Det är min dag idag...

Vad är det för dag idag, vad är det för dag idag? Jo det är ingen vanlig dag för det är Cicci's födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!!! Haha :p

Jaa, så har ännu ett år gått! Man har blivit 1 år äldre! Hua!
Hade blivit lovad frukost på sängen i morse! Jag slog upp mina ögon 7.30.. Ingen Jonas hemma, nähä tyckte jag, jag ligger väl kvar och väntar då.. 1½ timme senare kommer han hem, och då blidde det blåbärsmuffins, ett glas mjölk och ett glas god ananas/apelsin juice.. det va så gott! Bättre sent än aldrig :p
Fast folk verkar ju ha glömt bort mig idag =( Fast jag har ju blivit grattad av 3 iaf.. haha =) Av Jonas (Såklart), mamma & Ida.. Så det är ju trevligt iaf =)

Även att igår fick vi äntligen iväg vagnen, såå skönt! Va nån i Granloholm som köpte den.. Sålde den alldeles för billigt, under halva priset.. men men, vad gör man när man måste ha bort den snabbt... Så nu hoppas jag att dom ringer från Babyproffsen idag eller i morrn, och säger att vagnen har kommit.. man blir ju så handikappad utan vagn!

Nää, nu ska jag ta och gå ut och röka lite, sen blir det till att städa färdigt, för jag antar ju att det kommer nån idag iaf =) Ska även invänta Jonas, som är på en arbetsitervju.. Hoppas det går bra för han, men det gör det säkert...

Vi ses i vimmlet,

Tjingeling!

Måste bara göra en liten uppdatering, Carolina ringde och sjöng så fint för mig alldeles nyss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0