Lovely...

Till dig som skrev kommentaren om att det verkar som allt handlar om svartsjuka..
Vad finns de att vara svartsjuk på? Att han prioriterar bort sin dotter? Att jag har levt i ett fängelse?
Att han va otrogen? Nej du lilla vän, oroa dig inte! Jag har det så underbart bra nu, bättre har jag aldrig haft det!
Skulle inte vilja ha tillbaka honom för allt i världen...

--------------------------------------------

Har fått reda på en så underbar nyhet, om 2 personer! =)
Jag är så glad för eran skull =)

Förövrigt så va det ju ett tag sen man uppdaterade här.. Gatufesten hade jag skit skoj på, men en rejäl förkylning fick man på köpet :p
Förra Lördagen, vart man väckt av ett telefonsamtal vid 3- tiden på natten.. i vanliga fall brukar jag svära och bli skit arg.. men jag kunde bara inte bli arg på honom.. =) Nyvaken och snorförkyld va man, men jag fick ändå höra att när han hör mig kan han inte annat än å falla för mig.. ; ) hihi... tack för det!
Jag blir så glad när det piper till i telefon, och så är det ett gulligt sms från honom =)


Nää, nu jag ta och hitta på något annat =)



So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: Din bror

inte fan skriver du nått om mej inte !!!

2008-07-24 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0