Nu är vi med Milton och gosar :-) Längtar ...

imag0057 (MMS)

Nu är vi med Milton och gosar :-) Längtar tills vi får hem han!


Här sitter jag o är smart :-)

imag0055 (MMS)

Här sitter jag o är smart :-)


Milton

Idag har jag haft en riktig plugg dag, har fått undan en massa uppgifter som ska lämnas in!
Det känns såå skönt!
Har även gjort ett fördjupningsarbete i Social psykiatrin, vet inte hur många A4 sidor det blir, det vart långt och förhoppningsvis blir det kalas bra! Har skrivit om hur det är att leva med diagnosen Anorexia, så jag skrev om min resa och att jag fortfarande inte har accepterat att jag har den diagnosen b.la. 
Så jag hoppas att det blir bra =)

Jag längtar som en tok till jag får hem Milton!
Kan inte sluta tänka på han!
Det känns verkligen rätt att skaffa hund, jag riktigt känner hur rätt det är =)
Och som jag skrev i tidigare inlägg, jag vet att jag kommer må så himla bra av att komma ut på promenader.
Så att jag inte bara sitter på arslet och känner hur fettet växer!
Det här kommer bli så bra så!

Skrev ett brev till Älskling om att vi ska få en bebis, att det är en liten pojke och att jag har bestämt att han ska heta Milton. Nästan längst ner i brevet nämnde jag att det va givetvist en hundvalp!
Haha, jag skulle vilja se hans min när han läser i börjar och förmodligen kommer tro att jag är gravid, fast det vore ju konstigt om jag inte har märkt det innan eftersom han åkte in i Maj så jag borde då vara i typ 4e månaden och dessutom har jag ju spiral. Men endå :p

Imorgon ska jag och Skruttan åka å hälsa på Milton!
Längtar längtar! :D
Tindra är jätte lycklig över att vi ska skaffa hund, hon har tjatat om hund i flera år.
Men hon har fått nöja sig med Rondo, men nu så =)
Hoppas bara Fiona (Katten) och Milton går ihop, men det borde väl inte bli nåt problem hoppas jag!


Jag ska få en bebis om några veckor! Jag h...

imag0048 (MMS)

Jag ska få en bebis om några veckor! Jag har tingat denna underbara lilla pojke, Milton ska han få heta. Eftersom jag inte vill ha mer barn så blir Milton min och Johans lilla kärleksbebis :-D Han är 3 veckor nu och jag längtar som en tok tills jag får hem han. Jag vet att jag kommer må så mycket bättre av att jag måste ut o röra på mig och inte bara sitta på stjärten och bli fet! Lilla Milton är en blandning av pitbull/amstaff/mastiff :-)


Glass o Idol :-)

imag0042 (MMS)

Glass o Idol :-)


Bortskämd

Ulf har på nåt sätt gjort att Tindra är sjukt intresserad av älgar och jakt!
Jag har sen kl 20 försökt att få henne i säng, men det går inte.
Det är ett jakt program på Tvn. Jag får inte henne därifrån,
hon va t.om tvungen att ringa Ulf o berätta att hon ser ett jakt program.
Go Skruttan! Så hon får väl se klart det då, slutar om drygt 5 min.

Va som sagt på Landet idag och åt, va nån köttgrytegrej med ris
och ohh så gott det va! Tog t.om två portioner!
Men ångesten kom som väntat och nu känner jag mig fetast!
Men det blir väl kanske lite bättre i morgon, hoppas jag!

Pratade med Älskling idag, herregud vad underbart det är att få höra hans röst.
Att få höra hans värmande ord som går rakt in i hjärtat på mig.
Som jag saknar han, det går inte med ord att beskriva saknaden efter honom.
Har blivit lite bortskämd, pratade med han igår också,
och dessutom onsdag och torsdag!
Fyra gånger på en vecka! Herregud, jag svävar runt på mina rosa moln!
Längtar som en dåre tills jag får träffa han igen, när nu det blir.


Nu blir det tandborstning o en cigg följt av sängen.
Är dö trött!

Köpte mig en ny parfym igår, den doftar lj...

imag0040 (MMS)

Köpte mig en ny parfym igår, den doftar ljuvligt! Använder dock aldrig parfym förutom ibland när det är party. Men jag tror jag ska börja använda parfym, om jag kommer ihåg vill säga :-) Va med Tindra på dansen förut och gud vad hon älskar att gå på dans :-) Snart ska vi till landet, är bjuden på födelsedagsmiddag.Vill inte äta egentligen ...


Jag skulle bara in på HM och köpa hårfärg :-P

imag0039 (MMS)

Jag skulle bara in på HM och köpa hårfärg :-P


Har fått en påminnelse på min k...

imag0034 (MMS)

Har fått en påminnelse på min kom ihåg lapp :-P Vem vare som skrev?!


Flosk & Fläsk

Vaknade 5.30 pigg o utvilad, va på väg att kliva upp och ta på mig kläder så jag kunde gå ut o röka.
Halvvägs upp kom jag på att det är Lördag och jag är ledig, så jag la mig igen och tvingade mig att somna om, ända till kl 7. Wiiee, kul att kliva upp den tiden på en lördag när jag är ledig :p

Det här blir en flosk & fläsk helg.
Va hos Pappa o Monica igår och åt lax. Mumma!
Idag ska vi till Mamma, ska fira henne för att hon fyller hela 45 år i morgon.
Gammeltant :p haha...

Jag mår så himla dåligt över mitt fläsk,
jag riktigt äcklas och hatar min kropp.
Va hos läkaren igår, pratade om mina mediciner osv.
Han vägrade skriva ut starkare medicin till mig,
fattar inte alla läkare jag varit till vill inte skriva ut starkare.
Ska jag ha starkare än dom jag har blir det benso och det vill dom inte att jag ska börja med.
Kunde inte heller berätta hur otroligt piss dåligt jag mår och den fruktansvärda ångesten jag har,
för då vill dom säkert att jag börjar med KBT igen och det pallar jag inte.

Så min medicin lista ser likadan ut som förut:
Lergigan - 8 st/dag
Zyprexa - 5 st/dag
Cipralex - 1 st/dag
Mirtazapin - 1st/dag
Entract - 1st/dag
Propavan - ½-2 till natten
Stilnoct - Vid behov

Piller trillan nummer 1 :p

Nu måste jag börja banta på riktigt!
Hittade en bild från i sommras och jag såg inte så fet ut.



Benen ser också helt okej ut.
Nu är jag smällfet och bitter!

Nu är vi på väg till verkstan och hämta bi...

imag0032 (MMS)

Nu är vi på väg till verkstan och hämta bilen! hoppas detta blir 3e ggn gilt och att idiot bilen funkar nu!


Nu ska det postas paket till älskling! han...

imag0031 (MMS)

Nu ska det postas paket till älskling! han ska få kläder till sin permiss :-D det börjar närma sig att han kommer hem, bara drygt 82 dagar kvar! tiden har gått så himla fort, älskling har varit borta sen 24e maj.


har varit och tagit prover. kärringen va d...

imag0030 (MMS)

har varit och tagit prover. kärringen va duktig, ett stick bara :-)


Rosa Moln

Herregud det går inte att beskriva med ord hur underbart det va att träffa Älskling igår!
Jag svävar fortfarande runt på rosa små moln! ♥ 
Besökstiden är 2 timmar, men det gick så snabbt så det kändes typ som en kvart!
Det gick alldeles för fort =(
Längtar som en dåre tills nästa gång jag får träffa Älskling igen!
Även att han har blivit värsta biffen, han tränar tydligen flera timmar per dag!
Han är så fin så min Älskling!


Även att nu trodde jag äntligen att bilen skulle vara fixad,
men igår vart det samma problem igen!
Så över 6tusen kronor har jag slängt ut på ett fel som fortfarande är kvar.
Jag blir så jävla less och matt!

Nu ska jag tröst äta glass sen blir det en dusch,
ska med mamma till mormor o morfar senare idag!


Framme :-D

imag0028 (MMS)

Framme :-D


nu åker jag o Henke till Umeå och hälsar p...

imag0027 (MMS)

nu åker jag o Henke till Umeå och hälsar på älskling :-D


Bilfan!

Jag längtar sååå sjukt mycket tills i morgon så jag spricker snart!
Herregud jag fattar inte att det är sant, jag ska få träffa Älskling!
Det bara kryper i kroppen på mig, jag vill ha Lördag NU!
Åker väl hemifrån vid 7 tiden, ska vara i Umeå 9.30.
Åhh det ska bli såå totalt jävla underbart :D

Va så förbannad idag på skolan, i MSK har vi ett grupparbete
men en dök inte upp och två andra gick upp i rök och läraren försvann,
så jag o Melinda fick springa runt i hela jävla skolan för att försöka hitta nån av dom!
Men icke! Dock fick vi efter typ en timmes letande tag på läraren iaf.
Så är det så här nästa fredag igen, då ska vi prata med läraren om att vi vill vara själva!
Varför ska dom få cred när det bara är vi som jobbar!¨
Jävla puckon!

Biljäveln är klar nu iaf, och nu SKA den funka!
Det va kortslutning i batteriet, så nu är det bytt och nån grej till.
2 000kr går det kalaset på! Kul! Eller så inte!
Så sammanlagt har jag slängt ut ca 6 500kr, på bilfan!
Blir så jävla less!
Tänk vad mycket roligare jag skulle kunna haft för dom pengarna!




Jag har en extremt missnöjd katt med tratt...

imag0026 (MMS)

Jag har en extremt missnöjd katt med tratt här hemma! jag behöver tips om vad jag kan ge henne mat i? det går inte att äta från matskålen, tratten är ivägen! Hjälp hjälp!


jag håller i mattelektionen :-) det är så ...

imag0025 (MMS)

jag håller i mattelektionen :-) det är så himla roligt med matte och jag o melinda är så jävla bäst!


Saknad ...

Herregud vad jag saknar min Älskling!
Det gör så ont i mig, varje minut utan han är en smärtsam plåga!
Som jag längtar tills på Lördag, då jag får vara i Älsklings underbara famn!
Längtan går inte att beskriva!
Jag känner mig så himla ledsen och ensam ...




When the evening shadows
And the stars appear
And there is no one there
To dry your tears
I could hold you
For a million years
To make you feel my love ♥

Sista gången ...

Va sista gången på KBT och vägning idag.
Hon som jag väger mig hos är så stolt över mig att jag har gått upp från 48 till 56kg,
men hon vill att jag ska gå upp mer.
Min psykolog va så glad att hon hade fått följa min resa, och jag mår ju miljoner ggr bättre nu är vad jag gjorde när jag blev inlagd på psyk.

Det va med blandade känslor jag lämnade dom båda,
speciellt min psykolog! Hon har hjälp mig så gränslöst mycket med mitt mående, humör, ångest o allt.
Hon är verklige en speciell person för mig och kommer alltid finnas i mitt huvud.

Det känns skrämmande att det va sista gången.
Nu känns det som jag står själv, och faller jag så faller jag rejält.
Jag känner mig ensam o vilsen på nåt sätt, ångesten börjar krypa på.
Men hon sa det att skulle det vara nåt så kunde jag ringa henne när jag vill,
så det känns skönt.

Men nu känner jag mig verkligen ensam och som att jag står själv,
min psykolog och Johan är dom enda som kan ta emot mig när jag faller och putta mig uppåt. 
Nu har jag ingen av dom.


Det kommer bli otroligt skönt att slippa väga mig,
nu kan jag banta utan att bli hotad om tvångsinläggning.
Så vet ni vad, när jag kom hem åkte vågen fram
och
nu ska jag börja banta på riktigt! Äntligen! :D

Är på skolan o härjar :-) Gruvar mig som f...

imag0021 (MMS)

Är på skolan o härjar :-) Gruvar mig som fan för vägningen :-(


Jobb o Plugg

Nu har jag jobbat mina 2 dagar, och oh så tråkigt att dom är över!
Jag verkligen älskar att jobba!
Har fått in över 20 timmar på dessa dagar,
Måndag 7-18 och Tisdag 6.30- 17
Blir kalas med pengar när bilen åker skytte trafik till verkstan!
Har haft firmabilen nu när jag har jobbat, så idag efter jobbet åkte jag och hämtade Älsklings bil som jag ska ha tills min idiot bil blir klar.

Ikväll har jag varit hos Henke, snikade internet hos han så jag kunde göra några svenska uppgifter,
mitt internet är så segt just nu så jag får krypningar i kroppen!
Så det vart plugg och choklad frosseri.
Skruttan är på Landet och myspyser med mormor =)

Tillbaka till jobbet, har spikat att jag ska jobba i december när jag har jullov.
Så får vi se om jag får hoppa in nåt innan det också =)


Borde ha lagt mig för länge sen, men nu ska jag ta med datorn till sovrummet och slå på en film jag kan somna till.. I morgon är det skola och även att jag ska väga mig, har haft uppehåll nu under sommaren, ska på KBT också, även det har varit uppehåll. Gruvar mig som fan för vägningen, jag har blivit så jäkla smäll fet!


Adele

Hur underbar är inte Adele?
Lovely!


6 dagar

Har varit utan internet idag, vilket jag tyckte va tråkigt.
Men när internet kom tillbaka, insåg jag att det va lika tråkigt. 

Helgen vart inte riktigt som planerad då jag va tvungen att lämna bilen på verkstan igår,
va meningen att vi skulle ut till Berga och ät o så.
Men icke!
Tindra va hos Mamma o Ulf och spenderade natten där,
för min del blev det några glas vin, poker och tv spel.

Idag är det ynka 6 dagar tills jag får träffa Älskling!
Herregud vad jag ska krama han, jag kommer vara som en igel på han,
ska pussa sönder Älskling med! Herregud vad jag längtar!
Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar min Darling.

Tänk att han har varit borta sen 24e Maj.
Men tiden har gått fort, tack o lov!
Förhoppningsvis säger det bara svisch så är han hemma med mig där han hör hemma =)

Imorgon och på Tisdag ska jag jobba, ska bli så himla kul
och lite extra pengar är aldrig fel =)
Sen blir det skola som vanligt ons-fredag.
Förhoppningsvis går veckan foooort så det blir Lördag :D

Nu ska jag mysa med Skruttan och dessutom försöka hitta nån som kan köpa choklad och en cola zero till mig.
Är så sjukt sugen! Jag känner mig så jävla handikappad utan bil,
men på Tisdag ska jag hämta Johans bil, så ska jag ha den igen tills bilen är färdig och förhoppningsvis fixad!


nu ska jag tröst äta choklad som jag fick ...

imag0015 (MMS)

nu ska jag tröst äta choklad som jag fick av Henke! bilen blir bara mer o mer fucked up! har precis varit och lämnat den på verkstad, lika bra att göra det medans bilen är på så jag inte blir stående nånstans! jävla skit fan, jag har inte råd med den här skiten! jag vill dränka mig i vin!


alla extra onödiga utgifter kom samma måna...

imag0014 (MMS)

alla extra onödiga utgifter kom samma månad! kul! va tvungen att köpa nya högtalare till datorn igår. och som om det inte vore nog så är felhelvetet på bilen kvar, om inte lite till tom. så till veckan ska jag lämna in den igen. om det finns en gud, så pissar han så jävla rejält på mig!! men en super super mega happy sak som gör att jag svävar på rosa moln, det är att om en vecka ska jag träffa älskling :-D så jävla happy :-D


Sick Puppies

Ljuvlig!



min lilla arbetsmyra :-)

imag0013 (MMS)

min lilla arbetsmyra :-)


Trekant

Idag på skolan hade jag 5 timmar matte, tiden bara rusade iväg!
Jag tycker det är skit roligt med matte, och jag är ett geni :D
Jag o Melinda jobbar tillsammans, och det går i en rasande fart!
Vi är lätt bäst och det skryter vi gärna om inför klassen!


Har pratat med Älskling både igår och idag,
värsta lyxen att få prata två dagar i rad :D
Nu är papperna klara så i morgon ska jag ringa och boka en tid,
så ska jag o Henke åka å hälsa på min älskade Älskling!

Även att vi har bokat hotell i Umeå (Edit. Luleå va det visst) när Johan kommer ut,
14-16 dec. Jag, Johan o Henke!
Vi ska ha trekant, måste ju få med Älskling på ett hörn eftersom jag o Henke redan ligger med varandra :p haha..
Nä men skämt å sido, dom ska se Motörhead och jag ska drägga i hotellbaren!
Kommer nog bli super skoj det =)


mums :-)

imag0007 (MMS)

mums :-)


nu ska jag tröst äta lite, det här blir de...

imag0006 (MMS)

nu ska jag tröst äta lite, det här blir det sista jag äter detta år. jag ska hämta bilen imorgon och det kommer nästan gå på 5tusen. så jävla underbart! nåt som är bra då, det är att jag har gått ner drygt 1 kilo :-D


Idol 2011

Hur jävla underbar låt och tjej va inte det här då?





Har varit hem till älskling och hämtat spe...

imag0004 (MMS)

Har varit hem till älskling och hämtat spel, så nu blir det tv spel och glass :-) slappar söndag


Helgen

Har haft en super trevlig helg,
trevligt sällskap och vin =)

I fredags, och hela helgen för den delen, har jag befunnit mig i ett lyckorus!
Fick både brev och samtal av Älskling  i fredags!
Herregud vad glad jag blev, det går inte att beskriva med ord hur underbart det va att få höra Älsklings röst!
Saknar han såå fruktansvärt mycket, det gör ont i kroppen!
Hela min själ och kropp skriker efter han!

Förhopppningsvis får jag träffa han snart!
Dock fick jag veta en sak som sänkte mig lite, 
Älskling kommer inte hem 20e November, utan 14e December! =(

Fick veta en lustig grej i helgen!
Tydligen har folk så lite att göra så dom hittar på saker och går och snackar skit.
Egentligen bryr jag mig inte eftersom jag vet att det inte är sant.
Tydligen så ligger jag o Henke med varandra. Bra att folk vet mer än mig.
Det är så skrattretande och patetiskt så jag orkar inte bry mig.

Jag måste vekligen vara en betydelsefull människa
eftersom folk verkar prata om mig rätt så ofta.

Nu ska jag åka o köpa mig glass iaf.
Kanske ska åka hem till Henke en sväng och ligga med han också =)


sitter på stan med Jossan o Henke och äter...

imag0002 (MMS)

sitter på stan med Jossan o Henke och äter go glass :-)


Yeey min nya telefon har kommit! Happydanc...

sp_a0889 (MMS)

Yeey min nya telefon har kommit! Happydance :D har haft skit roligt på skolan idag, blev tom kvar två timmar efter jag slutade :p ikväll blir det party hos moi :-) blir krogen för vissa och vissa blir kvar. Jag ska inte ut på krogen, mår ju som sagt inte så jätte bra och då har jag verkligen ingen lust att gå ut.


Mina balkong blommor brukar alltid bli så ...

sp_a0882 (MMS)

Mina balkong blommor brukar alltid bli så stora och fina av nån anledning, men i år har jag inte lyckats. 3e gången jag köper blommor nu! Egentligen hade ju jag köpstopp, men det höll ju inte direkt länge :p har för övrigt haft en bra dag i skolan, hade matte idag och herregud vad jag och Melinda är bäst på matte! Vi är genier :D nu blir det städning och tvättstugan :-)


Färg som färg

Så här fin blev pallen efter att jag målade den =)



Hade en 10 liters burk med vit färg i förrådet!
Dock skulle Johan säkert kapa mina händer om han visste att det va takfärg jag använde :p
Men färg som färg tycker jag, och bra blev det =)


Idag är jag förövrigt nöjd med håret, både längden och färgen.
Känns skit skönt att slippa äcklas av håret.
Dock vart det lite matt o så efter jag tvättade det, är inte lika rött nu.



Igår åkte Skruttan till Landet, och jag tvivlar på att den lilla mormor-grisen kommer hem idag.
Dock så vart hon jätte ledsen igår när jag skulle åka, åh vad det gjorde ont i mitt mamma hjärta.
Men jag vet ju att det går över snabbt och att hon stor trivs på Landet =)
Imorgon åker hon till pappa sin, så jag får lång ledigt.
Kommer sakna ihjäl mig efter det lilla livet!

Va även ut till Birsta med Henke igår, jag följde med som hans personal-shopper.
Dock så dissade han det mesta jag tyckte va snyggt, men två skjortor lyckades jag pricka in iaf =)
Köpte mig även ett linne som jag ska ha i morgon, färgen och linnet är verkligen JAG!



Nu ska jag strax åka å hämta upp Melinda i Skönsberg,
sen beger vi oss till skolan!
Känns iaf bättre med skolan nu,
dock tok saknar jag att jobba!
Men i September ska jag få jobba två dagar iaf =)


RSS 2.0