L E S S

Jag blir så jävla less när människor ska gå och snacka bakom ryggen på mig!
Ju mer jag tänker på det ju mer jävla upprörd blir jag!
Är det nån som undrar över nåt, kom till MIG och fråga!
Gå inte och snacka om mig till alla andra!
Det är ju inte direkt bara en gång det har hänt, det händer titt som tätt.
Och jag får reda på det, suckers!

Så nu ska ni få svar på de mesta om min kropp och vikt ni snackar om!

Nej jag går inte på droger (har för mycket att förlora på det, dessutom skulle det vara en dyr bantningsmetod)
Nej jag kräks inte (Det är det äckligaste jag vet)
Nej jag har ingen anorexia
Nej jag anser inte att jag har nån mer ätstörning än nån annan tjej
Och JO jag tänker gå ner mer i vikt! (När jag får motivation för det, just nu har jag kommit in i en flosk period)

Så snälla sluta fiska med andra om att ni ska få ett Ja på nån av de övre frågorna.
Och har ni såna funderingar så kom för fan till mig och fråga!

Och eftersom största frågan efter dom ovanstående är,
HUR jag kan ha gått ner i vikt så mycket (Vilket inte jag tycker då)
Men svaret är iaf, jag äter lite och sällan och jag går ut och går när lusten och motivationer faller in.

Jag är inte på nåt sätt underviktig, så jag håller inte på att dö eller nåt.
Mitt
BMI ligger på 19,1 vilket räknas som normalviktigt!

Klicka -->


Så sluta gå och snacka bakom ryggen på mig, Tack!!

Lördag

Jag har världens bästa älskling!
I lördags skulle jag få låna hans högtalare till datorn, men när han skulle komma och lämna dom.
Så kom han med en kartong med ett par sprillans högtalare till mig.
Gud så glad jag blev =)
Så nu slipper jag lyssna på de inbyggda sämsta högtalarna i datorn =)

Lördagen va verkligen rolig måste jag säga!
Och det va otroligt trevligt på förfesten, det är alltid så kul när alla tjejer samlas.
De flesta av oss åkte ner på Memento, drack och härjade runt.

Framåt 2(?) tiden så begav jag och Carro oss till Aveny.
Mellan där så stötte vi på nån random kille som vi började prata med,
helt plötsligt säger Carolina att vi är syskon och heter Solis i efternamn
och att vi är halv latino. Det roligaste i det hela va att killen sa,
-Ja, det syns!
Jag fick koncentrera mitt fulla huvud till max för att inte trilla ihop i en hög på gatan
av kramper i magen av allt skratt som ville bubbla ur mig!
Gud vad jag har skrattat så jag inte kan andas åt det där nu efteråt!

Dessutom borde jag ha alkolås på min tlf, jag kan INTE stava eller skriva rätt när jag ska skicka sms.
Satt och kollade igenom förut vad jag hade skickat för sms i lördags.
Jag höll på att dö av skratt, jag kan dela med mig 3 sms.
Alla är skickade till min Darling.

"Sluta prata guld eller!"
"Ring mig! Har inga renar att ringa för!"
"Vårt är du älskhog? Jag för!"

Det va så mycket roligt som hände, har jag för mig.
Vart lite mycket alkohol och dräggande :p haha...
Bilder kommer senare, måste samla ihop några ifrån olika på Facebook.

Men en bild på halv Latino brudarna kan ni få :p




Även att när jag vaknade i lördags så stack det i näsan så fruktansvärt,
det rann ur ögonen och snoret forsade som vatten och jag nös å nös å nös.
Men jag kände mig inte förkyld. Men så sa Carolina att det kunde vara pollen,
så jag skickade iväg älskling att köpa nåt. Han kom med Livostin nässpray.
Det hjälpte! Så nu när det börjar sticka tar jag nåt sprut, så blir det bättre.
Såå knepigt, jag har aldrig varit allergisk mot nånting!
Av allt snytande så är min näsa knall röd på alla bilder :p




Nu ska Skruttan kasta vattenballonger :-)

sp_a0231 (MMS)

Nu ska Skruttan kasta vattenballonger :-)


Ångest

Guuud vilken rolig kväll det va igår!

Dock så vart det lite väl mycket alkohol,
så har jag den värsta dagen efter ångesten jag har varit med om,
jag vill klösa mig ut ur kroppen. Jag håller seriöst på att dö.

Så idag kommer jag inte kliva upp ur sängen,
jag kommer ligga där hela dagen och försöka kväva mig själv med kudden.

Och vissa saker som jag sa till vissa personer,
tar jag tillbaka och vill aldrig mer prata om det,
eller gårdagen! Jag sa så mycket trams och va allmänt pinsam och full.
MEN! Jag hade jävligt roligt också! =)

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och trycka kudden över huvudet,
jag kommer nog inte vilja prata med nån idag.

Utgång

Va ju som sagt och såg sex and the city 2 igår, vilken lovely film!
Jag personligen tycker att den är 100 ggr bättre än 1'an! =)
Så det blev en trevlig tjej kväll måste jag säga!

Ikväll blir det tjej kväll igen, fast nu blir det ännu fler tjejer.
Kommer inte riktigt ihåg vilka :p
Så det blir förfest hos mig, sen blir det till att gå ut och göra stan osäker!
Ska bli sååå kul =)

Nää, nu känner jag mig föör stressad för att sitta här!
Hoppas att alla underbaringar får en underbar kväll,
vem vet, vi kanske ses i vimmlet =)


Premiär lejonen (Från igår) 



Ikväll svirar vi om till party pinglor =)

Haha! Tindra har en pervo kanin! Han sätte...

sp_a0223 (MMS)

Haha! Tindra har en pervo kanin! Han sätter på sin leksaksboll! Hahahaha!


Lovestoned

Den här låten får mitt humör att stråla! =)
Så den ska gå på repeat hos mig resten av livet!
Den känns så sommrig och lycklig.



Labil

Jag hade världens sjukaste dröm i natt, eller ja, i morse.
Jag vaknade av att jag låg och skrattade.. haha, jävla psykopat! :p
Och nåde den jäveln som förstör mitt humör idag, den kommer jag slakta!

Idag ska jag bara ha positiva tankar om allt, jaa jag ska försöka iaf.
Det är så jobbigt att ha det såhär, och det känns som att ingen i världen
tror eller förstår mig. Som Johan verkar tro att jag njuter av att vara arg och elak,
men jag säger det att det är lika jobbigt för mig. Han säger att han förstår,
men han är kille, så jag tror inte riktigt han förstår, för han är den enda som käftar emot mig.

Jag kan vara på så bra humör och skratta och livet leker,
helt plötsligt från ingenstans är det som att nån släcker lampan.
Så fort kan det svartna för mig och jag blir ett odjur!
Har det engång svartnat så är det så svårt att vända tillbaka humöret.
Helt plötsligt från ingenstans kan jag falla ihop och börja gråta,
jag vet inte riktigt varför jag gråter. Kanske för att det är synd om mig? haha..
Men det brukar gå över efter 1 minut ungefär.

Labil? Nä vaddå? Jaaaag?!


Cypern

Tittade på semifinalen i Eurovision förut.
Och det var ju väntat att sämsta sverige med en av dom sämsta låtarna INTE gick vidare.
Jag tyckte att det va väldigt väntat.
Jag hade nog blivit mer förvånad om Sverige hade gått vidare!

Jag har iaf hittat min absoluta favorit, totalt lovely!
Jag älskade låten från första tonen =)

HEJA CYPERN!!!


Nu ska jag på solsemester :-)

sp_a0222 (MMS)

Nu ska jag på solsemester :-)


Bio

Nu är biljetterna bokade till Sex and the City 2 i morgon!
Det blir en tjej kväll med Carolina och Frida!
Såå skoj, lääängtar =)



Finland

Nu har skruttan åkt för en stund sen, hon är på väg till Finland med sin pappa+ familj.
Jag är så orolig och nervös så jag håller på att dö!
Tänk om det skulle hända nåt, då skulle jag ju dö på riktigt!
Ja gav Jonas stränga order om att han skulle ha ett koppel på Tindra så hon inte kommer längre än en meter ifrån honom. Gud jag kommer dö av oro i helgen!

Men det här är väl en liten liten försmak av oktober,
då ska nämligen skruttan till Tunisien en vecka!
DÅ kommer jag verkligen oroa ihjäl mig.
Men kravet för att skruttan skulle få följa med då,
är att Jonas ska ha en bärsele till Tindra :p
Det spelar ingen roll att hon har fyllt 4 år då, och en bärsele är för bebisar.
Ska hon med ska hon sitta i en sån :p haha..


Igår hade jag riktiga hormon problem.
Man kan ju få "lite" hormon rubbningar av spiralen, men eftersom jag inte har känt nåt hittills
så trodde inte att det skulle bli nåt. Men ack så fel jag hade!
Igår sprutade jag eld ungefär, den det gick ut över mest va Johan stackaren
men det va bara för att han käftade emot hela tiden och då blir det tyvärr ännu värre.
Dessutom fick jag ett utfall mot grannarna och skrev dödsmeddelanden i tvättstugan.
Bara nån öppnade munnen och sa nåt jag inte gillade eller vad som hellst så svartnade det för mig.
Dessutom så tror jag aldrig jag har skrikit och hyttat till andra bilar i trafiken som igår.
 
Men idag känns det mycket bättre, tills för en stund sen.
Det är en människa som går mig på nerverna och gör mig så jävla förbannad.
Jag kommer nog ryka ihop med människan på Lördag när vi ses.
Jag hoppas innerligt att mina hormon besvär har lagt sig tills dess.
Kan bli otrevligt annars...


Nu blir det tvättstugan!

Dolce & Gabbana

Jag fick ett parfym prov från Kicks för ett antal månader sen.
Nu börjar den ta slut och jag gråter verkligen över det,
jag älskar doften och skulle kunna göra vad som hellst för att få parfymen.
Den är ju sanslöst dyr!
Kanske ska smöra lite med min babe ;)

Dolce & Gabbana
Rose the one





Love it!


Doktorn

Måste ju berätta om Tindra snuppan vad duktig hon va hos doktorn.
Jag gruvar mig alltid nå så kopriöst när Tindra måste träffa en läkare,
hon blir ett vilddjur som skriker, gråter, sparkas och slåss. Hon verkligen vägrar samarbeta överhuvudtaget.
Så denna gång fick Monica titta på Tindras hand först och göra en bedömning om vi behövde söka läkarvård.
Och mycket riktigt så tyckte hon att vi skulle göra det. Jag såg framför mig att vi skulle få åka utan att en läkare lyckades undersöka skruttan, som det oftast brukar bli.

Jag peppade Tndra så himla mycket, och mutade henne med glass efteråt om hon va duktig.
Och nu hade hon även lite press på sig, för skruttan lovade Monica att hon skulle ringa och berätta hur det gick hos doktorn.

I väntrummet satt vi och pratade och läste och hade oss, när vi vart inropad blev Tindra stel som en pinne.
Jaha då va det kört tänkte jag. Fick komma in på ett rum och doktorn skulle ta tempen i Tindras öra,
då vart det protester, så jag fick rå hålla fast henne med mina armar och ben, tur att det tar typ 2 sek att ta tempen. Men sen va hon super duktig, hon visade fram handen när dom ville kolla på den,
hon lät dom klämma och känna på den hur mycket dom ville utan protester.
Hon lät dom t.om ta ett stick i fingret, men när blodet kom blev det några tårar, men det gick över snabbt.
Doktorn och sköterskorna va så himla snälla och gulliga.
Så det slutade med att Tindra fick en ring och ett sudd av en sköterska för att hon hade varit så duktig.
Hyffsat stolt hon blev. Efteråt när vi va klar skulle hon ringa till alla hon kände för att berätta hur det hade gått =)

Ringen har hon på sig exakt hela tiden, och suddet är inte långt ifrån heller.
Dock så glömde hon ringden hemma idag när hon skulle på dagis,
det va inte populärt när hon kom på det...



Med stor sorg i hjärtat har jag nu kommit ...

sp_a0221 (MMS)

Med stor sorg i hjärtat har jag nu kommit fram till att jag ska sälja våran älskade underbara vagn. Tindra har blivit för stor för vagnen så hon sitter som en räka. Så innan jag lägger ut den på blocket så tänkte jag kolla om nån av mina kära läsare är intresserad. Det är en Teutonia fun, inköpt sen sommaren -07, den är endast använd som sommarvagn, den är svart,grå och rosa. Den behövs nog tvättas. Jag fullkomligt älskar vagnen, den är smal och smidig och funkar perfekt i affärer o så. Det går att låsa fram hjulen om man ska gå där det inte är så plant, och sittdelen är vändbar. Den har fullt liggläge och det går att köpa både hård- och mjuklift till om man skulle behöva det. Myggnät och nåt slags vindskydd eller vad det heter följer med, även regnskydd om jag hittar det, det är aldrig använt. Intresserad eller vill veta mer? Släng in en kommentar eller maila mig, [email protected]. Priset jag hade tänkt mig, nåt mellan 2800-3000kr.


Nu springer vi runt på stan och rider på d...

sp_a0220 (MMS)

Nu springer vi runt på stan och rider på drakar medans vi väntar på att Tindras pencillin ska bli färdig blandad. Det va en infektion hon hade fått i handen.


Nu sitter jag och Skruttan på primärvårdsj...

sp_a0218 (MMS)

Nu sitter jag och Skruttan på primärvårdsjouren, Tindra har en jätte hand. Önska mig lycka till, hon har en extrem fobi för vitrockar.


Sämst

Jag är sämst på att uppdatera, I know!
Men jag är så trött hela tiden, så fruktansvärt trött.
Om jag inte sover så går jag omkring i en dimma och är mer död än levande
och jag lägger den lilla energin som finns på Tindra skruttan.

Jag vet inte hur många timmar jag har sovit denna helg,
jag har förmodligen sovit mer än jag har varit vaken.
Men endå så är jag såå döds trött.
Hua..

Nu måste jag lägga mig innan jag inte klarar av att hålla ögonen öppna.

Det känns lite som en grotesk bild. Men ia...

sp_a0217 (MMS)

Det känns lite som en grotesk bild. Men iaf, nu ska jag till tandregleringen och ta bort ståltråden bakom tänderna. Jag kommer känna mig naken, rädd och exposed utan den, jag har ju haft den där i 6 år, vilket är 5 år för länge :p men bättre sent än aldrig :-) och den har ju inte stört mig förän nu när halva har lossnat och skär sönder min tunga.


Jag fick underbart fina blommor igår av Jo...

sp_a0213 (MMS)

Jag fick underbart fina blommor igår av Johan. Det va väl en vild chansning att ge mig blommor, ni som har hängt med ett tag vet varför. Men det kändes bra och jag blev super glad :-)


Tyck synd om mig!

Idag va jag och satt in en spiral.

Jag kan lätt säga att det är det värsta jag någonsin har varit med om.
Själva insättningen av spiralen gick väl att härda någolunda, men hon va tvungen att hålla fast min livmodertapp med en tång grej, när tången klämdes fast på tappen så skrek jag rakt ut av smärta och försökte skjuta mig bakåt i stolen.
Jag kunde inte sluta skrika om hur ont det gjorde och en miljon svordommar på det.
Det va inte långt ifrån att tårarna började rinna! Jag ville bara kliva upp och gå därifrån jag ville inte mer.
Jag blev alldeles yr, svimfärdig och kallsvettig och under hela tiden skrek jag ut hur ont det gjorde.
Jag som vanligtvis har en otroligt hög smärtgräns och klagar sällan när jag har ont.

När hon äntligen va klar visste jag inte hur fort jag skulle få på mig kläderna och springa därifrån.
Fy fan säger jag bara! Och tur är väl att den kan sitta inne i 5 år.

Nu har jag mensvärk gånger 50 ungefär, jag kan inte leva och går och jämrar för mig själv om hur ont jag har och hur synd det är om mig. Så idag får skruttan åka till sin pappa, har alldeles för ont.
Så nu ska jag försöka bege mig hem till Johan och slänga omkull mig på hans soffa, och vänta tills han slutar jobba och kommer med värktabletter, tycker synd om mig och pysslar om mig =)



Tack

Tack till alla som har gratulerat!
Till er andra som har sagt saker som "Jag vet inte om jag ska gratulera eller beklaga",
beklaga vad? Att jag är lycklig? Att han gör mig lycklig? Att vi är lycklig?
Håll käften istället!! är det så jobbigt att unna mig att vara lycklig?

Ja ni får tycka att jag är dum i huvudet som tog tillbaka Johan efter det han gjorde,
och ja vi har haft det väldigt stormigt och bråkigt!
Men äntligen har vi hittat en balans, vi har hittat våran grå zon,
allt är inte svart eller vitt längre.
En disskution behöver inte sluta med att man öser skit över den andra och gör slut i ilskan, och sen håller fast vid det som sagts bara för att man (läs:Jag) är en tjurskalle. Och ja, jag har gapat vitt och brett om vilken skit han har varit när vi har bråkat, men jag är inte direkt oskyldig jag heller i våra bråk som vi har haft. 
Och ett enkelt ord som Förlåt kan betyda så mycket, och göra så stor skillnad. Att prata om saker. Vi har kommit så långt, och vi är på väg längre..
 
På 5-6 veckor har vi kommit så mycket längre och närmare varandra i vårat förhållande än vad vi gjort under de nästan 2 åren vi varit tillsammans.
Vi har pratat, pratat och pratat i timmar, i dagar. om allt, allt som varit. 
Vi har valt att lägga allt som har varit bakom oss, nästan allt. Det finns en grej. Men jag känner inte lika stort behov av att prata om det längre.  Men jag vet nu att vill jag så kan jag prata med han om det.
Så jag kan säga från djupet av mitt hjärta att jag är lyckligare än någonsin, han gör mig lycklig.
Jag känner att jag älskar han lite mer för varje dag som går.

Jag har även fått höra saker som att jag är så dum som tror på honom, vad säger att han inte ska vara otrogen igen. Ingenting! Men jag väljer att lita på han, och det är väl bara att hoppas på att det inte blir så igen.
Men är det nån som ärligt kan garantera att den man är tillsammans med inte kommer vara otrogen?
Skulle inte tro det... Men varför gå runt och vara misstänksam?

Till er som undrar om vi ska flytta ihop, Nej det ska vi inte, inte det närmsta året iaf.
Har även fått en del kommentarer om att nu MÅSTE vi ju gifta oss inom ett år, för så är det när man förlovar sig. Vi lever väl inte på 1800- talet? Vet folk som har varit förlovad i 5-10-25 år utan att gifta sig. 
Varför måste just jag göra det?  

Fick en kommentar av en Anonym som jag tyckte va så himla bra:
"Ditt liv , ditt val . Skit i omvärlden. Så länge ni är lyckliga och mår bra så betyder inget annat så mycke!
Du har väl inte sålt din själ till djävulen, de går ju att plocka av sig ringarna om det skulle finnas anledning till de,.Ni älskar varandra och de är något vackert som borde sprida glädje med sig,för sån är kärleken. Glädje och lycka (även bad moments) men så är de alltid och kärleken håller en samman :)

All lycka till er !"

Precis så är det, mitt liv, mitt val!
Och det känns som att de flesta har reagerat precis som att jag har sålt min själ till djävulen.
Och surprice, det va JAG som köpte ringarna, det va JAG som överraskade han!
(det får bli ett annat inlägg =) )

Vad mycket det blev, för att komma till ett slut då,
Tack igen till de som har gratulerat och kan vara glad eller iaf låtsas vara glad för min skull!
Till er andra, kyss mig i arslet ;)

So long suckers!

Nu kommer säkert nån riva av sig håret, me...

sp_a0208 (MMS)

Nu kommer säkert nån riva av sig håret, men jag och Johan har förlovat oss, och jag hoppas att nån kan vara lycklig med mig. För jag är verkligen super lycklig för en gångsskull :-)


Fredag

Snart åker skruttan till pappa sin.
Veckorna går ju såå himla fort, tycker att hon inte mer hinner komma hem innan hon ska åka igen,
och då är hon trots allt bara hos han varannan helg.
(Tiden går fort och jag får snart en rullator.)

Själv lämnar jag Östermalm och beger mig bort till Kuben för att spendera helgen där.
Det kanske kommer nån spännande mobilbloggning nånting =)

Ha en fantastiskt trevlig helg!
Det ska jag ha, hoppas jag =)


Jag gör det jag är bäst på! Vara Pyroman :-)

sp_a0205 (MMS)

Jag gör det jag är bäst på! Vara Pyroman :-)


Nu är jag och Skruttan på väg till berga :-)

sp_a0204 (MMS)

Nu är jag och Skruttan på väg till berga :-)


Melissa Horn

Underbar låt! =)


Badrummet

Nu blir det en bildbomb =)








Efter 6 (eller8?) veckors torkning.



Under frigolitgolvet la dom in miljontals små kulor,
fick inget tillfälle att knäppa på det.
Synd tycker jag :p








Invigningen av toaletten :p


Efter 3-4 månader är det
ÄNTLIGEN Fääääärdigt!


Äntligen

Har ju glömt att berätta att mitt badrum ÄNTLIGEN är färdigt.
Det vart det för 2 veckor sen ungefär.

Så nu kan jag duscha med dörren öppen,
jag kan strutta omkring i underkläder utan att vara rädd för att
hantverkarna ska komma instövlande.
Dom knackar en gång och efter 3 sek så låser dom upp dörren
och spatserar in..

Bilder kommer imorgon kanske..

Söndag

Söndag idag då.. eller är det söndag? Jo det är det..
Dagarna rusar förbi i 180, man hinner knappt med.

Jag är så jävla förbannad så jag kan spricka!
Snart kommer jag nog sparka in huvudet på den lilla bitterfittan!
Idag har jag och han plus barnen haft en heldag ute, har haft det super trevligt och härligt i solen och livet lekte ungefär.
Men givetvist, när nåt är bra så får det ju inte vara det nån längre stund när det gäller mig uppenbarligen. Men det är väl så, vi har haft det alldeles för bra för länge!
Men jag blir så förbannad att en bitter jävla kärring ska få skapa bråk mellan oss! 
Kärringen är inte värd det, så för en gångskull tänker jag svälja min stolthet och göra nåt jag inte brukar göra,
jag ska ringa till han och be om ursäkt för att jag blev så förbannad och vräkte ur mig en massa onödiga ord!

Och jag hoppas att du din gammla bittra kärring läser det här!
Det har snart gått 2 år, dags att lägga ner din bitterhet över oss kanske?
Det är bara att gilla läget, jag och han är tillsammans, och vi kommer nog fortsätta med det serru!  

Det är så jävla patetiskt att straffa han med att han inte ska få träffa barnet, för att han fortfarande är med mig.
Så jävla skrattretande! Årets Mamma!
Wiihooo!

Tindra provar alla drakar på stan :-)

sp_a0198 (MMS)

Tindra provar alla drakar på stan :-)


Häng kvar


Gud vad dålig jag känner att jag har blivit på att uppdatera..
Men det kommer.. Häng kvar! =)







Happy

Jag känner att jag blir happy av att lyssna på denna låt =)





Böcker

Igår kväll började jag läsa en ny bok, Inspärrad av Teresa Cooper.
Jag vart fast från första sidan, det började verkligen pang på.
Jag kan dela med mig delar av hur den börjar

" 'Skynda dig!' ropade mamma.
Hon högg tag i min arm och drog mig med sig uppför grusgången mot ett stort gammalt hus [..]
Jag höll hårt i min favorit docka med ena handen och sköt dockvagnen framför mig med den andra medan jag försökte hålla jämna steg med mamma som rusade mot dörren. Men hon var för snabb för mig. Jag snubblade, föll och skrek av smärta när gruset skar in i knäna.
'Var tyst, annars hör de oss!' viskade mamma spänt.
När vi kom fram till entrén tog hon fram en papperslapp och satte fast den på min bröstkorg. Hon gav mig ett sorgset leende och tårarna vällde fram i ögonen.
'Se nu till att vara en snäll flicka för mammas skull.' sa hon. [...]
Jag tittade förvirrat efter henne när hon gick sin väg och lämnade mig på trappan. Hon ökade takten och började skynda mot en bil som stog vid vägkanten. [...]
Jag fick en klump i halsen. 'Mamma!' ropade jag med tårarna strömmande ner för kinderna.
Utan att vända sig om försvann hon in i bilen och den körde iväg..."

Man kan inte annat än fastna. Det känns verkligen som att det här är en bok man inte kan lägga ifrån sig. 
Spännande! =)  


Dessutom den förra boken jag läste,
Skadad av Cathy Glass, kan jag verkligen rekommendera!
Dock så tror jag att man måste vara ganska stark för att kunna läsa den, för den är verkligen grov och vedervärdig. Ofta får man veta detaljerat om olika övergrepp flickan har varit med om, övergrepp som pågick från att hon föddes till hon vart omhändertagen strax innan hon skulle fylla 8 år. Övergrepp som flickan tyckte va helt normalt, för hon visste inget annat, det va ju hennes vardag.
Ett "milt" exempel är att när fostermamman tog fram kameran och skulle knäppa kort, så började flickan klä av sig samtidigt som hon försökte se sexig och utmanade ut. 

Ju mer hon berättar om vad som har hänt, ju mer störd blir hon.
Hon utvecklar tre olika personligheter, en bebis, en väldigt aggressiv man och en dominant kvinna.
stundtals ligger hon apatisk i flera dagar.

Det är så mycket olika grejer så det blir så svårt att plocka ut nån enskild.
Men den är verkligen läsvärd!  Det är en känsloresa utan desslike!


Ny Frisyr

Min nya frisyr =)




Jag är sååå nöjd!


Helgen

Så va ännu en underbar helg över.

I fredags fick jag ett ryck, jag klippte av mig håret =)
Jag är verkligen super nöjd, och det va såå skönt att få bort rätt så mycket av håret.
Det hade blivit så fruktansvärt risigt och fult.
Nån bild kommer väl nångång..
Fredag kväll vart det partajj, hade så himla kul.

Lördag blev det vin igen, mumsigt =)
Även poker blev det, det va jag och fyra killar som spelade.
Och givetvist spelade jag skiten ur dom, hyffsat nöjd jag blev.
Så ett par hundringar rikare blev jag. Så det fick dom minsann höra,
att jag va överlägset bäst och bättre än dom osv osv.. haha!

Igår såg jag Avatar, och guud vilken bra film!
Och alla fina färger! Jag vill också bo på planeten Pandora
och va blå med lysprickar i ansiktet.
Jag tror jag ska återskapa lite av miljön där, hemma på baksidan.. haha!

Nää, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag hem och städa upp lite
och jag måste väl betala räkningarna också..


RSS 2.0