Close to heaven

Nu har man nyss kommit in, varit ute och gått med Tindra och Bimbo.. Så härligt väder, va riktigt skönt att vara ute..  Så nu ska man ta en snabb lunch sen blir det till att städa och diska tills Jonas kommer hem..
Har köpt en rulltårta, för idag har Jonas slutprov på kock utbildningen... så jag antar att han klarar det =)
Annars får det bli tröst- tårta :p haha.. Skulle egentligen köpa prinsess bakelse, men det va slut på Ica =/ så det va ju lite synd.. men vad gör det om hundra år?
Va på Ikea och kollade runt lite igår.. Vi tänkte göra om i köket.. men det lär väl inte hända förrns år 2046..
Men men, bättre sent än aldrig som man brukar säga.. haha :p
Träffade även Marcus (min bror) när jag va på Ica, han hade också klippt sig, så vi beundrade varandras frisyrer .. haha!
Har även skickat efter mina betyg, eller ja jag har inte direkt nå betyg men ett samlat dokument har jag..
tänkte börja plugga på distans, så  man kan skaffa sig en utbilding sen.. så jag får väl se hur det går..

Nää, nu ska jag ta och trycka i mig lite mat...

Toodeeloo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe:) marcus är fin i håret. Ni är så lika varandra:) Gick inte du samhälle/samhälle på gymnasiet? Har för mig att Patricia har sagt nå sånt...=) Ha det bra! Kram/Emma

2007-02-06 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0