Rosa Moln

Lyckan jag har i kroppen går inte att beskriva!
Jag svävar verkligen runt på rosa moln!
Jag är så jävla lycklig!

Jag fattar inte att det är sant att jag verkligen har träffat älskling idag,
under de två timmar jag va där kunde jag inte sluta flina och säga hur fin älskling va och hur mycket jag älskar han ♥
Det va så underbart att vara med Johan, och att få vara i hans armar och att bara få sitta och prata! 
Dom där två timmarna bara svischade förbi och plötsligt så sa dom att det bara va 5 min kvar av besökstiden,
båda utbrast missnöjt en neeej!

Ska ringa på måndag och boka en ny tid, tänkte åka dit igen inte nästa lördag men lördagen efter ♥
Då ska jag boka hela dagen, Älskling sa att det gick, så då får vi träffas 4 timmar ist för 2 =)
Så jag hoppas att det är så!


Jag är så tacksam över att bästa Jossan o Robin va barnvakt åt Tindra!
Dom hade myst på och varit ute o cyklat och grejsat och köpt lördagsgodis!
Tindra har surrat sen vi kom hem om hur kul dom hade det =)


Nu blir det sängen, i morgon ska jag jobba och Skruttan ska till landet =)

Här är världens lyckligaste tjej iaf :D tv...

resize_p1543_30- (MMS)

Här är världens lyckligaste tjej iaf :D två timmar fick jag med älskling! Så jävla underbart! Jag kan inte sluta flina! Jag svävar på rosa moln av kärlek och lycka :D


Framme :-) hoppas jag. Antar att det är sa...

resize_p1220_30- (MMS)

Framme :-) hoppas jag. Antar att det är samma ställe som anstalten. Pirrigt! Har träffat en super trevlig tjej som pratar engelska på parkeringen. Hon är ända från sthlm och ska hälsa på sin man :-)


Är på Shell i Härnösand nu. Hade inte behö...

resize_p1203_30- (MMS)

Är på Shell i Härnösand nu. Hade inte behövt åka så tidigt, tog bara en halv timme hit :-) men nu har jag 45 min på mig att lokalisera mig fram till Saltvik. Kan behövas :-)


Lycklig

Vem är lyckligast i världen?
JAAAG!! :D

Jag kan inte sluta flina, jag är så jävla lycklig!
Tänk att ÄNTLIGEN ska jag få träffa min underbaraste älskade Älskling! ♥ 
Åhh jag kan inte fatta att det är sant!

Nu ska jag snart åka iväg och lämna av Tindra Skruttan hos Jossan,
sen beger jag mig till Härnösand!
Åhh det är så pirrigt! hihihi!


Fredagsmys!

Igår kväll kom kattungen till rätta.
Hade lagt mig i sängen och såg Sopranos, då knackade det på dörren.
Det va en kompis till grannen under. Det va så roligt, jag sover i bara trosor så jag drog på mig en huvjacka och drog den liksom i omlott, och öppnade dörren. Killen vart alldeles röd i ansiktet och visste inte vart han skulle kolla :p haha...

Men iaf, han sa att dom hade hittat en kattunge på grannens uteplats och skulle egentligen fråga efter kattmat för katten såg trött, hungrig och rädd ut.
Jag utbrast, men faaan vad bra att ni har hittat den, den rymde idag och bla bla bla.
Så katten kom till rätta.


Jag måste bara få säga hur mycket jag älskar mitt jobb, dagarna bara svischar iväg,
känns som att man knappt hinner börja föräns dagen är slut och jag slutar =)
Tråkigt bara att Jossan går på semester nu. Men det blir nog roligt endå, ska jobba med hennes mamma =)

I morgon ska jag träffa min älskade underbara älskling, jag längtar som en tok dåre! :D
Tindra skruttan ska få vara med Jossan o Robin i morgon, och som hon ser fram emot det!
På söndag ska hon till mormor sin, för då ska jag jobba.
Money money! :D

Jag kommer ha sjukt mycket pengar i Augusti och September.
Jag komme bada i pengar, jag kommer torka stjärten med pengar.
Haha, lite väl överdrivet :p 
Men iaf, då ska jag försöka lägga undan pengar så jag och Älskling kan åka utomlands när han kommer hem,
vilket förmodligen blir i December =)

Nu ska jag o Skruttan ut o cykla, sen ska vi ha fredagsmyyyyys!
Har köpt hem chips, dricka, choklad o nötter.

Fan vad fet jag har blivit, det är äckligt!
Men jag äter typ glass o skit varje dag. Mår illa över mig själv.
Kul att träffa Johan i morgon då, "Hej älskling jag har gått upp 20kg, så nu är du tillsammans med ett äckel fetto!"


Kattunge på vift

Jag brukar lämna köksfönstret öppet så katten kan hoppa ut om hon vill.
Idag när jag kom hem från jobbet låg katten och en kattunge i trappen,
vilket gjorde mig väldigt förvånad.
Saken är den att en kattunge saknas. Har inte en aning om vart det tagit vägen.

Så om nån ser den här kattungen runt Östermalm/Skönsmon,
hojta gärna till.



Trööött

Nu bär det snart av till jobbet!
Jag är så trött så jag skulle kunna somna stående.
Skruttan är lika trött som jag tror jag, vi måste ha sovit dåligt båda två inatt =/
Jag fryser så jag håller på att dö, och har så fruktansvärt ont i ryggen!
Ingen bra dag idag!





Idag är det ynka 3 dagar tills jag får träffa Älskling ♥
Jag längtar ihjäl mig!

Nu har jag köpt nya blommor till balkongen...

resize_p1753_26- (MMS)

Nu har jag köpt nya blommor till balkongen, de som jag hade vart ju invaderade av bladlöss och dog :-( men nu så :-)


Världens duktigaste tjej är ute och cyklar...

resize_p1616_26- (MMS)

Världens duktigaste tjej är ute och cyklar utan stödhjul :-) jag är så stolt :D


Nu är det som det ska vara, Skruttan är he...

resize_p1743_25- (MMS)

Nu är det som det ska vara, Skruttan är hemma :-) nu ska vi skruva bort stödhjulen, så blir det en cykeltur :-)


Ledig

Har haft en super trevlig helg måste jag säga =) 

Idag är jag ledig, vilket jag tycker är dö tråkigt!
Men tog en lång sovmorgon till kl 11 så att dagen inte skulle vara så lång, idag kommer min älskade lilla Skruttan hem efter två lååånga veckor hos pappsen!
Fick ett MMS igår på Skruttan när hon cyklar utan stödhjul!
Är hon inte duktig så säg =)
Snart fyller det lilla livet 5 år också, herregud vart har åren tagit vägen!?
Det går ju alldeles för snabbt!!

Idag är det även 5 dagar tills jag får träffa min Älskling!
Jag längtar som en jävla dåre kan jag säga! =)

Nu ska jag bege mig till Willys och handla hem lite mat o så nu när Skruttan kommer hem!


Mumsigt :-) är på väg till Berga och hämta...

resize_p1711_23- (MMS)

Mumsigt :-) är på väg till Berga och hämta nå papper hos pappa. Sen blir det hem till Henke o dricka lite, sen beger vi oss på 30 års fest :-)


Lugn o sansad

Idag fyller Älskling år!
Så grattis till han =)
Hoppas att paketet till han hann fram tills idag!

Har även ringt och bokat en tid idag,
så nästa Lördag ska jag åka o hälsa på min älskade älskling!
Längtar som en jävla dåre! Det ska bli såå underbart att träffa han :D
Måste bara ha tag på barnvakt, Tindra skruttan kommer hem på måndag efter två lååååånga veckor!
Saknar ihjäl mig efter henne! Men samtidigt är det skönt att få vara barnledig lite längre på somrarna än varannan helg som det är annars. Det behövs för att samla ny energi =)

Nu har jag lugnat ner mig lite ang kattskrällarna.
Men jag hade kunnat döda dom på fläcken när jag kom hem och hittade hela sängen min ner kissad,
och det stank döden! Dessutom va allt huller om buller! Men nu är sängkläderna och täckena i tvätten och jag har varit och solat och lugnat ner mig lite. 

Och till "Brydd" som skrev en kommentar,
varför fortsätter du att läsa om du tycker att jag är så blåst?
Då är det ju du som är blåst och pinsam! ;)

Kattungar?

Nu ska kattungsäcklen bort!
Nån som är intresserad?


 

Om ingen tar dom senast i helgen, hellst i dag! 
så kommer jag se till att nån har ihjäl dom!  
Jag har fått nog nu! Jag tycker inte ens om kattjävlar!
Så bort ska dom!


Motörhead

Uuuuunderbar!


Oboy får avsluta mitt fettande, imorgon bö...

resize_p2040_20- (MMS)

Oboy får avsluta mitt fettande, imorgon börjar jag banta på riktigt. Ser på ett program om såna som har gått mer 45-50 kg. Så nog fan ska väl jag kunna gå ner 10 kg. Jävla fett! Har iaf varit och solat! Underbart! Va och pumpa däcken och posta ett brev till älskling också :-) nu ska jag krypa ner i sängen och se sopranos :-)


♥ Brev

När jag kom hem från jobbet idag låg det ett brev från ♥ Älskling och väntade på hall golvet!
Han hade skrivit så fint och jag blev så glad så det kom en tår!
Herregud vad hans brev och samtal ger mig styrka!


Jag mår skit dåligt!
Jag mår dödens piss skit!
Det är länge sen jag mådde såhär svinigt äckligt dåligt över min kropp.
Jag är så jävla fet så det är äckligt, jag är så fet så tanken på fettet gör att jag börjar toksvettas som ett jävla fetto. Fettet väller överallt å hit å dit, det bullar när jag går och dallrar när jag sitter still.
Jag äcklas så mycket!
Jag vill klösa mig ur allt äckel fläsk! Jag vill ha bort det!
Åt helvete bort!

Idag va iaf sista dagen när jag åt glass o choklad.
Jagf kan inte sitta och gnälla över hur fet jag är när jag proppar i mig glass o sånt.
Får skylla mig själv!
Jävla fetto som inte kan motstå såna saker!

Nu ska jag åka o sola, och försöka sväva runt på små rosa moln som jag alltid gör efter jag har fått brev eller pratat med Älskling! Men fläsket är där!


8 veckor

Idag o igår har jag haft fixar dagar!
Har fixat o donat med en massa saker.
Är ledig idag o igår, så fruktansvärt tråkigt måste jag säga.
Eller igår va det inte så tråkigt, följde med mamma till Birsta och sen till Mormor o morfar.
Hade lite ärender på banken o apoteket.

Nu ska jag snart åka iväg och posta ett paket till Älskling ♥, han fyller år på Torsdag så vi är några som har gått ihop och köpt en limpa cigg till min Darling =)
Det kommer nog uppskattas väldigt mycket!

Idag har Älskling ♥ varit borta 8 veckor!
Herregud vad länge! Men längre kommer det bli =(
Men bara jag håller mig sysselsatt så går tiden rätt fort,
sen på Torsdag ska jag ringa och boka en tid så jag får träffa Älskling!
Lääääängtar som en jävla dåre! :D

Sen har jag tagit ett beslut!
Jag har blivit så fet så nu kommer jag börja äta mina bantningspiller som ligger och samlar damm igen.
Nu ska jag bli smaaaaaal!


Broken Door

Lovely! =)




Nu ska jag snart krypa ner i sängen
och slå på ett avsnitt Sopranos!


Har haft en slö söndag :-) kom på att jag ...

resize_p1728_17- (MMS)

Har haft en slö söndag :-) kom på att jag måste vika in kläder och dammsuga, men det är så tråkigt så nu är jag på väg att våldsgästa Henke ett tag ist :-) måste även hämta bilen borta på Kuben.


Bus

Hade en trevlig kväll igår med massa vin, trevligt sällskap och ett glatt humör.. haha, fan vad över ambitiös jag lät där! 

Dock så va det en grej som fick mig att må så dåligt igår, jag skulle ta på mina favorit jeans och typ det enda paret jeans jag kan ha, alla andra är för stora! 
Iaf, byxorna satt skit tighta. Vilket innebär att jag har blivit skit fet! 
Jag mår skit! 

Skällde även lite lätt på Henke igår för att ingen har sagt åt mig att jag har fläskat på mig så jävla mycket!  
Jag har ju blivit smäll fet! Hua!


Nej, nu ska jag ta och sminka mig och ta nåt att äta så jag blir ännu fetare,
sen beger jag mig till Henke så får vi se vad vi hittar på för bus ikväll =)



Sitter på Henkes balkong och har det bra e...

resize_p1822_15- (MMS)

Sitter på Henkes balkong och har det bra efter en arbetsvecka :-) snart hugger jag in på vinet och förmodligen beger vi oss till Jossan :-)


Kattfan

Snacka om att jag har hållt igång idag! Love it!

Kom hem från jobbet strax efter 17, tröck i mig en pirog o macka sen putsade jag fönstrena.
Sist jag putsade fönstrena hemma va, aldrig.
Har nog inte putsat dom sen jag flyttade in, för över 4 år sen :p
Eller jag tror mamma tog nåt fönster nån gång för nåt år sen... haha!
Jag kan säga det att det är en helt ny värld som öppnade sig när fönstrena blev rena!

Höll även på att få en hjärtattack, jag stog i sovrumsfönstret och putsade, då ser jag kattfan stå nedanför balkongen med sveriges fetaste fågel i käften! Jag skrek en massa, typ att hon skulle slänga bort äckel fågeln, hon skulle spotta ut den, ett otaliga Kattfan osv osv.. Det slutade med ett långt Neeeeej!
Då hoppade hon upp på balkongen! Jag sprang skrikandes från sovrummet till vardagsrummet och fick precis igen balkongdörren! Sen stog kattfan och trodde hon skulle få komma in!

Jag ringde till Henke och hade lite smått, eller extremt mycket panik, så han fick komma som en ridande riddare och ta hand om fågelfan! Dock va den inte riktigt död.. men det fixade han =)


Dessutom, nu måste jag sluta svulla så jävla mycket!
Jag blir bara fetare och fetare! Jag tycker jag äter hela tiden,
idag har jag smällt i mig sammanlagt 3 mackor, en pirog, en sallad, två kexchoklad.
och massa dricka. Har jag fått för mig att cola zero är bra, för det innehåller inga kalorier.
O just ja, smällde i mig en hårdbrödmacka precis.
Det är så gott.
Jag mår verkligen skit illa över hur jag ser ut och hur mycket fett jag har!

Kräkfobi

Jag mår så jävla illa!
Jag äcklas över mig själv!

Har ätit så förbannat mycket idag så det finns inte,
har säkert proppat i mig 4-5 mackor, en pirog, glass och tre kexchoklad, druckit Cola Zero så det står ut genom öronen.
Jag vill stoppa fingrarna i halsen och spy!
Spy upp allt äckel.

Men det är äckligare att spy, så jag gör det inte.
Synd att jag har en sån kräkfobi!

Nu väntar jag på att chefen ska komma med firmabilen,
sen funderar jag på att antingen gå ut o gå,
eller åka o sola. Jag blir ju så trött av att inte göra nåt.
Slutade tidigt idag, kl va väl före 12.
Men då åkte jag till jobbet vid 6 i morse. 

Så en powernap har jag hunnit med idag också.
Slött! haha..

Kärlek

Jag älskar Johan gränslöst, som alla kanske har förstått.
Så vad passade inte bättre än att göra ett kärleks bevis som håller för alltid?



Jag är verkligen super duper nöjd! =)

Det lustiga va att när jag precis va klar,
ringde telefon, och det va Älskling!
Jag blev super glad som vanligt! ♥

Här sitter jag o svullar, kom hem för en l...

resize_p1747_10- (MMS)

Här sitter jag o svullar, kom hem för en liten stund sen, följde med mamma till birsta. har förövrigt haft en super trevlig och rolig helg med Jossan :-)


Ficktjuv

Hade skit trevligt igår måste jag säga!
Drack vin med Jossan och surrade massa skit, tiden bara rusade iväg!
Strax före 2 tiden fick vi för oss att åka på ett annat ställe, så vi kutade ner till stan för att hinna med nattbussen!
Stoppet blev Bosvedjan. Drack vin, surrade skit, spelade Tv spel osv.
Kom väl hem i morse nångång!


Även att det hade försvunnit 150 kr ifrån min plånbok.
Fattade inte vart dom hade taget vägen, visste helt säkert att jag hade stoppat ner dom.
Men letade när jag kom hem och och jag hittade inga pengar.

Men då slog det mig, dum som jag är ligger plånboken längst upp i väskan, rätt så synlig antar jag.
Då på vägen till stan igår, va det en turk som typ följde efter oss och liksom gick och strök sig.
Så  den jäveln tog mina pengar! Men det va ju fint att han lämnade tillbaka plånboken.
Herregud annars hade jag dött!
Jag har ju både mitt och Johans Visa kort i plånboken, medicin, körkort och massa andra kort!
Så det va ju en rätt så hygglig ficktjuv måste jag säga!
Det va ju tur att han inte fick för sig att ta mobilen eller nycklar, har ju nyckel hem till mig, hem till farmor o farfar, hem till Älskling och hem till Henke! Och en massa mer medicin.
Jag blir så förbannad!

Nu har jag nyss kommit hem, har varit hos Henke och storstädat.
Så i morgon när han kommer hem från sin rock-festival-tjosan, kommer han förhoppningsvis bli dö lycklig :p haha..

Nä nu måste jag försöka pula i mig lite mat.
Jossan kommer sen så det blir vin ikväll med, men skulle väl ev komma nå mer folk också.
Vad vet jag :p Så länge jag har mina Xide Jungle och mina tre apor är jag nöjd =) 
 

Njuter i solen och snart kommer Jossan :-)...

resize_p1901_08- (MMS)

Njuter i solen och snart kommer Jossan :-) fick reda på förut att Tindra ska ju åka på semester med pappa sin m familj. jag hade helt glömt bort det! Så jag kommer inte träffa henne förräns om 1 1/2- 2 veckor. fan vad tråkigt!


10 månader

Herregud vad underbart det är att jobba!
Det är kul och tiden rusar iväg! Love it!
Fick även mina arbetsbrallor idag, det är typ målar/snickar/hantverkare byxor, fast dessa är brun o svart.
Skit snygga faktiskt! Dock så är dom en aning för stor, äver fast jag tog den minsta storleken.
Men dom sitter ju uppe iaf =)

Idag fick jag vet hur länge Älskling blir borta!
10 månader blir han borta, minus dessa 6 veckor som han redan har varit borta.
Herregud, 6 veckor! 6 ½ t.om!
Fattar inte att det har gått så jävla fort,
men samtidigt känns det som en evighet!
Åhh så jag saknar han!

Men nu framöver ska jag åka å hälsa på han ♥
Lääängtar som en tok!

Ikväll blir det Vin med bästa Jossan!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men hon kommer hit sen iaf,
så får vi se vart bena bär oss :p

Stressad

Har stressat sönder mig nu på morgon.
Snabb dusch och snabb smink, stressade upp Tindra och skyndade på henne.
Gick ut o tog en snabb rök, gluttade på klockan och tyckte den visade konstigt.

Det visade sig att det va en timme tills jag ska åka på jobbet,
inte precis då som jag va helt inne på!
Haha, skickligt utav mig :p

Virrpanna? Ja!


Gissa om jag fick hem en lycklig tjej :-) ...

resize_p1601_07- (MMS)

Gissa om jag fick hem en lycklig tjej :-) nu blir det middag sen ut o cykla :-)


Bilder

Här kommer det några bilder ifrån gårdagen.







Sekundvisaren

Sitter och väntar spänt på bilderna ifrån gårdagen!

Jag hade så jävla roligt!
Dock så tappade jag bort de flesta, men så är jag.
Träffar folk jag känner hela tiden och hoppar lite fram och tillbaka.

Måste ha gått hårt till igår, sekundvisaren på min klocka har lossnat på nåt märkligt sätt, så jag måste lämna in den :p skickligt av mig!

När gatufesten stängde drog jag till memento, träffade en massa folk och surrade oavbrutet.
Vid halv 3- 3 tiden kom en kompis till Johan och skjutsade hem mig.
När jag kom hem satt jag mig och skrev ett fylle brev till Johan.. haha!
Han lär ju få sig ett gott skratt när han får det.

Just ja, jag bråkade med nån kille igår, för han råkade bränna ett hål på mina leggings.
Det brann för mig :p haha...
Hade för mig så mycket tok igår. Men så jävla roligt!

Slänger väl in nå bilder senare, när jag fått dom =)

Outfit

Det här är det tänkt att jag ska ha på mig i kväll.
Men helt ärligt så känner jag mig som en stoppat korvköttbulle.





Gatufesten

Usch vilken fetma dag jag har idag!
Det är inte så ofta jag har det nu för tiden.
Men nu jävlar! Fläsket bara väller överallt och jag typ rullar fram!
Jag äcklas! Jag äcklas så fruktansvärt mycket!

Det vart inte bättre av att jag smällde i mig en cheese och en choklad bit.
Fan också!

Ikväll blir det Gatufesten med tjejerna.
Jag skulle hellst vilja ligga under täcket och gömma mig och mitt fläsk.
Men men...
Får dra på mig en svart sopsäck.

Jag fattar inte att man kan vara så jävla fet!
En fet puckelrygg har jag också, fläsket väller i puckeln!

Jag måste banta!

Dåligt

Usch vad jag mår dåligt idag!
Men jag försöker få bort alla dumma o negativa tankar..

Jag saknar Johan så oerhört mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart!
Och dessutom blir jag bara fetare och fetare, jag är så fet så jag knappt tar mig igenom en dörr.
Hua! Idag har jag inte gjort annat än att äta tycker jag.
Jag försöker tänka att jag kan äta för jag rör mig så mycket i jobbet..
Men det enkla tänket funkar inte!

Under dagen har jag pulat i mig några hårdbrödmackor, några bullar, en cheese, en McFlurry, två glassar och säkert nåt mer. Jag mår illa! Jag mår så illa över mig själv!
Fettet väller! Jag väller!

I morgon har jag vägning också, vill inte!
Sista samtalet med min psykolog i morgon också, sen går hon på semester!

Men en bra sak idag då, hade fått hem ett papper jag skulle fylla.
Älskling har begärt att vi ska ha telefonkontakt och att jag ska få besöka han,
så jag va tvungen att fylla i och skriva under att jag samtycker till det.
Åhh vad jag så gärna vill träffa han! Jag kommer krama sönder han! 
Jag vill stanna i hans famn förevigt och föralltid!

Nää, jag måste rycka upp mig!
Nu har jag mått bra så länge, så nu ska jag fan inte deppa ner mig!
Men det är den jävla fetman!

En trött Skruttan :-) själv äter jag glass...

resize_p1540_04- (MMS)

En trött Skruttan :-) själv äter jag glass, har faktiskt nyss ätit pannkaka också. Duktiga jag :-) idag när jag kom hem från jobbet hade jag fått brev från älskling :D gud så glad jag blev :-)


Nu är jag, Skruttan, mamma o Ulf i Skatan ...

resize_p1802_02- (MMS)

Nu är jag, Skruttan, mamma o Ulf i Skatan och myser :-)


Internet

Tänk vilken fiffig grej internet är.
Det som är så roligt är att folk verkligen tror dom kan gömma sig bakom skärmen och vara helt anonyma.
Det finns inte en tanke på tex Ip nummer.

Här följer några praktexempel på hur dum folk är:

Anonym om Rosa moln ♥:
Så allt som hänt i det förflutna är glömt o förlåtet nu då?
O du litar på han? min kompis kille satt inne en tid o när han väl kom hem så dröjde det
inte länge föräns allt blev som "vanligt" igen med otroheter o lögner.
Lätt att hamna i en dimma när de åker in verkar det som...


Anonym om Cheeseburgare:
han är verkligen saknad ...


L om Livet är för kort ...:
vart är din pojkvän nånstans? :(


Malin om Livet är för kort
...:
Det är verkligen sant det du skriver!
Men kan man få veta vad han sitter inne för? Eller häktad för?
Vi tänker alla på Johan o bryr oss om honom. Ska det bli rättegång?

Finns en massa mer kommentarer från just det Ip numret där personen låtsas vara olika människor, och stundtals anonym.

Och det bästa av allt är, om man känner nån som jobbar på rätt ställe, så kan man få reda på mycket.
Och turligt nog känner jag en som känner en, så via Ip numret har jag fått reda på namn och adress.
Såå surprice! Jag vet precis vem du är ;)
Och du kommer aldrig kunna förstöra mellan mig och Johan, tror du att jag går på dina lögner?
Du är så patetisk så det är synd om dig!

Hädanefter, sköt ditt liv du och lämna oss ifred!
Du är tragisk ...


Happy

Igår ringde telefon, det va Älskling ♥
Gud så paff jag blev och fullkomligt överlycklig!
Pratade i hela 40 underbara minuter!
Åhh så jag saknar han, men snart får vi ses =)
Så jävla dö happy! :D

Tänk vad allt bara vände!
Kändes som jag verkligen nådde djupaste botten.
Och vips, blev allt så jävla bra!

Och jag mår så bra och är så glad!
Samtalet gav mig ännu mera glödje och styrka =)


Jag och Jossan är på jobb-äventyr! Herregu...

resize_p1512_01- (MMS)

Jag och Jossan är på jobb-äventyr! Herregud vad roligt vi har :D


RSS 2.0