Nappjakt!

Mitt största problem just nu, är NAPPAR!
Prinsessan är 5 ½ månad och kan inte slarva bort nappar själv..
Men likt förbaskat så försvinner dom.. Det är så fantastiskt.. konstigt! Jag blir galen av att leta nappar :p haha... Och det är oftast dom finaste napparna som försvinner.. det är så knepigt!
Haha, vilka problem man har :p

gumman


Förövrigt, så såg jag Greys Anatomy igår.. Gud, vad det va spännade på slutet..Fick krypningar i kroppen :p haha... Men jag höll mig från att ladda ner nästa avsnitt så jag kunde se vad som händer..
Men en serie som jag va tvungen att ladda ner va OC, va så spännade ett avsnitt när Ryan va efter volschok (eller hur det stavas) och bla bla bla... men Ucsh vad den serien har blivit värdelös, förstår varför dom ska lägga ner den..

Nää, nu ska jag gå ut och suga på cancer pinnen, sen ska jag se våra bästa år.. haha, sååå töntigt :p
Men vad gör man, det är städat, diskat och tvättat och lill gumman sussar =)

Toodeeloo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0