Bebis Bajs!

Va på Ikea idag och köpte nytt vardagsrums bord.. det blev ett vitt!
Och vi skulle bara åka en snabbis, sen så skulle vi på affärn.. det skulle ta max 1 ½ - 2 timmar!
Så jag strunta i å ta med mig nåt till Tindra, för hon hade ju ätit och en ny blöja hade hon!
Jag ska ALDRIG lämna något hemma igen, det va första och sista gången! För hon bajsade ner sig så mycke att det gick igenom kläderna och till overallen.. som tur är kan man få en blöja på Ikea.. och det tackar jag för! Och den va så stor så den täckte halva ryggen, så hon behövde ju inte känna bajs kläder mot kroppen.. haha, stackars liten!

Äääven att jag har haft så fruktansvärt ont i min häl i typ 1½ månad, så jag har inte kunnat gå på foten.. till slut så tvingade Jonas mig till vårdcentralen, och då visade det sig att jag hade fått Inflammation i häl- sens fästet.. helt skruvat låter det! Och det går inte att behandla! Kul! Tack för det svaret!
Ät 3 ipren per dag i några månader, får du ont i magen så sluta ät dom, blir det inte bättre om några månader, hör av dig igen! Det fick jag som svar! Jo man tackar! Det är såå behändigt att bära runt på en 9 kilos klump, och gå på en fot! Det är såå skönt!

176148-11

Tatá!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0