Internet hemma

Ohh, jag är hemma och sitter på internet.. vilken lycka =) haha..
Marcus kom hit med sin bärbara och "hittade" internet.. så trevligt!

i förmiddags kom mitt hjärta hem, det va så skönt å få hem henne igen, även fast hon bara är borta ett dygn så känns det som en vecka.. Så idag har vi haft en städ och tvätt dag =) Va även till farmor en sväng och hälsade på, har ett projekt på gång där :p Jag ska tigga till mig en ny telefon, min kära telefon håller ju på och strejkar =( inte så himla kul måste jag säga...

I morrn ska vi åka och handla lite, ska på ica maxi och på barnens hus (Min favorit affär)..
sen så får jag se om jag hinner med en rid tur, hoppas det iaf =)
Ska väl även göra det roligaste som finns, betala räkningar :p haha...

Nää, nu ska vi titta på Shrek 3! Även att Tindra älskar Shrek va den på 5'an idag med svenskt tal.. gud vad hon skrattade =)


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0