Rullar...

Idag rullade lill gumman för första gången, från mage till rygg..
Hua, min lilla tjej är så duktig! Haha, hon vart så paff och chockad, när hon märkte att hon rullade runt..
men sen när hon märkte att jag skrattade så började även hon att skratta =) Go gumman, min!
Hon ääälskar att äta Puré, päron är nog favoriten.. idag fick hon morot, va inte direkt nån höjdare, men däremot päron & hallon purén gillade hon =)

äter


För övrigt så trivs jag som fisken i vattnet i min nya frisyr, har även färgat håret nu också..
Eller jag egentligen bara utväxten, är inte så snyggt med en blond utväxt på mörkbrunt hår :p
Har även fått dille på Erik segerstedts låt, Can't say I'm sorry.. Såå bra!

Det va nog allt för idag, skulle jag tro!
Ha en trevlig kväll!

Toodeeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0