It's a fine line between love and hate...

Ja man får väl göra en uppdatering, så alla nyfikna människor har nåt att läsa...

Det är ett stort kaos inombords, jag har så mycke känslor.. men jag vet inte vad.
Hat - kärlek? Olycka - Lycka? Sorg - Glädje? Jobbigt - Lättnad? Förbannad - Glad?
Ahh, det bara kryper i kroppen på mig... Jag blir tokig!
Men så länge jag har mitt Hjärta hos mig, mår jag bra!

Idag va jag och mamma i Birsta, jag köpte en micro på El Giganten.. En silver, allt verkar ju förövrigt vara silver numera... Köpte även en ny nagelsax, det är min drog :p haha.. jag kan verkligen inte leva utan en nagelsax.. det är så jobbigt ibland, det är verkligen ett beroende...
Sen va vi på en rättegång (Och för att upplysa alla nyfikna, så va varken jag eller min familj inblandad i nåt!) och kollade! Inte särskilt givade, men vi slog ihjäl lite tid iaf..
Sen bar det iväg mo Nedansjö.. mamma hade tvättstugan klockan fem.. sen gick tiden utav bara det, så ÄNTLIGEN strax för 20, kom mitt hjärta, mitt allt, min prinsessa till mig! Hua, vad jag har saknat henne hela dagen, det är så jobbigt.. man tänker inte på annat än lill gumman!


Måste kanske hälsa till min trognaste bloggläsare, så att han inte känner sig utanför min blogg :p
HEJ JONAS! 

Nää, nu ska man ta och göra sig klar för sängen, och krypa ner med gumman, som förövrigt sussar sen några timmar tillbaka!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Barro

HAHAHAHAHHAHAH ! HEJ JONAS ! HAHA

2007-05-26 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0