En Dimma

Hela gårdagen är som en dimma, jag vet egentligen inte vad jag gjorde förutom att jag grät hela tiden, jag grät t.om när jag stog o färga håret. Va hemma hos Henke igår kväll, jag grät och drack vin. 
Jag grät verkligen hela dagen, kvällen o natten, men med en paus på en timme, eller två på kvällssidan. 
Jag kunde inte ens ha smink på mig, det grät jag bort på en gång.
Jag har aldrig någonsin gråtit så mycket och så länge i hela mitt liv,
mina ögon va och är alldeles rödsprängda och så uppsvällda så jag knappt såg nåt.

Det känns så jävla overkligt!
Det känns som att gårdagen bara är en dröm, det hände inte på riktigt.
Allt är så suddigt och luddigt.
Kan inte fatta att det är sant, att älskade Rondo är borta, föralltid.

Aldrig mer kommer han komma utkutande när han hör bilen på gården,
och vet inte vart han ska ta vägen för att han är så glad.
Och Tindra då, han ylade av lycka när hon kom, han kom alltid springande till bilen och hoppade upp vid rutan på bakdörren för att se om hon är med. Och är hon det blev han alltid så glad, va hon inte med då sprang han runt och tittade efter henne. Tindra och Rondo har varit oskiljaktiga sen den dagen hon föddes, han har alltid varit vid hennes sida, alltid vaktat henne, dom har lekt och busat, varit ute och gått. Det va alltid dom två.
Där Tindra va, där va Rondo också. Jämt!

Jag gruvar mig till onsdag då Tindra kommer hem från pappa sin,
och jag måste berätta att Rondo nu är i himlen.
Det gör så jävla ont i mig, för jag vet hur ledsen och förtvivlad hon kommer bli.
Det sista hon sa till Rondo när vi va där förra helgen, va att nästa gång dom skulle ses skulle dom på grävlingsjakt.

Jag kan inte beskriva i ord, hur ledsen jag är!
Rondo va verkligen speciell och så snäll, så fruktansvärt genom snäll med en sån personlighet.
Kan inte fatta att det är sant, jag kommer aldrig mer träffa han, han kommer aldrig mer komma och buffla i armen för han vill bli klappad, hela tiden!  

Imorse när jag klev upp kändes det som att gårdagen inte hade varit, det va inte sant, det hade inte hänt.
Men verkligheten kommer ikapp en rätt fort, då kom tårarna igen.
Jag har gråtit och gråtit och gråtit.
Har suttit och pluggat idag för att försöka få något annat att tänka på,
och det har väl gått si så där. Tårarna bara kommer, det slutar aldrig!

Jag är så fruktansvärt ledsen!



Jag hoppas verkligen att du har det bra där uppe i hundhimlen,
du kommer föralltid vara otroligt älskad och saknad av oss!
Du har verkligen en speciell plats i hjärtat ♥



Vila i frid

Jag har gråtit konstant i flera timmar, ögona är knallröda och igen svullna.
Fick ett sånt jävla jobbigt samtal av Ulf förut idag.
Mamma och han va hos veterinären med Rondo,
det va nånting med magen och den va fylld med blod.
Så det bästa va att avliva honom.

Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är!
Han har funnits i familjen i 11-12 år.

Vila i frid älskade underbara Rondo!
Du kommer för alltid vara saknad och älskad!




Usch vad jag gruvar mig till onsdag när Tindra kommer hem och jag måste berätta att Rondo är i himlen!
Tindra och Rondo har verkligen varit bästa kompisar sen Tindra föddes.
Jag undrar vem som kommer gråta mest av oss.

Herregud vad glad jag är att Älskling är hemma just nu!


Kom hem från jobbet för en stund sen, har ...

imag0298 (MMS)

Kom hem från jobbet för en stund sen, har hunnit att duscha. Så nu har jag hällt upp ett välförtjänt glas vin och en cigg på det :) Lovely!


Efter städningarna hamnade jag på utemiljö...

imag0297 (MMS)

Efter städningarna hamnade jag på utemiljö, så jag glassar runt med hörselkåpor och solbrillor :)


Skjut mig!

Men skjut mig!

Har en sån fruktansvärd huvudvärk så jag tror huvudet kommer explodera snart!
Är så trött och har så ont i alla leder i kroppen och ryggen håller på att gå av. Hua!

Har varit vaken sen strax före kl 6 och tvättat o pluggat.
Blir att jag skippar datalektionen idag, måste plugga inför tentan som börjar kl 13,
dessutom måste jag som sagt tvätta och dammsuga.

Nu ska jag göra iordning frukost till Skruttan, hon fick sovmorgon idag och har nyss vaknat :)


Stressad

Den här dagen kan sammanfattas med ett ord, STRESS!

Dagen började med en städning som skulle ta normal tid, dammtorka plana ytor, badrummen, dammsugning, och skurning. En städning som inte skulle ta mer än ett par timmar, ink fönsterputsning.
Men allt eftersom vi städade kom folket på mer och mer saker, orkar inte rabbla upp allt, men en av sakerna va att alla prydnadssaker, tavlor, lampor och "väggsaker" skulle våttorkas. Det va hemma hos gamlingar. Behöver jag säga att gamlingar oftast har miljoner med små saker? T.om så skulle altan och bron dammsugas. Ja herregud, jag trodde vi aldrig skulle komma därifrån, dom kom på nya grejer exakt hela tiden! T.om så ville dom ha hjälp att ställa in TVn för det va nåt med inställningarna.
Men bjuden på gofika vart vi :)
Städningen tog över fem timmar, och skulle egentligen kanske ha tagit två. Max!
Hyffsat jävla stressad när vi åkte därifrån!

Efter det skulle vi på en fönsterputsning, i ett hyffsat stort hus.
Så det tog nån timme.

Kom hem vid 17.30 tiden, in och tvätta av mig sminket, på med nytt smink,
rasta hunden. Sen tog jag mig en välförtjänt LUGN ciggpaus!
Stressa vidare med saker. In med hunden i bilen, iväg på valpkursen som börja kl 18.
Henke va så snäll och va med Tindra under tiden :)
Valpkursen drog en halvtimme över tiden ungefär.
In med hunden i bilen och åkte hem, kom hem lastade om bilen så hunden fick vara hemma och jag tog med Tindra och Henke, åkte till Donken och Max, följt av Shell.

Hem, ut med hunden, i med maten, ner i tvättstugan.
Svarade på ett sms ifrån Älskling som han skrev för fem timmar sen, har inte haft tid att svara.
Nu ska Tindra i säng, nästan 1½ timme försent, fast först ska hon duscha kom jag på! 
Sen ska jag tvätta av mig sminket, ut med hunden, ner i tvättstugan, har förövrigt sjukt mycket tvätt, kommer inte hinna klart idag. Dammsuga skulle jag också behöva göra! Sola hade jag velat gjort också! Skulle ha åkt och handlat på Willys också, men det hann jag inte med!
och sen ska jag PLUGGA!! Hur fan ska jag få in nåt i huvudet, när hela jag går på högvarv?
Jag är dessutom så trött jag jag håller på att dö!

Är så jävla stressad inför tentan imorgon!
Och jag är så jävla stressad över att nästa vecka ska jag ut på praktik, och jag har inte haft tid att ringa dit än och höra när o var jag ska komma. Hatar dessutom att ringa såna där samtal! 
Är så jävla stressad över alla uppgifter jag ligger efter med i skolan också.

Ska även få jobba på fredag, är ledig från skolan då! Wiieee, peeeengar :D
Har fått in nästan 50 timmar än så länge denna månad, inte illa med tanke på att jag pluggar heltid också!

Nä nu ropar Skruttan, hon har tydligen bajsat!
Fan vad stressad jag känner mig!


Dagen har verkligen för få timmar!
Jag kan inte ha så här stressigt och ha så här mycket saker att göra, jag får inte ihop nåt och allt blir bara ett stort enda jävla kaos i huvudet! Jag blir på så jävla dåligt humör och dessutom mår jag piss!
Jag klarar inte av det här!
Dessutom är det en massa andra saker också, som jag inte tänker skriva ut här!


Imorgon kommer äntligen Johan hem! Då får jag lite avlastning med allt!
Läääääängtar! Hoppas jag får en välbehövlig massage också ;)
Har så jävla ont i ryggen så jag håller på att gå av!


Är o går en sväng runt sjön med Tindra o M...

imag0291 (MMS)

Är o går en sväng runt sjön med Tindra o Milton, fast nu har vi fastnat vid änderna :)


Pluggar för fulla muggar! Spelar egentlige...

imag0290 (MMS)

Pluggar för fulla muggar! Spelar egentligen ingen roll hur mycket jag läser, har så svårt med att få saker att fastna i huvudet! Så jävla jobbigt! Dessutom har jag aldrig nån ro i kroppen, så att jag kan läsa och koncentrera mig! Jag kommer faila på tentan..


Panik

Usch vilken panik jag börjar få, vill inte känna så här, vill inte må så här.
Det enda jag vill är att må bra, men tydligen går inte det.
Vaknade skit pigg kl 6 idag, men ångesten river sönder mig så jag pallar inte att gå till skolan.
Jävla skit! Hade verkligen velat gå i skolan idag, vi ska ha genomgång på det som kommer på tentan, dessutom ska vi ha metodövningar. Men va fan ska jag göra?
Skickade iaf ett mail till min mentor i morse, och sa att jag mår fruktansvärt dåligt.
Så jag hoppas väl att hon har lite förståelse..

Imorgon är jag ledig från skolan, men då ska jag jobba.
Har egentligen inte tid, måste pluggar inför tentan plus att jag ha miljoner med uppgifter som ska göras och lämnas in. Men pengar behövs! 
Blir så förbannad på att jag ligger så mycket efter, men det är pga en bokjävel!
I början av terminen köpte jag alla böcker och gick efter ISBN nummrena, men grejen va att i Social omsorg så hade jag givetvist rätt bok men endå fel, för lärarna gick efter en annan bok, en gammal bok. Så innan jag lyckades få tag på den hade typ hela kursen gått.

Det är så jävla mycket med allt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Paniken bara växer o växer
!

Jag kan inte sova, har alldeles för mycket...

imag0288 (MMS)

Jag kan inte sova, har alldeles för mycket saker som snurrar i huvudet. Ångest är bara förnamnet :( Så jag läser lite inför tentan, tills jag lyckas somna..


Tindra har gjort en egen designad tröja me...

imag0287 (MMS)

Tindra har gjort en egen designad tröja med herr gurka på! :) bröst fixerad som hon är, så har givetvist herr gurka stora orangea bröst :p


Ger upp ...

Usch vilken djävulsk svacka jag har hamnat i, jag känner mig så fruktansvärt nere och deprimerad.
Jag är så fruktansvärt irriterad på folk, jag vill bara slå och skrika till alla som pratar med mig, speciellt om det sägs nåt som enligt mig just då inte passar. Då kan jag explodera.
Men jag försöker verkligen vara trevlig.
Jag känner mig så otillräcklig. Jag känner mig så fruktansvärt värdelös.
Det känns som att jag inte klarar av någonting. Jag ger upp snart.
Jag har fått så hemska tankar om mig själv. Tankar som jag absolut inte vill tänka.

Jag funderar på att ringa min läkare och säga att mina antidepressiva inte funkar längre,
att jag måste få nåt annat. Omgående!

Det kryper i kroppen på mig! Det känns som att jag har tusen myror innanför huden, på hela kroppen.
Dessutom tar fläsket över mig! Jag vill klösa mig ur kroppen, jag vill klösa bort fläsket, jag vill klösa bort krypningarna.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart, jag har försökt prata men ingen lyssnar.

Jag har så dåligt samvete över hur jag beter mig mot folk,
det dåliga samvetet gnager sönder min hjärna.

Jag orkar snart inge mer..
Men jag vet att jag kan inte ge upp, även fast det känns som att alla skulle ha det bättre utan mig.
Jag har mitt liv, min solstråle, mitt allt, mitt hjärta, min Tindra att tänka på!
Hur pissigt jag än mår, så ger hon mig en sån oändlig gränslös kärlek, 
hon fyller mig med liv! Men jag har så dåligt samvete över att jag inte känner mig tillräcklig, jag känner mig som en värdelös mamma. Och det dåliga samvetet äter upp mig, sakta men säkert äter det upp mig inifrån.  

Helgen

Helgen har bestått av pluggande, enda undantaget är nån timme i fredags när vi va på Landet och i lördags när vi va hos Pappa o Monica.
Annars har jag pluggat sen i fredags från 9.30 tiden.
Hade en uppgift med över 50 frågor som skulle bli klar, 15 sidor blev det.
Men fy så trött jag är nu, har gått o lagt mig vid 1-2 tiden varje natt och upp vid 8-9 tiden.
Jag är helt tom och slut i huvudet.

Men ikväll tar jag ledigt från pluggandet, jag orkar inte!
Har egentligen massor med uppgifter att göra, men det går inte.
Får ta nya tag i morgon!

Måste dessutom plugga inför tentan på torsdag i Medicinsk Grundkurs.
Har tenta om Farmakologi, nervsystemets sjukdomar- stroke, sjukdomar i cirkulationsorganen- hjärtsvikt, hypertoni, hjärtinfarkt, angina, lungödem och sjukdomar i endokrina organen - diabetes.
Wish me luck! :)

Jag har så dåligt samvete, jag har varit så osocial mot Johan i helgen, dessutom har jag varit så fruktansvärt irriterad och arg på han. Jag vet faktiskt inte varför. Eller jo i fredags, men inte resten av helgen, eller jo vissa grejer.
Han har försökt, men jag har haft alla taggar utåt. Men han har inte varit så trevlig själv. Så det är ju inte bara jag.
Förut idag åkte han till Sthlm igen, och just nu känner jag att jag vill bara gråta!
Jag saknar han så oerhört mycket.


Jag mår heller inge bra, jag mår så fruktansvärt dåligt och jag känner mig så otroligt otillräcklig till precis allt! Jag duger inte till nåt och jag har miljoner med saker som hänger över mig som måste göras och jag vet inte vart jag ska börja. Jag vill bara gråta! Jag vill inte finnas ...


Tjejerna har sminkat sig, här är det inte ...

imag0285 (MMS)

Tjejerna har sminkat sig, här är det inte less is more som gäller :p Dom tycker att dom är såå fina, så det är bara att le och hålla med även fast dom ser lite psykotiska ut :)


Hade HLR idag, så nu har jag kompetens för...

imag0284 (MMS)

Hade HLR idag, så nu har jag kompetens för det! Så nu kan folk känna sig trygg när dom är med mig och får hjärtstopp :D


Onsdag

Igår sa jag upp min lägenhet, hyresvärden tyckte det va lite tråkigt.
Och givetvist tycker jag att det är tråkigt också, och väldigt sorgligt.
Jag har ju trots allt bott här i 5 år, och det här är mitt hem, bara mitt, det är det enda stället jag verkligen har känt mig hemma!
Jag vet att den dagen jag börjar packa, kommer jag gråta.
Den dagen jag stänger dörren för sista gången, kommer jag förmodligen gråta så mycket så jag inte ser nåt!

Men något roligt då!
Idag va jag och skrev på kontraktet till nya lägenheten :D
Kan fortfarande inte fatta att det är sant, att vi verkligen fick den!
Kan inte fatta att det kommer bli mitt och Johans hem!
Det kommer inte vara ditt och mitt, utan vårat!
Spännande!

Dessutom började jag på Valpkurs idag,
det va mest information o så.
Vi fick göra några kontaktövningar.
Jag tror att kursen verkligen kommer bli intressant och givande :)
Köpte 2,5 kg hundgodis idag, så det borde ju räcka ett tag :p

Happydance!

Jag skrev ju att jag hade gett upp hoppet om att vi ska få en lägenhet.
Så nu tänker inte vi söka några fler!

För det behövs inte!
Vi fick lägenheten som jag va och kollade på!
Jag är så jävla lycklig så jag tror jag spricker!!
Jag fattar inte att det är sant!
Helt ofattbart!
Trodde verkligen inte att vi skulle få den, eftersom jag ville göra om så mycket där o så!

Satt på lektion idag när ett för mig okänd mobilnummer ringde,
så jag tänkte inte svara. Brukar inte göra det när jag inte känner igen nummret.
Men av nån anledning svarade jag och då va det hyresvärden i det där huset, han sa att vi jätte gärna fick ta lägenheten om vi ville ha den! Lyckan i kroppen när han sa det går inte att beskriva!
Jag sa flera gånger till han att jag va så himla glad, och det tyckte ju han va bra :p

Wiiiiiieeeee! Happydance som faaaan! :D :D :D Hahaha...
Såå jääävla glad! Jag fattar inte att det är sant!
Tänkt det kommer bli min och Johans lägenhet, vårat hem :D
Hihihiih!
Så den 1a Juli flyttar jag (vi) hela långa vägen från Övre Östermalm, till Nedre Östermalm :)

Så nu ska jag strax ringa min hyresvärd o säga upp lägenheten,
ska bara skjutsa Henke och åka på affärn först :D
Yeeeey yeeey yeeeey :D


Ljuvligt

Jag har ingen ro i kroppen så jag kan lägga mig, har en sån ångest!
Johan åkte ju till Sthlm idag, och denna vecka kändes så mycket jobbigare än förra, jag höll på att börja gråta när Älskling pussa mig Hej då. Men jag tänkte att jag kan ju inte stå framför han och böla över att han ska åka o jobba några dagar. Så när jag stängde dörren, kom tårarna.
Ensamheten bara kom över mig som en jätte våg!
Så nu är jag själv tills på onsdag då min älskade Skrutta kommer hem, sen på torsdag kommer Johan hem så då är det fullt hus några dagar :)

Har iaf haft en trevlig och relativt lugn helg :)
I Fredags gick jag o Johan på ett spontan besök till Pappa o Monica,
hade jätte trevligt, surrade, drack några cider och spelade sällskapsspel.
Vart nog kvar där till 1-2 tiden :)

Lördag vart det några glas vin och tv-spel hemma hos Henkeponken!
Johan hade sååå tråkigt och tyckte att vi va så nördiga. Haha!
Men det är lite så vi jobbar.. :p

Vilket otroligt underbart väder det va idag mitt på dagen!
Jag o Johan tog en promenad ner till stan och åt en varsin mjukglass i solen!
Det vart t.om för varmt med skinnjackan, så jag fick ta av den till t-shirt.
Såååå ljuvligt!

Nu blir det en cigg och vänta på att sömnpillrerna ska verka, sen ska jag lägga mig o sova.
Tur att jag börjar kl 15 imorgon, dock ska jag och Melinda åka till skolan tidigare och plugga lite :)


Just jaaa, en fantastisk grej!!
Jag har gått ner 5 kilo :D Yeeey yeeey yeeeey! Happydance! :D

Kom hem från jobbet för en liten stund sen...

imag0281 (MMS)

Kom hem från jobbet för en liten stund sen så nu blir det en cigg o ett välförtjänt glas vin på balkongen i solen :) Är så glad att jag har fått jobba hela påsklovet o en dag förra veckan :)


Gråter

Jag är så trött så jag skulle vilja gråta!
Igår va det full rulle hela dagen, tok stressa när jag kom hem från jobbet med att dammsuga och plocka fram och förbereda fika o så, samtidigt som jag duschade och fixade till mig.
Jag kunde inte komma till ro och sova föräns 24-tiden. Snacka om att jag va död i morse när klockan ringde kl 6. Har jobbat idag med, och ska få jobba imorgon också :) Lovely!

Har även hunnit kolla på lägenheten idag, och först gillade jag den inte alls,
men sen såg jag potential. Det skulle kunna bli sååå snyggt där och man fixar lite o så.
Så jag sa att vi va intresserade, så OM vi får den får vi besked om det nästa vecka.
Men jag ha gett upp hoppet om en lägenhet. Det verkar ju vara omöjligt att få en.
Så det är väl bara att söka vidare.. 

Usch jag mår så jävla fetto dåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Att det ska vara så jävla svårt att gå ner i vikt!
Men ju mer jag tänker på att jag inte ska äta flosk, ju mer tänker jag på att jag vill ha det. 
Så jag måste ställa in hjärnan på att jag får äta om jag vill.. För då blir det oftast att man inte äter flosk!
Måste verkligen banta! 

Nä nu ska jag ner i tvättstugan o hänga tvätt, sen ska jag stupa i säng så jag kommer upp imorgon :)  





Tack till alla som gratulerade och uppvaktade mig på min födelsedag! :)

Min Födelsedag!


Vad är det för dag idag?
Vad är det för dag idag?
Är det en vanlig dag?
NEJ!
För det är MIIIN födelsedag!
Hurra Hurra Hurraaaa!

Hahah, wiiiee :D


Av nån anledning lyckades Tindra vakna före mig idag,
så hon kom och väckte mig med frukost på sängen!
Hur go och duktig är inte min lilla Älskling då?
Dagen hade inte kunnat börja bättre :)


Nu bär det iväg till jobbet!
Har ju påsklov denna vecka, så det blir till att jobba!
Lovely :)


Måndag

Usch jag har en sån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Idag åker Johan till Sthlm och jobbar. Visst han kommer hem Torsdag kväll, men endå.
Det känns så jävla jobbigt! Det handlar om några dagar bara, men han va trots allt borta i 7 månader och efter det har vi inte varit ifrån varandra en endaste dag och nu ska han försvinna igen. Och återigen, ja det är bara några dagar. Men det känns verkligen skit jobbigt!
Förhoppningsvis ska han bara jobba såhär fram till sommaren.

Men något positivt då, på onsdag ska jag på visning på en 4a.
Det känns också jobbigt att jag måste gå själv, men strunt samma.
Det är en etage lägenhet på 90 kvm.
Så det är bara att hoppas att jag gillar lägenheten och att vi får den! :)

Efter att Johan har åkt idag ska jag o Skruttan åka o handla lite tills imorgon.
Brukar ju alltid bjuda på mackor med mammas röra på men i år blir det inte dom, till förmodligen allas besvikelse (även min :p). Men orkar inte hålla på, så det blir vanligt fika bara.
Vet inte ens vilka och hur många som kommer.


Påsk-fläsk

Igår kom Skruttans feber tillbaka, hon va jätte hänging och kokhet när vi kom hem från farmor o farfar.
Men hon vägrade att jag skulle ta tempen, och hon vägrade alvedon. Så det va inte så mycket att göra.
Hon fick säkert tillbaka febern efter vi va på landet för flickorna va ju ute o härja mestadels av tiden. Men dom hade såå roligt! Johan va även eld mästare ett tag så tjejerna grillade marshmallows och sen korv, hur dom orkade äta det efter middagen o allt godis vi fick är ett mysterium :p haha...

Nu sitter Tindra och pysslar med nåt, jag får inte se vad eftersom det tydligen är en födelsedagspresent till mig :) Jag fyller ju nämligen år på Tisdag. Fy fan, jag vill inte fylla år mer! Jag börjar ju bli såå gammal!
26 hela år. Herregud! Snart 30 och rullator, sen död! Usch!

Under påsken har jag även fläskat på mig 2 kg.
Hade ju lyckats gått ner 5. Men det är ju påsk, så man måste ju få fläska.
Sen blir det hård bantning igen! Det känns sååå bra och jag är såå glad :D


Jag och påsk- tigern har varit och gjort s...

imag0280 (MMS)

Jag och påsk- tigern har varit och gjort stan :) Nu är vi hemma hos gammelfarmor o pysslar, vi köpte med oss en påskbukett till henne o farfar :)


Påsk

I onsdags skulle jag ääääntligen hämta hem Skruttan som hade varit borta sen fredagen,
men då ringer dagis och säger att Skruttan ligger däckad med feber och förkylning så då va det bara att hämta hem Skruttan och skjutsa henne till mormor eftersom jag jobbade igår. Så gissa om jag saknar ihjäl mig, för igår hade dom den sedvanliga "Åka till blåkulla- dagen" så hon blev kvar över natten.

Jag o Älskling va på bio igår, vi såg Wrath of the Titans i 3D.
Jag tycker verkligen att det är otroligt häftigt, och filmen va jätte bra!
Tänkte gå o ta en cider efteråt men det va så pissigt väder så jag ville gå hem innan och om vädret skulle bli sämre. Så jag tog mig ett glas vin iaf när vi kom hem :)

Idag ska vi till landet, jag, Johan o Molly, Tindra är ju som sagt redan där.
Det blir påskmiddag och flickorna lär ju vara ute o härja o ha sig, Skruttan är pigg o kry nu iaf :)
Dock får Milton stanna hemma, Rondo är för gammal för att ha en valp runt sig :p haha, gammelgubben!

Glad påsk till alla iaf :)


April april ...




Gårdagens inlägg va givetvist ett april skämt! :p





Krogen

Herregud vilken kväll det va igår!
Jag o Älskling drack och spelade tv-spel.
Vi fick för oss att gå ner på krogen, så ner på krogen bar det av.
Hade jätte kul o så, tills vi hamnade i slagsmål utanför Memento.
Det slutade med att vi fick sova i fyllecell iaf.



RSS 2.0