Jag överlevde katastrofen

Såå, jag orkar egentligen inte skriva nå särsklit om gårdagen,
det är så mycket!
Men alla blev storm förtjusta i Tindra, hon va det vackraste barnet dom hade sett.
och hon va ju så duktig, och så snäll, och viiiiilka ögon, man drunknar ju i dom. Och hon kommer verkligen bli en hjärtekrossare, det ser man redan nu. Hon är ju verkligen festens prinsessa.
jag har aldrig sett nån sötare. Man ser verkligen att hon heter Tindra, det bara lyser om henne.
Listan kan göras lååång, komplimangerna bara  vällde över mig om lill madame!
Jag är såå stolt över att ha ett så otroligt vackert barn!

för att samman fatta gårdagen med lite kort;
jag va arg och irriterad mest hela tiden, farmor va helt forcerad, så jag ville ge henne en smäll, (hihi)
det gick rätt så bra att läsa upp det där fåneriet, jag stog och svängde lite på benen under tiden bara.. haha!
Tråkig mat.(men säkert gott för dom som gillar fisk/skaldjur) men det va ju fint väder.
Jag hade såååååå tråkigt!!! Dom enda (nästan) som jag pratade med va två av pappas kompisar som jag känner sen förut. så det va ju trevligt, för dom är ju trevlig och rolig.
Och det va så kul, för Örjan (en av pappas kompisar) spelade fotboll med Tindra och han tyckte ju att hon va såå duktig att sparka bollen och hon va ju så himla intelligent, han hade träffat såå mååånga barn i hennes ålder med ingen som va som hon, och ju mer han drack ju högre pratade han med henne till slut så kunde man tro att han pratade med en sten döv 90- åring och han tjatade mer och mer om hur duktig hon va på att sparka fotbollen och att hon förstog allt man sa till henne.
Gud vad jag skrattade åt han,
men då satte jag punkt för kvällen, för då började alla bli en aning rund under fötterna!

Nää, det får bli en bättre uppdatering när jag har ork och lust!¨

Och Tyvärr knäppte jag inte mycket bilder, men ni kan ju få se dom jag tog (Det är mest på Tindra)
Väntar på att Bysse (Fotografen) ska maila mer bilder till mig! Så då kan ni få se mer, och även på min klänning (Har ju fått en önskan om det)
               

Måste bara få tillägga att pappa har inte en sån där dubbelhaka, den ser ju grotesk ut.
Bilden som Tindra och pappa är på, ser man Monica på höger sida, tog inte nån riktig bild på dom två, där man ser kläderna.

Nu blir det  Las Vegas.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maja Krax Ulla

Jaha okej , de va ju idag vi skulle se sex and the city filmen ! Va iväg iaf , Gud vad bra den va.. Fast känenr du att du vill se den på bio så följer ja med lätt ! :D :D

2008-06-21 @ 22:59:05
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Carrolixeen

nej nej , premiär idag !

2008-06-21 @ 23:05:49
Postat av: kli

Vad pappa din har bytt ner sig, din mamma som är så otroligt vacker, men dina föräldrar har väl varit skilda länge va!?

2008-06-30 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0