Update

hmm, ska vi se då!
Det kanske är dags för en liten update.
kan börja med lördagen, kommer inte ihåg vad vi gjorde före det!
Jag jobbade hela långa dagen. Och Tindra fick åka med Momma och moffa Ulf på en heldagsutflykt och träffa bobbo!

Så dom hade myst och haft det trevligt i solen!

Sen på kvällen vart det grillning hos mamma. Även Britta och Igge kom.
Så vi åt alldeles för mycket och hade det jätte trevligt iaf!

Just ja, jag måste ju berätta att jag har fått ett erbjudande.
Det är en kille/gubbe på 32 år som vill gifta sig med mig, en Norrman!
Han är miljonär och har nyss köpt en bil för 1,8 miljoner, och han har lovat guld och gröna skogar!
Men ibland är inte pengar allt. han är nämligen fet!
Såå jag fortsätter spana på min hottie ist, som för övrigt går på semseter snart! Mycket snart!
Så nu måste det hända nånting, annars får jag inte se han på sisådär 3 veckor! Mycket illa!

Jobbade igår, och det va så segt men på slutet vart det stressigt fick en riktig raketfart för att hinna bli klar!
Guud vad jag va slut efter det! Va meningen att jag skulle jobba idag å, men jag å Britta bytte.
Så då slapp jag jobba 3 dagar i rad, och det slapp hon med. så det vart en så kallad "Win win situation"
så jobbar jag ons- och Torsdag. Helt okej! 

nää, nu kommer jag inte på så mycket intressant att skriva, så det får bli en update senare eller nån dag! 


Tjingeling! 



I tried to be chill, but your so hot that i melted

Kommentarer
Postat av: Maja Krax Ulla

Jag Hörde att du hade en vattentät plan av mor =)

2008-06-12 @ 21:19:03
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0