lampan, det totalt svartnar. Hua, jag hoppas verkligen att jag inte behöver ha så här i 6 månader. Hoppas det blir bättre för dig snart!

2010-05-28 @ 11:12:53
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0