Pappegojor & Tokerier

Ja vad säger man om vissa saker och vissa personer?
"Ha ha ha!"

I Onsdags va jag, Tindra & Jonas upp till Frösö Zoo..
Hade väldigt trevligt, och vad Tindra myste! Gud vad hon gillade att kolla på djuren, pappegojorna va nog roligast.
Hon skrattade och skrattade hela tiden åt dom... Gullungen min!
Va så mycke olika djur där.. va så roligt så! Och mjukglassen där, måste ha varit sveriges största :p
Haha, även att jag tvingade Jonas att äta upp den (För att jag bjöd) men själv så slängde jag min i smyg, eller ja jag försökte slänga den i smyg :p
176148-22176148-21176148-20

Även att nu är det nog inte långt ifrån att Tindra kan gå själv, hon är så duktig så..
ibland när hon går runt möbler så släpper hon, så står hon i några sekunder innan hon ramlar ner på baken sin..
Och på morgonen är hon så mysig, hon sover ju i egen säng nu.. så då står hon upp och väntar tills att jag kollar på henne och när jag gör det så tok vinkar hon och har världens leende.. Pussgurkan där =)
Nu är det bara 10 dagar kvar tills hon fyller hela 1 år!  Så då blir det kalas heela dagen lång!

Och i Mars (ungefär) ska Tindra få en kompis!
Carolina & Christer ska få en bäääbis!!! Åhh, det ska bli så kul!


Nää, nu ska jag ta och göra lillhjärtat klar för läggning!

To the world you may be one person
But to one person you may be the world
Tjingeling, på er nyfikna!

Kommentarer
Postat av: Carro

vad fin sida du fick nu :D mycket bättre

2007-08-07 @ 12:11:54
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0