Bertil är tillbaka

Nu har Tindra börjat med Bertil igen.
Det har varit lugnt ett tag med låtsaskompisarna, för nån vecka sen fick jag nog.
Jag sa till Tindra att så länge hennes "kompisar" inte betalar hyra så får dom inte bo här utan dom måste flytta.
Dagen efter kom Tindra till mig och sa att dom hade flyttat. Det tackade jag för!

Men lite smått började hon igen häromdagen för att succesivt öka mer o mer,
och nu har det blivit lika mycket som förut. Dock så bor inte hennes "kompisar" hos oss längre.
Som igår på våran utflykt kunde inte Bertil följa med för han va sjuk, men hon pratade i tlf och sms'ade med han (på sin låtsas telefon). När vi åkte hem från landet hojtade Tindra till att jag skulle tuta, så jag tutade och frågade varför. Fick då till svar att Bertil stog efter vägen, varpå Tindra tar upp sin tlf och ringer han. Hon pratade med Bertil i 10 min kanske. Hon verkar bara ha Bertil nu, men dock så har tydligen Bertil en bror som har kommit med i bilden.

Jag som äntligen har börjat kunna sova på nätterna, så ska det börjas igen!



Rock by Sweden

Dom här armbanden, halsbanden, örhängena o ringarna från
Rock by Sweden är ju to die for!







Så fina blommor :-)

sp_a0540 (MMS)

Så fina blommor :-)


Efter en heldag i skogen kom jag hem och h...

sp_a0539 (MMS)

Efter en heldag i skogen kom jag hem och hittade ett blombud utanför min dörr! Jag har världens bästa älskling :-)


Innan dagen är slut så har antingen Tindra...

sp_a0538 (MMS)

Innan dagen är slut så har antingen Tindra eller mamma ramlat i från sveriges ostabilaste brygga. Vilken det än blir så kommer jag aldrig sluta skratta :p


Nu är vi på utflykt med mamma/mormor och u...

sp_a0536 (MMS)

Nu är vi på utflykt med mamma/mormor och ulf.


Heja Sassa! :-)

sp_a0532 (MMS)

Heja Sassa! :-)


Nu jävlar!!

Nu jävlar är jag på rätt väg, nu börjar det bli rött =)



Men jag är inte 100% nöjd endå...
Vill ha det liiiiite rödare



Jag ♥ Shopping

Igår spenderades dagen i Birsta.
I två omgångar.. va tvungen att ta en avstickare för att hämta skruttan på dagis,
men hade det inte varit för mamma hade jag glömt det :p haha...
Fick med mig lite smått o gott hem, gud vad jag verkligen älskar att shoppa!

Handlade även hem grejer till Johan, så jag ska göra lite fint hos honom =)

Köpte mig även hårfärg, det blir
denna igen.
Så får jag se om jag blir nöjd eller inte.
Det är ju såå svårt att hitta den perfekta röda färgen!
Jävla skit Willys som slutade med färgen jag använde!!


Helgen

I helgen har det varit full rulle!

Som sagt så vart det bowling för min del i Fredags, första gången i livet jag spelar det.
Och jag måste säga det att det va ju skit kul! Vi va väl en 10 stycken tror jag.
För att vara första gången så måste jag säga att jag va duktig, för att skryta lite =)
Fick t.om in en strike :D Wohoo till mig!
Efter bowlingen partajjade vi vidare.. Hade så himla trevligt måste jag säga,
men jag hade ju trevlig sällskap också =)

Men ibland borde det införas alkolås på min mun, jag har en tendens till att prata alldeles föör mycket!!

Lördag fyllde ju mamma år, så jag och Johan tog med oss flickorna och åkte dit.
Och vad kul dom små liven hade, såg knappt röken av dom :p
Jag va mest trött och höll mig i ett hörn i soffan, lika trevlig som vanligt :p haha...
Flickorna tvärslocknade när vi kom hem till Johan, och vi skulle se film men jag dog på soffan efter en stund..
Vaknade upp och kunde inte röra mig, soffan är ingen hit att sova på.
Jag hade såå ont i hela kroppen så jag kunde dö.

Men iaf, så åkte vi till Drakborgen och spenderade några timmar där, för att sen avsluta dagen på McDonalds.
Tindra somnade som en stock när vi kom hem.
Johan kom hit igår kväll vi såg på film å så.. och i morse åkte han, såå tråkigt!

Men jag vet inte, på Söndagar är det en så konstig stämmning mellan mig o Johan.
Men jag tror det mycket beror på att vi vet hur veckan kommer bli när han är borta,
och dessutom att söndagar är en trött slappar dag då man inte orkar göra så mycket..
Men jaa.. konstigt iaf.


+2 grader och en massa frost. Jag vill ha ...

sp_a0531 (MMS)

+2 grader och en massa frost. Jag vill ha tillbaka sommaren!!


GRATTIS!!



Idag säger vi GRATTIS till Mamma/Mormor som fyller heeela 44 år :D



Middag hos pappa o monica slutade med att ...

sp_a0530 (MMS)

Middag hos pappa o monica slutade med att Tindra ska sova över och jag är och bowlar o dricker vin med gänget :-)


Shoppat

Dessa lovely örhängena fick följa med mig hem ifrån Birsta.


Jag har inte använt örhängen på flera flera år, så jag måste säga att jag vart chockad när jag provstack i hålen att det bara va 2 av 7 hål som har växt igen =)

Fick även med mig dessa armband
 

Ett Linne till mig och trosor till Skruttan, vart det också.. det blev inte så mycket shoppat idag.
Är inte på nå humör egentligen.. Allt känns bara.. ja, nånting.


Nobody's Wife






Birsta

Nu har jag lurat med mig Mamma ut till Birsta =) Hiihii...
Har ingen lust att åka själv, och dessutom fyller hon år i morgon och jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till henne, så då kan hon få välja nåt själv =)
Har köpt en present från Tindra, det gjorde vi i veckan. Ett jätte fint vitt trä hjärta där det står "Världens bästa mormor". Så nu kanske ni undrar varför jag skriver ut det. Men grejen är att Tindra är den största skvallerbyttan som går i ett par skor! Vi hann inte ens ut från affären föräns hon sa att hon skulle ringa o berätta för mormor vad hon skulle få.
Så när vi kom ut från Birsta och tlf ringde så praktiskt taget slet hon telefon ur mina händer,
när hon svarade visste hon inte hur fårt hon skulle berätta :p Haha.. Skit unge!

Senare på kvällen pratade hon med mormor igen, och hon trodde inte att jag hörde,
så skruttan berättade detaljerat om vad mormor skulle få i present..
Så en Note to myself, ta aldrig med Tindra när det ska handlas presenter :p


Senare idag ska jag och Skruttan till Pappa o Monica, det vankas visst presenter efter deras två veckors tripp på Mallis. I like presenter :D


Om jag var lesbisk..

Om jag vore lesbisk skulle jag vilja ha Idol- Sassa, som min flickvän.
Jag vet inte varför, men hon har nåt liksom.
Sjukt egentligen.. Jag har aldrig sett en tjej på det viset. 
 
Men ja.. hmm.. Man kanske ska byta sida.
Kanske inte vore så dumt.. man kanske ska prova iaf.



Håller på å plockar ihop lite tvätt. Blev ...

sp_a0529 (MMS)

Håller på å plockar ihop lite tvätt. Blev lite full i skratt när jag såg vad som stog på tröjan. Fast iofs, det kanske finns nån som inte vet att kläder faktiskt kan börja brinna av eld :p nu ska jag plocka färdigt här, sen blir det hurtigbulle promenad :-)


UGGs

Jag bangar aldrig för Birsta.
Igår va jag där med farmor och fick med mig lite div hem och idag frågade mamma om jag skulle med.
Givetvist svarade jag, JA!

Råkade få med mig ett par nya skor hem idag, ett par nya UGGs rättare sagt.
Jag kunde inte stå emot dom, det va sista paret, det va str 37, priset va nersänkt.
Dom bara skrek efter mig. Så dom va bara tvungen att följa med hem!
Jag kunde inte lämna dom..
Lovely!! Skönare o varmare skor får man leta efter.

Dom här har även mer "ludd" än de jag hade förra året,
så dessa är snygga både ner o uppvikta!
Jag är så Happy! :D

Tröst shoppa när man är fet är det bästa som finns!!


Nu har mina gå skor stått och dammat hela ...

sp_a0528 (MMS)

Nu har mina gå skor stått och dammat hela sommaren, men nu blir det ändring på det! Ipoden är laddad med ny musik, så nu så ska jag ut o bränna fläsk :-)


Tindra har snott min tröja, hon ska uppenb...

sp_a0525 (MMS)

Tindra har snott min tröja, hon ska uppenbarligen sova i den :p


Jag ♥ Armband

På Fredag när lönen trillar in åker jag till Birsta,
en eller flera eller varför inte alla dessa armband ska få följa med mig hem! =)







Slut fettat!

Fan fan fan fan fan!
Ångest ångest ångest!
Jag tror jag dör!!

Vågen visar +3 kg. Helvete!!



Nää nu jävlar, nu får det va nog med fettandet!
Fettet väller!
Usch!



Sverigedemokraterna

Med risk för att få hela Sverige emot mig nu, men det här med Sverigedemokraterna.

Allt på Tv och i tidningarna har idag handlat om att SD har kommit in i riksdagen.
Nu är inte jag särskilt insatt i politik, inte alls egentligen.
Men alla gnäller över att SD har kommit dit dom gjort, och att de andra i riksdagen inte skulle ta i nån av dom med tång, och att dom vill få bort dom ifrån riksdagen.
För att påpeka ännu en gång, jag stödjer inte dom.

Eller visst tycker jag att dom har vissa vettiga saker, tex som att
*Offentligt register över dömda pedofiler.
*Straffskärpning för grova och upprepade brott.
*Utvisning av utländska medborgare som begår grova brott.
*Skärpta krav för uppehållstillstånd och medborgarskap.
*Förbjuda Halalslakt.
Det va nå mer saker jag tyckte lät vettigt också, men kommer inte ihåg.

Men alla partier har väl sina "små saker" som ska låta vettigt och fastna i folks huvuden,
för att fiska röster.

Men iaf, nu när de andra försöker få ut SD ur riksdagen, är inte det lite dubbelmoral?
Det är ju endå svenska folket som har röstat, det är ju svenska folket som bestämmer.
Så uppenbarligen så vill ju många ha SD där dom är idag. Varför all denna hets?
Jo jag vet att dom kallas både rasist och nazist parti b.la.
Men isf, så är ju rätt så många i Sverige det också, eftersom dom fick så pass mycket röster.

Samma sak som Moderaterna, folk gapar vitt och brett om hur jävla dum och pantad dom är.
Jaha, men varför fick dom då 4 år till nu? Varför röstar folk på dom igen?
Det har stått spaltmeter om alla sjuka som har blivit utförsäkrade, och får leva på luft.
Folk som i vissa fall har jobbat hela sitt liv. Moderaterna gör dom rika rikare och dom "fattiga".. helt utblottad.
Man får ju inte ens vara sjuk. Hur skulle det bli om självaste Reinfeldt fick en obotlig sjukdom, som kommer leda till döden, en för tidig död?
Visst han har väl pengar så det räcker och blir över, men om han inte hade det, och skulle bli sjuk.
Eller för den delen, någon i hans närhet. Ska han stå där och flina åt tex sin dödssjuka mamma och säga att "Nej du är inte sjuk, ut o jobba med dig!" Han som skryter om att han inte har haft en endaste sjukdag i hela sitt liv.
Sjukdomar kan drabba vem som hellst, när som hellst.

Så varför all denna uppståndelse kring allt när det är VI, svenska folket, som har röstat.
Det är VI som har sett till att det är som det är idag.



Jag röstade på
Vänstern, för mig som ensamstående mamma så passade dom mig.

Itchy daze - Monster

Lovely! =)




Tindra har bestämt sig för att sova. Gick ...

sp_a0522 (MMS)

Tindra har bestämt sig för att sova. Gick ut o rökte och när jag kom in hittade jag Skruttan sovandes i sängen. Hon måste ha haft en hård helg hos pappa sin :p känns som att det kommer bli en tidig morgon i morgon..


Nu är jag hos doktor Tindra, är jag duktig...

sp_a0521 (MMS)

Nu är jag hos doktor Tindra, är jag duktig kommer jag få ett gosedjur. Wiiee :-)


Ikväll blir det lite vin :-) Mumsigt!

sp_a0520 (MMS)

Ikväll blir det lite vin :-) Mumsigt!


Är hemma hos Johan, och idag är det jag so...

sp_a0518 (MMS)

Är hemma hos Johan, och idag är det jag som står för matlagningen, lax :-)


Lite bättre

Måste säga att det känns lite bättre idag, faktiskt! =)

Nu ska jag snart åka o lämna skruttan på dagis, sen vet jag inte vad det blir,
en sväng på stan kanske. Skruttan åker ju till pappa sin idag, så hon blir borta tills på måndag.



Nej nej nej, nu är jag på väg ner, ner i e...

sp_a0517 (MMS)

Nej nej nej, nu är jag på väg ner, ner i ett oändligt mörker. Jag vill inte. Men jag känner mig alldeles för fet o misslyckad över att göra nåt. Jag är så äckligt fet så jag borde inte få finnas. Jag är totalt värdelös som människa, som mamma och som flickvän. Jag har en sån äcklig ångest, jag kan inte andas. Det kryper i kroppen på mig. Allt fett tar över mig, jag vill slita av mig håret, klösa mig ur kroppen och skrika allt vad jag kan. Jag känner mig så äcklig, värdelös och ledsen. Arg också. Just nu skulle jag vilja krypa upp i Johans famn så världen runt omkring försvinner.. Men han lyser med sin frånvaro.. Jag hoppas jag somnar snart, ångesten bara växer i mig. Jag hoppas allt känns bättre i morgon. God natt.


4-års kontrollen

4-års kontrollen gick kalas bra igår, kärringen tyckte att Tindra va sååå duktig.
Men blyg som skruttan är tog det ett tag innan hon ens öppnade munnen, men när hon blev lite varm i kläderna gick det av bara farten. Hon fick säga färger, räkna, rita en gubbe, rita kryss o ringar, hon fick gå balansgång, prata lite allmänt, hörsel test och syn test, vägning o mätning. Sen tror jag inte att det va så mycket mer.
På längd och vikt följer hon fortfarande sin kurva.

Jag måste säga att jag vart väldigt förvånad att hon klarade hörseltestet galant, jag har ju varit sten säker på att Skruttan hör dåligt. Men icke! Så hon hör väl det hon vill höra uppenbarligen.
Däremot syntestet gick väl si så där, eventuellt kan hon ha dålig syn på vänster öga.
Men kärringen sa det att det kunde vara att det va obehagligt att ha lapp för ena ögat och för första gången göra ett syntest. För vänster öga va först, och hon såg allt på höger öga.
Men vi ska tillbaka om några månader och kolla igen, och ser hon dåligt då också så ska vi få en remiss till sjukhuset. Men jag personligen tror inte att hon har dålig syn. Men har hon det får hon bli en liten glasögon orm =)

 


Nu är vi på landet, Tindra är ute o flyger...

sp_a0513 (MMS)

Nu är vi på landet, Tindra är ute o flyger :-)


Fet

Men ohh vad jag känner mig äckligt snuskigt fet!
En liten påminnelse till mig själv, Ät aldrig mer vitt bröd!

Herregud, i två dagar har jag levt på tekakor. Såå gott!
Men usch vad min mage sväller av det, jag kan nu jämföras med en höggravid!
Jag är så jävla fet och otymplig! Så jävla äckligt!

Aldrig någonsin mer vitt bröd, för min del!

Nu ska vi fortsätta göra oss klar här, och jag försöker rota fram nån stor jävla tröja
som jag kan dölja allt äckel fläsk under!



Här är det full rulle, Tindra promenerar r...

sp_a0512 (MMS)

Här är det full rulle, Tindra promenerar runt med mina extremt höga klackar :p kl 10 ska vi på 4 års kontroll, jag undrar hur det kommer gå. Skruttan är inte direkt positiv till det..


4 Månader

Idag har jag och Johan lyckats varit förlovad i 4 månader.
UTAN att det har tagit slut, det är ju inte illa pinkat för att vara oss!
Vi har inte haft nå större bråk heller, tror jag. Och har det blivit tjaffs så har vi oftast löst det relativt snabbt.
Det är ju BRA för att vara oss, förut så kunde minsta tjaffs leda till världskrig och vi gjorde slut.
Slog man upp stormigt förhållande i en ordbok, då hade det förmodligen kommit upp en bild på oss.
Det va ungefär att vi gjorde en atombomb av ett dammkorn, vi har sökt bråk. Gjort allt för att hitta nåt att tjaffsa om.

Det känns så skönt å slippa allt tjaffs som va förut, och jag känner att jag älskar han lite mer för varje dag som går. Vi har verkligen hittat våran gråa zon, allt är inte svart eller vitt längre.
Det handlar inte om allt eller inget, vi har hittat våran balans.

Givetvist så krockar vi ibland, med tanke på att både han och jag har ett rätt hett humör.
Hörde en så rolig grej för nån vecka sen, vi blir kallade italienarna :p
Men som sagt, vi löser det oftast snabbt.

Vi har haft så många motgångar, men efter varje motgång så tror jag att vi har blivit lite starkare, för varje gång.
Vi har också lärt oss att lyssna mer på varandra än på andra, och dessutom skitsnack och folk som enbart är ute efter att förstöra. Sånt tar inte längre.

Jag har fortfarande svårt att lita på honom med tanke på en viss grej, men för varje dag blir jag nog lite säkrare. Och kommer vissa saker upp, så pratar jag om det, med han. Jag kan mala sönder huvudet på han med det, tills jag känner att det är bra. Vi kan sitta i dagar och nätter o prata, om allt och inget. 
Som förut öppnade vi knappt käften när det va nåt, vilket ledde till bråk som vi egentligen inte visste vad det handlade om, så allt spårade ut. 
Men nu pratar vi och reder ut saker, så det oftast inte behöver bli en grej.

Allt har sin mening, och med tanke på allt som varit och att det fortfarande är vi endå, så tror jag verkligen att det är meningen att det ska vara vi!
Vi har kommit så långt med allt och gått igenom så mycket, så idag kan jag säga från djupet av mitt hjärta att jag älskar Johan, mer än någonsin och skulle aldrig kunna tänka mig att leva utan honom! 


                     


                                  Maybe that's what happens
                              When a tornado meets a volcano
                                            All I know is
                                       I love you too much
                                           To walk away


Mätt

Usch vad dö mätt jag är, vi har besök av mamma/mormor
så förut fikade vi goda mackor och cola!
Jag har varit så cola sugen skit länge nu, så det va lovely med cola =)

Nu ska jag försöka lägga skruttan, men det lär väl inte gå så länge mormor är här :p



Helgen

I fredags bestämde sig Tindra för att sova hos mormor o Ulf hela helgen, så skruttan fick som hon ville.
Själv bosatte jag mig på Kuben hos Johan i helgen.
Vi har haft en mys helg med film och vin =)
Även att vi kollade på det där dansprogrammet i Lördags, dansfeber. Tror jag det hette!
Och gud vad jag skrattade när Nassim skulle vara Beyonce. Han verkligen såg ut och rörde sig som en tjej :p

Passade även på att färga håret i Fredags, men jag vet inte om jag är nöjd.
Får se efter nån tvätt. Snart måste jag nog bege mig till Willys igen och mordhota alla tills att dom tar in färgen igen, som jag använde. Så jävla idiotiskt att dom slutade med den, och ingen på Willys verkar veta varför heller!
Konstigt tycker jag!

Även att tidigt i morse åkte Johan till Sollefteå igen, såå tråkigt!
Men endå så tror jag att det är bra för oss på nåt sätt, man uppskattar varandra såå mycket mer när man är ifrån varandra. Framåt torsdagarna kan jag sakna han så mycket så det kryper i kroppen, så vi blir som två tonåringar när vi ses igen på torsdagarna.. haha :p

För att hoppa lite då, hämtade hem skruttan från landet igår.
Och hon ville verkligen inte hem, förstår jag det, hos mormor får hon ju göra precis som hon vill, och dom hade ju hittat på en massa skoj i helgen =)  
Så det blev en del gråt när vi skulle åka, men det vart bättre när jag lovade att vi kan åka dit på onsdag.
Vi ska på BVC då på 4- års kontroll, så efter det åkte vi till landet och sover förmodligen över.
Stackars mamma sitter ju själv ute på landet hon, Marcus har ju åkt bort och Ulf har åkt till Norge igen.
Fast hon har ju hunden och kaninen :p

Nu blir det duschen, sen ska jag göra lite nytta!
Vi tog oss en sovmorgon idag, eller egentligen försov vi oss :p  



Jakten på den perfekta rödfärgen fortsätte...

sp_a0510 (MMS)

Jakten på den perfekta rödfärgen fortsätter. Får hoppas att det blir 3e ggn gilt nu då. Red passion heter färgen. Hoppas hoppas!


FÖRBJUD DET "BLÅ" SKÖLJMEDLET!

Jag trodde att mitt humör skulle vara bättre idag.. Eller direkt när jag vaknade förstog jag att humöret inte skulle vara bra eftersom vi försov oss, och en viss herre hade lovat att ringa o väcka mig. Men icke!
Så innan kl 8.30 så hade jag nog hunnit göra slut med Johan ett antal gånger, stackarn :p
Men nu är det bra.. Tycker faktiskt synd om honom som får utstå mina hormonrubbningar när dom sätter igång, men det går ju över efter några dagar. Och han vet nog att jag menar inte allt jag säger!

Sen kändes det bättre och humöret kändes.. Bra!
Tills jag kom ner i tvättstugan, då exploderade jag! Det är nåt jävla pulver huve som har lämnat sin tvätt där och inte nog med det så använder aset det "blå" sköljmedlet!
Jag hatar det blå sköljmedlet, det luktar så jävla äckligt illa och det luktar fööör jävla mycket!
Det sticks i min näsa och jag kan verkligen inte andas!
Jag hatar alla som använder det (ink. Johan, även fast jag har varit på han ett X antal ggr), det borde verkligen förbjudas!
Jag blir så jävla förbannad, varför i helvete ska man använda det där äckliga jävla sköljmedlet?!

Så nu får jag vara i den där jävla lukten i tvättstugan och utstå stickningar i näsan och att jag inte kan andas.
Hmm.. jag kanske ska slänga ut tvätten i källaren och kissa på den..
Kanske inte kissa, men slänga ut den iaf!!

Jag kan inte beskriva min avsky mot det blå sköljmedlet.
Det liksom våldtar min näsa och sticker och sticker och tillslut kan jag inte andas,
jag får verkligen panik och ångest, lukten försvinner aldrig när den väl har satt sig i näsan.
Det värsta är om man skulle råka få nåt på kroppen eller kläderna, det är döden!
Jag blir alldeles yr...

Så min uppmaning till världen är att Förbjuda det "Blå" sköljmedlet!!!







Liiiite bättre

Humöret börjar kännas liiiiiite bättre nu tror jag!
Dock så är jag fortfarande svin trött och fet, har svullat en massa glass idag.
Va hemma hos Johan och fixade fint tills han kommer hem i morgon, och han hade farligt många glassar i frysen.. Nu har han en :p
Gjorde även iordning omelett till middag, så jag kunde inte motstå att äta lite..
Dagen är inte över, så till Idol ska jag svulla kexchoklad.
Sen ska jag soooooova! 

Det är inte lätt att vara tjej, så jag är värd att svulla idag!



ARG!!

Jag är så jävla arg idag, så jag skulle kunna spricka!
Jag hatar den här jävla spiralen, snart kommer jag slita ut den!
Jag är så jävla less på den! Jag fick vara helt blödningsfri i 3-4 veckor den här omgången. Tjohooo! Så igårkväll kom blodhelvete igen, och hormonerna löper amok, mensvärken är hemsk.
Jag är trött som ett as! 
Jag känner verkligen att jag måste sparka sönder nåt och skrika!
Och alla som pratar med mig vill jag slå!

Stackars Johan fick sig en utskällning för att han inte ringde och väckte mig i morse,
fast han inte ens visste att han skulle göra det. Men jag känner bara att jag hatar han, jag hatar alla!
Jag har så ont, är så jävla less och fruktansvärt arg!

Så nu ska jag skriva ett sms till Johan och försöka vara trevlig och säga förlåt till han,
sen hoppas jag att ingen ringer mig idag för då kommer jag nog slå sönder tlf.


Landet

Idag har jag och Skruttan spenderat i stort sett hela dagen på landet.
Va evigheter sen jag va där tror jag.. Så nu är jag lika fet som vanligt när man åker därifrån.

Kom dit och sa Hej då till Marcus som ska åka bort ett tag, sen dega vi på bara och surrade en massa.
Surrade om en massa saker som kändes såå skönt att få ur mig!
Efter maten la jag mig och vila, vilket resulterade i att jag sov några timmar.
haha, jag är trevlig som vanligt :p  Fick så ont i magen efter maten.
Vaknade, fikade sockerkaka och åkte sen hem.

Jag är så jävla trött hela tiden, på nätterna kommer jag aldrig in i djupsömnen.
Jag drömmer miljontals konstiga drömmar, jag vaknar efter varje dröm och jag vaknar av minsta lilla ljud,
samma sak hemma hos mamma förut också. Jag drömmer så mycket och så konstigt.
Jag vaknar hela tiden. Så fruktansvärt jobbigt!

Fet är jag också. Men idag hämtade jag ut mitt paket som jag skickade efter förra veckan :D
Wiihooo...


Helgen!

Helgen i lite bilder..


Fredag:











Lördag:






Madonna - Revolver

Lovely! =)




Nu håller jag på att göra mig redo för par...

sp_a0505 (MMS)

Nu håller jag på att göra mig redo för party :-) har köpt ett nytt linne idag, men vet inte om jag vart nöjd, så lappen får hänga kvar ett tag till :p


Ett försök

Jag gjorde ett försök att fråga om Bertil och Karlsson pyssling förut,
men jag vågade inte "hela vägen fram"
Det vart typ såhär:

Jag- Hur är det med Bertil och Karlsson pyssling?
Tindra- Bra!
Jag- Jaha.. Sover dom nu eller?
Tindra- Ja det gör dom.
Jag- Jahaa, vart är dom då?
Tindra- Hemma.
Jag- jahaa, vart bor dom då?
Tindra- I skogen.
Jag- Jahaaa, tillsammans då eller?
Tindra- Nä, i en varsin stuga, bredvid varandra.
Jag- Jahaa, har du träffat dom idag?
Tindra- Nej.

Sen tänkte jag fråga hur dom ser ut.
Men jag vågade inte.


Dödstrött

Jag är verkligen dödstrött!
La mig tidigt igår så jag skulle vara pigg och utvilad. Jo men tjena!
Jag har haft mardrömmar, vaknat av minsta lilla ljud, vaknat sjöblöt av svett,
har haft miljoner konstiga drömmar. Jag har nog inte sovit mer än en halvtimme sammanhängande!

Undra om jag ska ta tjuren vid hornen och fråga ut Tindra om hennes låtsaskompisar,
så jag kanske kan få ett humm om det är fantasi eller om hon verkligen ser "nån".
Men ohh, jag kommer ju bajsa på mig!
Fast iofs, så kommer Darling hem idag och han lovade att han kunde ligga vaken hela natten så jag får sova.
Så jag kanske ska passa på att fråga ut skruttan idag.. Hmm.. Det återstår att se.
Ska ju faktiskt klara av att sova själv på veckorna också :p

Nu ska jag proppa i mig lite alvedon för huvudvärken!


Ön

Har tillbringat hela dagen ute på Ön med Carolina och alla barn.
Tog ju bussen dit och hem, och det kändes helt okej :p

Jag är totalt dö slut, jag är så trött så jag skulle kunna somna stående!
Så nu tänker jag ta kvällsciggen och ringa kvällssamtalet till min Älskling, åhh vad jag saknar honom!
Men i morgon! Då kommer han hem =)

Även att idag har jag ätit mer än vad jag gjort under den senaste veckan,
usch va fettig jag känner mig! Så jävla äcklig! Hua hua!
Men igår skickade jag efter en grej, så nästa vecka, då jävlar! =)
Ska även börja med mina lång promenader igen.. Undra om jag kanske ska börja gå några varv runt sjön ist för runt östermalm och skönsmon. Nu ska fläsket brännas! Det ska brännas REJÄLT!! :D





God natt!




Nu är vi framme på ön :-)

sp_a0494 (MMS)

Nu är vi framme på ön :-)


Nu ska vi ut på äventyr med bussen :-) gud...

sp_a0493 (MMS)

Nu ska vi ut på äventyr med bussen :-) gud vad länge sen jag åkte buss, det är flera år sen sist :p


RSS 2.0