Toppen...

Jag mår så bra nu, jag har det så bra!
Jag är så glad och lycklig över mitt liv! Har aldrig haft det bättre!
Man måste nå botten för att komma upp till toppen igen, och det har jag gjort!
Och tack till alla som förgyller min vardag! Speciellt en person =)


För övrigt så va Midsommarafton, en helt lyckad dag/kväll! =)
Vi va några som spelade kubb, mitt lag va säker på att vi skulle förlora för vi tyckte vi va värdelös!
Men vi vann hela "turneringen"! Haha, snacka om att man är bäst!



Tjingeling!


Midsommar

Måste bara få säga att, gud vad jag hade kul i Lördags =)
Sen fram mot små timmarna gick jag och Martin hem till han och spelade Wii!
Haha, gud va kul det va! Fast man va ju rätt så kass, men det funka :p

Igår spenderande jag och Carolina dagen med varandra, så det va ju trevligt!
Va ju ett tag sen... Så vi lallade på en hel dag =)

Idag har man gjort stan en sväng, va å fikade sen köpte jag lite midsommar- kläder till gumman
och även en tunika till mig blev det! Så det är ju trevligt!
Så nu är jag hos farmor och farfar, och lånar datorn =) Ska väl hem om en stund, Tindra hjärtat kommer hem vid 16- 17 tiden! Åhh, vad jag längtar! fast hon har ju bara varit borta sen igår, men det känns som en evigheeeet!

Imorrn, tyckte Ulf att Tindra och jag skulle följa med på Norraberget och fira midsommar där på dagen.
Så det blir ju säkert trevligt! Sen blir det väl till att hitta på nåt, men det blir ju såklart nyktert och städat =)

Idag när man slog upp ST så va dödsannonsen på lill killen där, gud så sorgligt det va!
Man börjar gråta bara man tänker på det! Jag tycker så himla synd om er!






Tjingeling!
Du gör mig lite pirrig!



En liten ängel...

Fick reda på en så tragisk sak igår!
Man tror inte att det är sant, sånna saker händer inte folk man känner! det är så overkligt! 
Man blir så arg och ledsen!
Varför ska sånna saker hända goda människor? 
Men himmelen ville väl ha tillbaka sin lilla ängel!
Jag lider med er, och tänker på er hela tiden!
Det är så fruktansvärt tragiskt, så man finner inga ord....

Skrattretande...

Haha, vissa personer är bara så jävla patetisk! Ska vara så jävla präktig, duktig och rättvis..
men i själva verket är det bara några giriga, falska, patetiska bluffare! Som tror att dom kan köra över folk, men tyvärr med mig går det inte! Jag är inte rätt person att jävlas med, tvärtom! Jävlas du med mig, ska du få ett helvete tillbaka!
Hahahahaha! Åhh, här kommer jag, nu ska alla bli rädd för mig.. Fetto! Orka bry mig! Patetiskt!
Vi ses  "Another time, another place, another life" Tjingeling på er!


Nu är det färdigt tapetserat i vardagsrummet iaf, skönt! Bara sovrummet kvar nu! Hallen och köket blir kanske till hösten, orkar inte nu! Vill flytta in, komma in riktigt i lägenheten!
Men den är ju såå fruktansvärt varm, men bor man på soliga östermalm så :p haha!

Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv, jag är FRI!
Jag är bara jag, man behöver inte anpassa sig efter nån
man behöver inte förklara sig för nån! Man bara är!
TACK!



Tjingeling!

Vem skrattar mest?

I Lördags va man bjuden på grillfest, fast det blev inge grillning bara fest :p haha..
sen bar det av ner till O'learys.. hade skit skoj iaf =) haha :p

Igår va vi på familjerätten, så nu är Tindras umgänge med Jonas bestämt iaf, skönt med fasta dagar..

Idag har jag, Tindra och mamma varit hos mormor och morfar hela dagen, jag köpte även en liten pool till Tindra, och guuuud vad hon älskade att bada i den.. Det är ingen badkruka iaf :p haha..
också fick hon en liten leksaksbåt av  "gammel- moster" som hon lekte med i poolen sin..
haha, go gumman min!

Tjaa, det va väl i stort sett allt för idag!



Tjingeling!

It's a wonderful world...

I veckan har man sovit hemma i lägenheten, har faktiskt gått jätte bra med tanke på att jag är den största rädisen och inbillar mig att det spökar överallt.. haha, fjant! :p Jag trivs så otroligt bra där!
Och igår fick man trevligt sällskap av en god vän, vi hade det jätte trevligt! =) Fick även låna en DVD spelare av honom, så man kan se på film.. så det va ju snällt!
Sen så kom mammsen vid 21- tiden och sov över för hon skulle skjussa mig till tandläkaren i morse,
och appropå det, gud vad less jag vart! Dom sa ju att jag hade ett hål så när dom hade borrat i tanden en stund, så upptäcker dom att det finns inget hål... men men, jag slapp ju att betala.. så vad gör 20 min av mitt liv i en tandläkarstol? Nada!

Ikväll är vi hos mamma, har ätit god mat och haft/har trevligt!
Imorrn ska hjärtat mitt vara med sin sk. pappa, så då blir det till att måla lister och sånnt i lägenheten!


Jaja...
You don't know trouble but I'm a hell of a scandal
Me, I'm a scene I'm a drama queen
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen


Tjingeling, alla nyfikna!

RSS 2.0