Blondie

Hej mina Darlings!
Nu är jag hemma på soliga Övfre Östermalm, efter att ha tillbringat en vecka på landet!
Lill fisen har åkt till pappa sin, och jag sitter och äter alldeles för mycket chips!
Men det är ju så gott, Pringles med Grill smak!
Har tvättstugan men det är ju så tråkigt, vissa dagar är man bara inte upplagd för att tvätta!
Idag är en sån dag, men som tur är så har jag tvättstugan i morgon med.
Så jag funderar på vad man ska hitta på ikväll!

Idag har jag iaf solat för första gången sen min lilla svimmningsatack!
Och jag klarade mig utan att svimma, tog med mig en flaska vatten och jag bäljde i mig under tiden jag solade!
Jag måste ju även berätta att idag har jag kört en helt sprillans mercedes, och alla som känner mig vet hur mycket jag avgudar nya bilar. Jag älskar verkligen lukten! Och dom små älsklingarna går ju som på räls.. åhh, I just adore it!
Den dagen jag får för mig att köpa en bil, så blir det defentivit en sprillans!  Så jag måste ju tacka Jonas som lät mig köra den =) han va lite oorganiserad idag, han hade dragit på sig 2 bilar. och jag skulle ju endå ner till stan å sola, så jag körde ner bilen dit. Han frågade mig vilken av bilarna jag ville köra, men han kom på det lika snabbt som han frågade att det va en otroligt dum fråga,. haha!  Valet stog mellan en gammal Audi från 90-91 eller som sagt en sprillans merca!
Enkelt Val!

Härom dagen visade det sig verkligen att jag ÄR blondin, under mitt mörka hår!
Jag skulle åka till mamma efter jobbet för Tindra va där, så skulle jag bara in på ica kvantum i nacksta, så jag tog "övre" vägen dit, för jag hade varit hem en sväng. Så när jag kommer till midälva så lägger det sig en tjock, verkligen tjock rök över hela vägen och överallt. Och när vi hade brandutb. på jobbet så fick vi veta att 2 andetag av brandrök så kan man vara död.
Så jag fick ju panik, jag hade ju fönstret helt nervevat för jag satt och rökte! Så kom jag på den perfekta idén, att jag håller andan tills jag är igenom röken. efter några meter kom jag ju på att jag vet inte hur länge jag måste hålla andan, så jag slängde ut ciggen och vevade upp fönstret! Som om att det hjälpte! Haha..! Pucko!'

Jag har även kommit på den perfekta planen, ang. hottie!
Så skulle jag göra slag i saken, men han va inte där =(


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0