Har köpt en pall till hallen som man kan h...

sp_a0877 (MMS)

Har köpt en pall till hallen som man kan ha mössor, vantar o såna saker i :-) dock funderar jag på att måla den vit :-) nu är det iaf köp stopp för mig! Måste spara, verkstaden kommer gå på några tusen, grenröret va visst av :-(


Lökringar och vaniljmilkshake det är höjde...

sp_a0875 (MMS)

Lökringar och vaniljmilkshake det är höjden av njutning :D har precis varit och lämnat in bilen på verkstad så tills jag får tillbaka den har jag älsklings bil :-)


Åh, fick ett eget designat kort av älsklin...

sp_a0874 (MMS)

Åh, fick ett eget designat kort av älskling idag! Gud så glad jag blev! Saknar han som en dåre!


Shit happens

Jag fick tillbaka min rosa pärla (mobil) häromdagen, men idioterna hade inte lagat den!
Dom kunde väl inte eller nåt.
Så jag beslutade mig för att klicka hem en ny telefon, en lila =)
Orkar inte tjaffsa och vänta på att ev få en ny telefon på garantin.



Såååå fin! =)

Hade ju inte tänkt köpa en ny mobil direkt,
så nu gick en del av sparpengarna. Men men, shit happens!






Har psykologi nu! Intressant! :-)

sp_a0873 (MMS)

Har psykologi nu! Intressant! :-)


Nu är vi på bion, ska se kung fu panda 2 :...

sp_a0871 (MMS)

Nu är vi på bion, ska se kung fu panda 2 :-) det är första gången Skruttan är på bio :-)


Rött hår

Så här rött är mitt hår numera.
Rött hår är verkligen jag =)



Förövrigt verkar rött hår vara tjockisars färg.
Alla rödhåriga jag sett är tjocka.
Förutom en tjej som brukar vara ute o gå här vid mig,
hon är smal. Det är den enda.

Kaos

Jag måste skriva av mig lite...

Jag är så himla nere så det finns inte,
jag är nere i ett djupt svart hål som aldrig tar slut. Jag faller handlöst.
Jag har en sån ångest som river sönder mig inifrån.
Jag vill skrika ut min smärta, men det kommer inget ljud.
Jag vill slå bort min ångest, men vevar förgäves.
Jag vill gråta ut det onda och saknaden efter Älskling, men det kommer inga tårar.

Jag bara faller.
Och den enda som kan ta emot mig och bära mig mot ytan, är inte här.
Saknaden efter Johan är så oändlig, jag tror ingen förstår hur mycket jag saknar han,
och hur mycket jag behöver han.
Jag vill borra mig in i hans famn och höra hans viskande ord i mitt öra,
att allt kommer ordna sig och att allt kommer bli bra.
Så länge vi är tillsammans kommer allt ordna sig, tillsammans klarar vi allt.

Men här står jag, ensam, och faller.

Det är för Tindra jag kliver upp på morgonen,
det är för henne jag lever vidare.
Men jag känner mig som den sämsta mamman i världen.

Allt äckel fläsk vill jag bara hyvla bort,
jag är så äckligt fet och fettet bara väller.
Det väller och väller! Det tar aldrig slut, det blir bara mer!

Jag vill gråta, jag vill skrika!
Jag har panik! Paniken i kroppen går inte att beskriva!
Allt är som ett enda stort kaos i huvudet!
Jag får inte ihop nånting, alla delar ligger utspridda och jag kan inte samla ihop mig!


Skit

Jag har helt tappat lusten att blogga.
Dels för att jag är på väg ner i en depression igen och dels för att det finns snokande horor som är så nyfikna på mitt extremt intressanta liv.

Allt är skit just nu!

Jag saknar Älskling så det värker i varenda liten del i kroppen!
Dock fick jag veta igår när han ska få permiss, och som jag längtar!
Jag längtar ihjäl mig efter han, det går inte med ord att beskriva hur mycket jag saknar han!
Jag skulle kunne ge en arm för att få vara i Älsklings famn just nu,
och bli överöst med hans kärlek och närhet.
Och få höra att allt kommer ordna sig.

Jag känner mig inte alls pepp i skolan, tycker det bara är jobbigt och eländigt.
Jag har inte lust med nåt.
Och fetman tar över allt, jag är så fet så det inte är sant.

Hellst skulle jag vilja ligga under täcket och gömma mig från världen och bara gråta hela dagarna.

Jag är verkligen på väg ner igen, jag orkar inte det.
Jag har tappat lusten till allt, ser ingen mening med nåt.


Nu jävlar ska det bli rött :D

sp_a0861 (MMS)

Nu jävlar ska det bli rött :D


Efter skolan tog jag med Melinda på en sho...

sp_a0852 (MMS)

Efter skolan tog jag med Melinda på en shoppingrunda i Birsta. Fick med mig några tröjor, ett par byxor, hårfärg och lite smått o gott! Herregud vad lycklig jag blir av att shoppa :D köpte även som bilden visar, bantningstjosan! Nu jävlar ska kilona bort :-) nu ska jag snart hämta hem Skruttan från dagis!


Henke o Pecka är mina hjältar idag :-) dom...

sp_a0851 (MMS)

Henke o Pecka är mina hjältar idag :-) dom bytte punka däcket :-) nu firar jag med en McFlurry!


Vad är det med mig och punktering? Nu har ...

sp_a0849 (MMS)

Vad är det med mig och punktering? Nu har jag fått det igen! Sitter en spik i däcket, kul!


8 kilo

Har haft en super trevlig helg, har druckit några glas vin, spelat kort, Tv spel och surrat massa skit =)

Imorgon börjar skolan, och jag har ingen ångest över det.
Känns skit skönt!
Annars har jag ju alltid ångest när jag ska göra nåt,
men samtidigt så har jag ju gått där tidigare, så det är väl därför =)

Imorse åkte vågen fram som jag hade ställt undan, men tänkte att jag måste veta vad jag väger.
Och vilken fet jävla ångest jag fick! Den stannade på 56kg.
Hua! Det innebär att sen jag vart inlagd på psyk har jag gått upp 8kg.
Alltså fatta vad mycket! Tänk 8 en kilos sockerpaket.
Hur jäkla mycket är inte det då!
Nej, 6 kg ska jag gå ner iaf!

Nu blir det tvättstugan,
sen ska jag ta en promenad bort till Kuben och hämta bilen!


Nu är det xide på henkes balkong :-) snart...

sp_a0839 (MMS)

Nu är det xide på henkes balkong :-) snart blir det lite vin :-)


Sommarlov

Jobbade ju som sagt min sista dag idag, så himla tråkigt!
Kommer verkligen sakna jobbet!
Fick glass o blommor av Yvonne idag, super snällt!

Ikväll blir det vin hos Henke,
ska även klippa han =)
Funderar starkt på att droga ner han och klippa pottfrilla,
tror han skulle bli väldigt glad :p haha...

Nu har jag Tindra, mamma o Ulf på besök.
Skruttan sov på landet inatt och nu ska mamma o Ulf skjutsa ut henne till pappa sin.
Jag väntar på att Henke ska ringa, ska skjutsa han och hämta bilen på verkstan.


Sååå, nu ska jag njuta av mitt låååånga sommarlov :p


Vängåvan är överfull med skum. Tindra njut...

sp_a0837 (MMS)

Vängåvan är överfull med skum. Tindra njuter :p


Nu blir det lunch :-)

sp_a0836 (MMS)

Nu blir det lunch :-)


Sommaren är kort

Herregud vad den här sommaren har gått fort, jag har haft häcken full och I love it =)
På fredag jobbar jag sista dagen, vilket jag tycker är otroligt tråkigt!
Men jag ska ha sommarlov, i typ två dagar :p
Börjar skolan på måndag!

Jag tyckte nyss jag slutade skolan! Men som jag ser fram emot det!
Ska bli så himla kul att komma tillbaka!
Men som sagt, jag kommer sakna jobbet!
Dock kommer jag få hoppa in om det behövs och antagligen får jag jobba nästa sommar också! Me like =)

Jag mår iaf bättre nu, så nere som jag har varit va det länge sen jag va.
Skit jobbigt! Men nu så, nu är jag på väg upp.
Dock så är det fortfarande helvetes vikten, jag är så fet så det inte är sant!
Lär ju ha gått upp 15 kg eller så.

Idag har jag skickat iväg min tlf, så förhoppningsvis får jag den lagad.
Så nu får jag leva med förra mobilen ett tag, och gud så ovant det är nu när jag är van touchscreen.
Men det ska nog gå =)
Hittade en massa söta sms ifrån Älskling, måste dela med mig ett sms.
"Älskar dig så det nästan gör ont, du gör mig så lycklig men även så ledsen ibland. Men även hur mycket jag än är arg och sur på dig så är det kört så fort vi ses och då får se hur vacker du är. Du har mitt lilla stenhjärta i ett fast grepp och det vet du redan! Puss"

Behöver jag säga att det kom en tår när jag läste det?
Åhh vad jag saknar min Älskling! Som jag längtar till den dagen jag får vara i hans underbara armar igen!


5 År


Bilder från Skruttans födelsedag hittar ni här!

Tack till alla som förgyllde Tindras dag, 
hon va verkligen super nöjd med allt =) 

 

Grattis till min lilla stortjej som blir 5...

resize_p0637_16- (MMS)

Grattis till min lilla stortjej som blir 5 år idag :D


Internet

Fan vad handikappad man känner sig utan internet,
och när man inte har internet har man tusen grejer som behöver göras, på just internet.

Har ju ett kontant mobiltbredband som jag fick av Älskling när jag låg inne,
så jag åkte och köpte ett dagssurf förut och fick undan lite grejer,
så nu har jag internet tills i morgon iaf. Woohoo!
Men det går ju så segt så jag får såna krypningar i kroppen!


Imorgon fyller ju Tindra som sagt år,
herregud 5 år! Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen!
Tyckte nyss jag fick henne, och nu blir hon 5.
Bara två år tills hon börjar i skolan. Oj oj!

Dock har jag en ledsen Skruttan,
det va en som ev skulle komma imorgon,
men inte fick. Vilket för min del inte va särskilt oväntat.
Är man pantad i huvet så är man!

Va ju ute i Birsta idag och handlade tårta och presenter,
råkade shoppa en tröja till mig med =)
Köpte iaf lite smått o gott till Skruttan,
inget särskilt egentligen men tror hon kommer bli super glad =)

Nu är tårtorna till imorgon köpta :-) jag ...

resize_p1151_15- (MMS)

Nu är tårtorna till imorgon köpta :-) jag tyckte det räckte med en tårta, men mamma proppsa på att jag skulle köpa två. Så jag hoppas att folket äter upp allt :-) har inget Internet hemma, så fruktansvärt störande.


Idag ska katterna flytta! Vem är gladast? ...

resize_p0926_14- (MMS)

Idag ska katterna flytta! Vem är gladast? Jaaag! :D igår va jag o Skruttan ute i Berga och hälsade på pappa o Monica, fick super god mat och en himmelsk efterätt, åt tills jag inte orkade röra mig :p men Ohh så fet jag känner mig idag, men försöker slå bort det. på helgen kan man få svulla, försöker jag intala mig :-)


Jag ser ut som en kille eller en tant för ...

resize_p1839_11- (MMS)

Jag ser ut som en kille eller en tant för den delen. men ähh, det växer ut. det är väl kanske en vane sak också. jag är så himla nere så det finns inte. får inte träffa Johan på lördag heller, han flyttas till Umeå imorgon. jävla skit!


Jag har klippt av mig allt jävla hår. Jag ...

resize_p1513_11- (MMS)

Jag har klippt av mig allt jävla hår. Jag hatar det. Jag hatar egentligen allt o alla. Jag mår skit. Jag orkar varken med mig själv eller nån annan alla kan i stort sett dra åt helvete. Fet som ett as är jag med, så jävla äckligt!


Update

En snabb update, har varken ork eller lust att blogga egentligen, eller ens sitta vid datorn.

Urkult va verkligen skit skoj, dock är lördagen lite som en dimma.
Men det är så det ska vara :p
Mobilen pajade, det går inte att slå av knapplåset.
Så jag har skickat en del arga mail till Netonnet, för dom ville först inte ta in den på service
men förhoppningsvis ska dom göra det.
Måste bara skicka kundnumret eller ordernumret,
jag har varken eller. Så vi får se, annars blir det till att köpa en ny tlf.

Bilder från Urkult kan ni få
här!


Nu åker vi från Näsåker! Har haft en sån j...

resize_p1431_07- (MMS)

Nu åker vi från Näsåker! Har haft en sån jävla rolig helg med en massa tok och för det mesta, underbara folk, massa alkohol och alldeles för lite sömn :D helt underbart! Längtar redan till nästa år :D jag har tappat rösten, låter som jag har hamnat i målbrottet :p


Framme :-) nu bär det av in i dimman :-)

resize_p2056_05- (MMS)

Framme :-) nu bär det av in i dimman :-)


SMS-inlägg


Här packas det för fulla muggar, vet dock ...

resize_p1841_04- (MMS)

Här packas det för fulla muggar, vet dock inte riktigt vad jag ska ha med mig. Det får bli lite tjocka kläder och lite tunna kläder och massa alkohol :-) älskling ringde förut och det va inte nå positivt. Han ska ev bli förflyttad och då kan jag inte hälsa på han nästa lördag. Gud så ledsen jag blev :-(


Min nya super fina och super rosa bikini s...

resize_p2030_03- (MMS)

Min nya super fina och super rosa bikini som jag köpte för nån vecka sen. Återstår bara att se när jag vågar mig i den, den packas med till Urkult iaf. :-) Internet hemma håller på att krångla funkar till o från, så otroligt enerverande! Nu tittar jag på plastikoperationer på tv, jag vill också! Det är typ min högsta dröm!


Kattungar

Nu är kattungarna redo att flytta o få nya hem!
Så är det nån som är intresserad är det bara att hojta till,
dom är rumsrena och allt sånt =)

Jag vill hellst bli av med dom innan helgen,
ska till Urkult på fredag.

 

Kommentera, eller skicka iväg ett mail [email protected]
eller messa/ring 072-20 39 058.

MÅSTE bli av med dom!

Skinny

Jag mår så dåligt!
Jag är så himla fet!

Har varit hos mormor o morfar, för morfar fyller år.
Jag har ätit och ätit och ätit. Jävla äckel fetto!
Saken vart ju inte bättre av att den va en viss människa som satt och gjorde grimaser och kommenterade allt jag åt. Mådde sämre och sämre för allt jag stoppade i munnen, och ju mer ångest jag fick ju mer åt jag.

Det här va sista dagen jag äter.
Jag ska sluta äta.
Och förhoppningsvis kommer mina bantningspiller som jag har beställt nu i veckan.
Nu jävlar ska jag bli skinny!
Nu är det slut fettat!


I morse ringde jag och bokade en tid,
så 13/8 får jag vara i Älsklings underbara famn! ♥
Behöver jag säga att jag längtar som en tok dåre :D
Ska bli såååå underbart! Saknar han så det värker i hela kroppen!

När jag va upp till han satt vi och surrade om framtiden,
när han kommer hem vill han flytta ihop.
Och ingen blev gladare än jag, fast jag längtar ännu mer nu tills han kommer hem!
Men 20'e november, då jävlar ♥

Dans

Yeey, nu är Skruttan antagen till Dansen i höst =)


Nu ska fläsket stekas! Hua, har så mycket ...

resize_p2055_01- (MMS)

Nu ska fläsket stekas! Hua, har så mycket äckel fläsk!


Feber

Vilken lång dag det blev igår på jobbet, jobbade från kl 13 till 21.30, på slutet ville jag bara lägga mig och dö va så himla less. Men tiden gick jävligt fort endå =)

Har haft feber hela natten, så jävla störande!
Men nu har jag proppat i mig alvedon så snart bär det av till jobbet =)

Jag svävar fortfarande runt på små rosa moln!
Jag kan inte fatta att jag träffade Älskling i lördags,
det va så jävla underbart så det går inte att beskriva!
I morgon ska jag ringa och boka en ny tid ♥

Idag måste jag ringa 700 samtal och avboka en massa läkar tider,
och dessutom måste jag ringa och få förnyade recept på mina mediciner,
det börjar sina :p Va dock och hämtade ut typ 5 mediciner igår.
Hoppas på att jag slutar rätt så tidigt idag, så jag slipper ringa när jag är på jobbet.


RSS 2.0