Running through the monsoon

Åkte till mamma i fredags, men vi är kvar än :p
Jag ser det som att jag och Tindra är på semester på landet =)  haha...

Har varit med Angelina och ridit idag igen, och det är såå kul!
Gud vad jag har saknat det.. slutade ju rida för 5 år sen ca. å då hade jag ju ridit i 10 år iaf, om inte mer to.m!
så det är så himla kul att rida igen =)
Och medans jag va å red, så lekte Tindra med sin lilla kompis Nathalie (Mamma, va ju såklart med också:p)

Och en människa blir jag inte klok på, hur fasiken kan man vara tillsammans med en människa som stör sig på Tindra? Det känns ju inte kul för mig att lämna bort henne då.. vem vet vad det där pojkansikte kan göra med/mot mitt lilla hjärta! Dårar finns det gott om, likaså tillfällen! Och dessutom sitter han och tok snackar skit om pojkansikte, och sen blir tillsammans med det igen...
Jag förstår inte! Lika bra det, annara hade ju jag varit lika korkad!
Och dessutom har du mage att säga åt mig att växa upp.. jag undrar jag lilla vän vem som ska ta och växa upp, och börja ta ansvar för vad man gör!  (Och dessuton ska du väl inte bli sur på mig för att Pizza gubben talar om för mig att han tyckte att din "det" va ful....)
För mig är mitt hjärta mitt allt och jag gör vad som hellst för hennes skull, kan gå till världens ende om det så behövs!  Till skillnad från vissa andra, som väljer bort henne... Tragiskt!

Jaja... Du är snart som död för mig!


Nu ska jag gå och mysa med mitt lilla hjärta som vaknade nu!

And nothing really scares us no longer
We've tried the nastiest words we could find
They say what doesn't kill makes you stronger
But should it be about how to survive?

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0