Halloween

Hade verkligen jätte roligt igår =)
Vi va väl en 10-11 stycken!
Tog det relativt lugnt med alkoholen,
så jag vaknade pigg o kry vid 9 tiden i morse!

 

Lägger ut mer bilder på Facebook! =)


Still Counting


Totalt Lovely =)






Bilder från gårdagen kommer ikväll =)

Partey :-D

imag0136 (MMS)

Partey :-D


Natt

Nu har jag precis varit ute med Milton, så han fick bajsa!
Jag är så trött så ögona går i kors.
Han gnällde o hade sig, så det va bara att kliva upp o gå ut.

Första natten med bebisen gick långt över förväntan bra!
Trodde att jag skulle få vara vaken hela natten och att han skulle gnälla o yla för att han saknar sina syskon.
Dom va ju trots allt 7 valpar!
Men inget sånt!
Vid 2 tiden började han gnälla jätte mycket, så det va bara att gå ut med han och han bajsade, samma sak vid 4 tiden! Han är så himla duktig som säger till när han behöver bajsa.
Lite kiss stänk blir det inne, men det är inte mycket och oftast på samma ställe.
Jag har en intelligent liten voffsing :D

Såå vi får se hur denna natt slutar =)
Nej, nu ska jag ta o lägga mig igen!

Jag har varit och köpt en namnbricka till ...

imag0122 (MMS)

Jag har varit och köpt en namnbricka till Lill prinsen på arken! behöver jag nämna att vi vart populärast bland både kunder o personal? :-) Nu är vi hos mamma o hälsar på, Rondo o Milton är polare nu :-)


Nu har jag min lilla bebis Milton hemma! J...

imag0119 (MMS)

Nu har jag min lilla bebis Milton hemma! Jag är överlycklig :-D


Hyffsat paff jag blev när det kom ett brev...

imag0117 (MMS)

Hyffsat paff jag blev när det kom ett brev till älskling hem till mig! Men det kändes värsta bra. haha :-) Längtar tills min Babe kommer hem o vi ska flytta ihop :-) Inte så långt kvar nu, 14 december :-D


Köpte nya Uggs på Scorett igår med knappar...

imag0114 (MMS)

Köpte nya Uggs på Scorett igår med knappar! så snygga o så varma :-)


Ju mer pengar jag har ju mer utgifter blir...

imag0115 (MMS)

Ju mer pengar jag har ju mer utgifter blir det. Onödiga utgifter dessutom! Min boxer slutade appropå absolut ingenting att fungera igår. Kul! så nu har jag varit o köpt en ny. 800 kr. yeey!


Är och gosar med bebis Milton :-)

imag0112 (MMS)

Är och gosar med bebis Milton :-)


Jag har fulla baksätet och bagageluckan me...

imag0098 (MMS)

Jag har fulla baksätet och bagageluckan med påsar, idag har jag jävlarannama shoppat loss :-D bla en jacka, mössa, vantar, skor, kläder, en massa saker till Milton och en massa små plock hem, har fyllt kyl och frys och mycket mer! nu mår jag bra :-D


You Learn

Hur jävla underbar som hellst!


Jag o skruttan blev akut sugen på glass, s...

imag0097 (MMS)

Jag o skruttan blev akut sugen på glass, så vi åkte o köpte det. vi är glassomaner :-P


Hårdbröd

Jag är en riktig sucker för hårdbröd!
Jag kan leva på hårdbröd, jag kan trycka i mig säkert 10 st på raken.
Vet inte hur många mackor jag har ätit sen jag kom hem från skolan.
Jag är beroende!

Nu har jag dessutom bestämt mig på riktigt att jag måste börja banta!
Jag har blivit så jävla äckelfet så det är äckligt!
Jag hatar att känna allt fläsk dallra omkring, jag mår illa och äcklas över mig själv.
Så 10kg ska jag ner, minst!
Hela kroppen är täckt av ett tjockt lager dallrande äckel fläsk.
Hela jag dallrar, hela tiden. Även när jag är still.

Låren har blivit gigantiska och får knappt plats i byxorna.
Jag skulle inte heller för allt i världen prova nån av jeansen som jag hade förut, kommer inte få på mig dom och då kommer jag bara må ännu sämre! Magen är ju som flera traktordäck!

Fan!

♥ Milton

Min fredag va den underbaraste dagen på så himla länge!
15 underbara timmar fick jag med min Älskling!
Herregud vad lycklig jag va, det går inte att beskriva med ord!
Åkte hemifrån strax efter 5 på morgon, va uppe i Umeå kl 8 och hemma i stan igen vid 10.30 tiden!
Dagen gick så himla fort, men jag njöt varenda liten minut!
Dock vart jag jätte ledsen när det började bli dags att åka tillbaka till Umeå, åkte hemifrån vid 20 tiden och kom hem igen vid 1.30 tiden! Så det vart en lång dag, men som sagt, den gick alldeles föör fort!

Jag o Älskling åkte och träffade bebis Milton, och älskling vart lika förälskad i Milton som jag är =)
Det kommer bli världens mest bortskämda hund.
När Älskling kommer hem och kommer igång med jobbet så ska Milton få vara med han på dagarna så lill hjärtat slipper vara själv hemma! Det känns verkligen som att Milton är våran lilla kärleksbebis! ♥
Båda är skit fjantiga med Milton! Johan ville att jag skulle skicka några bilder på Milton så han kan visa våran skatt för dom där uppe!

Jag o Skruttan har varit och gosat med Milton idag!
Så på fredag åker jag och hämtar hem han!
På tisdag ska jag åka till Birsta och handla hem en hundsäng, hundmat, matskålar o lite sånt =)

Även att idag bajsade och kissade Milton ute för första gången,
han gick även uppför en trappa för första gången!
Han är så duktig våran lilla bebis! :D

Det här är mina älskade killar!

imag0094 (MMS)

Det här är mina älskade killar!


nu är jag på högakusten bron! Jag va så ne...

imag0093 (MMS)

nu är jag på högakusten bron! Jag va så nervös över att jag skulle försova mig, men det gjorde jag inte :-)


VG

Jag är klar med kursen Socialpsykiatri, och idag fick jag betyget på kursen!
Jag fick VG! Hyffsat stolt jag är! Yeeey :D

Hade även en massa matte idag, och oh så roligt det är =)
När jag o Melinda sätter igång och gnuggar våra geni knölar är vi så jävla bäst :D
Även att läraren gav oss en utmaning, vi skulle räkna ut 7e ledsroten.
Och han blev såå imponerad och stolt över oss för att vi räknade ut det lätt som en plätt.
Det där lär man sig tydligen i Matte C och vi läser A, och han sa det att det va inte många som kan räkna ut det där. Men är man bäst så är man =)

Imorgonbitti kl 5 sätter jag mig i bilen och åker norrut!
Ska hämta hem Älskling på permis!
Herregud vad ovanligt och konstigt att ha han hemma!
Men jag längtar som en dåre! Är hellt pirrig i hela kroppen! :D


I morgonbitti ska jag fan vakna! har förso...

imag0085 (MMS)

I morgonbitti ska jag fan vakna! har försovit mig varje dag den senaste månaden om inte mer! både skola o dagis gnäller! men jag vaknar verkligen inte på morgon, fattar inte vad jag har för fel! men nu så borde jag vakna :-)


Är och gosar med min bebis Milton :-)

imag0088-1 (MMS)

Är och gosar med min bebis Milton :-)


Bilfan

Johan har alltid haft sån otur med bilen sin,
och jag har skrattat åt han så många gånger!
Karma is a bitch!
Nu har jag problem med BÅDA bilarna hela jävla tiden och jag blir vansinnig!

I lördags fick jag punka på Johans bil, bra jobbat av mig! 3'e punkat på mindre än ett år.
Dessutom är det en grej på bilen som har lossnat, den där kanten som går under bildörrara. Så det hänger med nöd o näppe i tejp, som för det mesta lossnar endå.

Jag ska till verkstan i morgon med bilen så det blir fixat,
ska även hämta hem min bil, som inte är fixad.
Han hittar verkligen inte felet och jag vill inte slänga ut mer pengar på idiotbilen!
Så jag ska sälja skithögen!

Jag funderar helt på att aldrig ens nudda en bil igen ....



Fiona

Jag är så himla ledsen hela tiden!
Tänk att jag skulle bli så fäst vid en katt, Fiona va verkligen en älskad familjemedlem.
Hon betydde så oerhört mycket för mig.
Jag tycker inte om att vara ensam, jag kan få en sån ångest.
Men Fiona fick mig verkligen att inte känna mig ensam, och som jag skrev tidigare, när jag mådde dåligt så kom hon alltid och gosade lite extra, hon lämande knappt min sida. Hon brukade lägga sig och burra upp sig mot min rygg eller vid knäveckena när jag sov, på morgon kom hon och gosade i mitt ansikte så jag skulle vakna.

Jag önskar verkligen att gårdagen va en hemsk dröm bara! Det känns så himla overkligt att hon är borta, föralltid!
Jag kommer aldrig mer mötas av henne när jag kommer hem på parkeringen, eller att hon står innanför ytterdörren och väntar på mig när jag kommer hem. Hon kommer inte stå vid balkongdörren och vänta på att hon ska bli utsläppt på morgonen. Jag kommer aldrig mer höra hennes plinga runt gården när jag är ute o röker.
Herregud jag fattar inte att det är sant, det känns så overkligt.
Nu ligger hon nergrävd i en kall jord och alldeles ensam. Det är så hemskt!

Jag kan verkligen inte sluta gråta, och jag tänker på henne hela tiden!
Berättade för Älskling igår också, och herregud vad jag grät.
Jag grät så mycket så han hörde vissa stunder inte vad jag sa.
Johan föreslog att vi kunde skaffa en ny katt, men jag vill inte ha en ny katt, jag vill ha Fiona.

Jag klarar inte av att ta bort matskålarna och kattlådan.
Det gör så ont i mig! Jag har en sån panik och ångest!
Jag gruvar mig för att berätta för Tindra imorgon när hon kommer hem från pappa sin,
Skruttan kommer verkligen bli skit ledsen!

Det känns så konstigt, i 2,5 år ca har hon funnits i mitt liv,
och de senaste halvåret har jag haft henne hemma.
Hon va verkligen älskad av alla, goare katt får man leta efter.
Det är så fruktansvärt tomt och ensamt utan henne!
Jag tycker att jag hör hennes plinga hela tiden.

Det här har verkligen tagit skit hårt på mig.
Jag kan inte sluta gråta ...



10 minuter efter jag hade åkt hemifrån för...

imag0084 (MMS)

10 minuter efter jag hade åkt hemifrån förut idag ringde grannen och berättade förtvivlat att katten hade blivit påkörd och dött. Jag blev så chockad! herregud vad overkligt! jag som tyckte om henne så mycket och hon gjorde så att jag aldrig kände mig ensam. Hennes plinga på halsbandet hörde jag hela tiden, och hon kom alltid skuttandes när jag kom hem o parkerade bilen. och när jag mådde dåligt kom hon alltid och gosade lite extra. gud vad jag kommer sakna henne. jag o Henke har varit och begravt henne. Herregud vad jag har gråtit, tårarna slutar inte komma, jag är så oerhört ledsen. Jag gruvar mig för att berätta för Älskling, jag kommer stor tjuta! Vila i frid älskade lilla Fiona!


Snyggaste presentpåsen :-)

imag0082 (MMS)

Snyggaste presentpåsen :-)


Jag kan andas

Henke är min ridande riddare nu när jag inte har Johan hemma!
Jag är såå himla tacksam!

Har fixat och grejat lite idag med däck o bilar hit o dit.
Va till en annan däckverkstad idag och killen där sa att det gick visst att laga punkan på vinterdäcket,
så på tisdag ska jag hämta det och nästa helg ska pappa byta däcken på bilen.
Bilen är dessutom inlämnad på verkstan igen, så jag hoppas verkligen att felet blir fixat nu.
Han på verkstan är lika frustrerad som jag angående felet på bilen.
Men ska ta o prata med pappa om vi inte ska ta och sälja bilen innan pengarna rinner iväg allt för mycket.
Men då har jag ju ett stort problem, Johan kommer ju vilja ha sin bil när han kommer hem och då blir jag utan.. Såå jaa, inte vet jag.

Men det känns iaf som en stor sten har lättat från mitt bröst och jag kan andas.
Nu ska jag bara fixa med att få upp Johans vinterdäck från förrådet och få på dom, men det är ingen panik, ska få låna pappas bil nästa vecka när jag ska hämta hem Johan på permis =)
Johans vinterdäck har ju blivit stulen när dom stog hemma hos en kompis till han, så vinterdäcken han har i förrådet är ju gamla o fula, så jag drar ut på bytet :p
Älskling är ju hyffsat upprörd över däckena, han köpte dom i november förra året för typ 10 000kr, skit snygga fälgar o allt.. men men, inte så mycket att göra.

Nu ska jag snart åka bort till Älskling och börja röja undan lite,
måste ju vara klart tills han kommer hem på permis!
Vilken överraskning det kommer bli :D
Senare ska jag bege mig till Henke som fyller år idag =)

Jag o skruttan är och gosar med snyggaste ...

imag0080 (MMS)

Jag o skruttan är och gosar med snyggaste killen :-) pratade nyss med älskling också, så humöret är lite bättre.


Utmattad

Jag är så psykiskt utmattad så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart!
Skulle kunna sova dygnet runt, jag är så trött.
Lägger mig tidigt, oftast vi 20 tiden men jag försover mig endå och går som en zombi hela dagarna, är skit svårt att hänga med och koncentrera mig. Förra vecka såg vi en film i psykologin, vad gjorde jag under hela filmen nästan? jo jag sov. Kunde inte hålla ögona öppna. Varje dag är en kamp mot tröttheten.

Jag har alldeles för mycket saker i huvudet, jag som redan ständigt har en kaos i huvudet, jag kommer få en hjärnblödning eller nåt. Jag pallar snart inte mer, det är för mycket!

Allt bara snurrar i huvudet, det är min ekonomi, mitt hushåll, Johans ekonomi, hans räkningar o hushåll. och bilarna, jag måste få upp Johans vinterdäck ur hans förråd, dom ska bytas, min bil är cp, felet är delvis kvar tillsammans med typ ett nytt fel så den måste in på verksta igen och det kommer gå massor med pengar, jag måste köpa två nya vinterdäck för punkadäcket gick inte att laga, när däcken är köpta ska dom bytas. Jag vet iinte vad det ska vara för däck. jag vet inte hur mycket de kostar. Pengar pengar pengar! Jag får ångest bara jag tänker på bilen, jag klarar inte ens av att köra den, för när felet blir får jag panikångest och det känns som att jag ska dö. Måste sälja bilen. Men då blir jag utan bil när Johan kommer hem och ska ha sin. Behövs köpas två nya sommardäck också, punka däcket gick inte att laga där heller.
Det känns som att det blir mer o mer i skolan hela tiden och jag hinner inte med, för jag är så trött. Hade tänkt bli klar med Johans lägenhet i helgen också, det ska göras klart och städas. Jag har en sån ångest o panik över allt.
Och pengarna bara rinner mellan fingrarna!

Det är så mycket mycket mer som snurrar i huvudet!
Jag klarar knappt av att ha två-tre saker i huvudet innan det blir totalt kaos, nu är det miljoner saker. Jag får inte ihop nåt och jag vet inte vart jag ska börja. Jag irrar omkring känns det som bara, får ingen rätsida.
Dessutom på allt så ska jag hantera mina känslor o ångest till min äckliga fetto fetma övergödda kropp, och saknaden efter Johan tär sönder mig, jag saknar han så mycket så det gör ont i hela kroppen.
Och dessutom ska jag vara mamma också på allt.
Det är för mycket!

Det känns som att jag står helt ensam,
jag pallar inte av att tackla allt själv.
Jag mår för dåligt för det.
I förrgår va jag och målade hos Johan och när jag kom hem fick jag en sjuhelvetes panikångest attack, det kändes verkligen som att jag skulle dö. Jag kallsvettades, va svimfärdig, hjärtat rusade och jag såg suddigt och kunde knappt andas, jag fick inte åt mig luft. Jag fick slita av mig kläderna och lägga mig raklång på golvet och fokusera på att andas.

Dock så har Henke hjälp mig en hel del med bilen, och det är jag evigt tacksam över.
Det verkar vara så jävla svårt för folk att hjälpa mig, jag fattar inte.
Men själv ska man ställa upp på allt o alla, men när jag behöver hjälp då vänder alla ryggen o låtsas som ingenting.

Jag är så spy jävla dödligt less på allt!
Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.
Allt ger mig en sån krypande ångest och panik i kroppen!
Jag är på väg ner i en deprission nu, jag pallar inte det...

Hes

Det är så jobbigt och ansträngande att prata!
Jag är nog hesast i sverige, folk hör inte vad jag säger så jag får upprepa mig 10 ggr, och för varje gång blir det jobbigare. Börjades igår morse och jag hoppas det är bättre tills i morgon!

Skruttan har varit på Landet i helgen så jag och Henke har varit och fixat i Johans lägenhet, Jossan joinade oss igår en stund. Det blir så jävla fint där! Vi är så jävla bra! :D
Det sista ska vi fixa till helgen som kommer, sen så är det klart!
Herregud vad Johan kommer bli överraskad när han kommer hem =)

Jag svävar fortfarande runt på rosa moln sen i Fredags då jag va med Älskling!
Lyckan går inte att beskriva! Jag fick vara 6 hela timmar med min Älskling,
det va inte många sekunder vi inte hade nån form av kroppskontakt!
Men dom 6 timmarna gick alldeles föör fort!
Strosade runt på stan och myste av varandras sällskap,
vi tog en fika och sen en lunch följt av en fika igen! Åhh så underbart det va!
Permisen va ju övervakad, men det kändes typ som att jag va på stan med Johan o typ en kompis till han!
Hade det verkligen supermysigt och trevligt och alla bra ord som man kan hitta! :D

Nu är det inte länge kvar tills jag ska åka och hämta hem Älskling för en längre permis!
Läääääääängtaaar! ♥

Har köpt riktig valpmat som jag har varit ...

imag0076 (MMS)

Har köpt riktig valpmat som jag har varit och lämnat till Milton :-) nu blir det fika och gossip Girls :-)


Lyckligaste i världen! :-D

imag0074 (MMS)

Lyckligaste i världen! :-D


mot Umeå :-D jag är så pirrigt lycklig :-D

imag0071 (MMS)

mot Umeå :-D jag är så pirrigt lycklig :-D


Ångest

Jag har en sån ångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Det är så mycket som snurrar i huvudet, har alldeles för mycket att tänka på.
Det är ett stort kaos bara!


Imorgon ska jag iaf åka och hälsa på Älskling, herregud vad underbart!
Jag kommer få vara med han 6 timmar, det är skit mycket!
Sen i Maj har jag sammanlagt träffat han 4 timmar, det är inget!
Men i morgon blir det läääängre :D
Åker hemifrån vid 7 imorgonbitti, jag är livrädd att jag ska försova mig!
Dessutom funkar inte Johans cigguttag i bilen, så jag hoppas för allt guld i världen att batteriet på GPSen räcker, annars kommer inte jag hitta! Jag kommer irra omkring som en iller i en bil.

Men tänkte att jag kan slå på den när jag börjar närma mig,
det är ju bara att följa E4an.. Men jävla skit också!
Ångest ångest ångest!

Nu ska jag lägga mig och slå på ett avsnitt av Prison Brek,
hoppas jag kan somna och dessutom vakna av klockan i morgon!

Har varit och gosat med min sötaste Milton...

imag0063 (MMS)

Har varit och gosat med min sötaste Milton idag :-) har även handlat ett koppel och tre halsband till min bebis! Dom är super snygga, ett är svart läder proppat med flera rader med strass stenar! :-D


Glass i stora lass :-D nu blir det outside...

imag0061 (MMS)

Glass i stora lass :-D nu blir det outsiders följt av husfruarna :-)


Umeå

Jag är sååå himla glad!!
Pratade med Älskling idag med! :D
På fredag har han permiss, då ska jag åka upp till Umeå och träffa han!
Ska strosa runt på stan och bara mysa ihjäl oss!! ♥
Herregud vad jag längtar som en tok dåre!
Åhh vad underbart det kommer bli! :D

Helgen har ju då spenderats med Henke,
vi har fixat i Johans lägenhet och när vi inte har gjort det har vi tok nördat tv spel.
Är typ skinnflådd på tummarna :p haha!


Åhh jag är sååå glaaaaad :D
Gud vad veckan förmodligen kommer gå skit seeeeeeegt!

Nu blir det glass o Tv =)

målning på hög nivå :-) Henke o pecka fixa...

imag0058 (MMS)

målning på hög nivå :-) Henke o pecka fixar med listerna och fogning :-)


Latte O Cigg

Har nyss duschat, druckit en latte och rökt en cigg! Lovely =)

Ska snart bege mig bort på Kuben.
Jag o Henke for på XL bygg (tror jag det heter, gamla fresk) igår och handlade en massa smått o gott, vi ska överraska Älskling när han kommer hem med att göra färdigt hans kök, som har varit halv färdigt sen jag vet inte hur länge. Så vi började igår och ska fortsätta idag, förhoppningsvis blir det klart idag =)
Ska ut till Birsta en sväng och köpa lite mer grejer sen.
Det kommer bli såå bra och förhoppningsvis blir Johan glad, det är ju nämligen tänkt att han antingen ska hyra ut eller sälja lägenheten när han kommer ut, och vi ska flytta ihop :D

Pratade med Älskling igår, och han ska även ringa idag!
Snacka om att bli bortskämd :D
Han tyckte att det skulle bli kul med en hund, våran kärleksbebis! =)


Nu ska sminket på och håret ska fixas...


RSS 2.0