Dagis

Nu har mitt hjärta precis åkt till sin pucko pappa.
Åhh, jag saknar henne redan. Såg en hemsk sak, när dom åkte och Jonas vinkade!
Hoppas verkligen att jag såg i syne, vad som fanns på hans vänstra hand.. Annars måste jag kräkas!
Haha, patetiskt! Men är man desperat så är man ju!

Fick brev från kommunen igår, Tindra har fått dagis plats from 23 Januari.
Åhh, vad jag gruvar mig! Hur ska jag kunna lämna ifrån mig min skatt till helt främmande människor?
Hua! Men jag har ju nån månad på mig att förbereda mig.. men endå!

Igår kväll kollade jag ut genom köks fönstret, och jag tyckte det såg ut som snö himmel.
För himmelen har en speciell färg då. Men näää, tänkte jag det kan ju inte snöa.. Inte nu!
Tänkte inte mer på det.. sen gick jag ut och rökte och jäklar du, det snöade!
Skickade iväg ett mess till Carolina och tog farväl, för jag går i ide.. :p
Men jag vaknade i morse, och ännu mer snö! Snö snö snö, vart jag än kollade!
Hua! Vill inte ha snö!!! Vill inte ha vinter!!!
Snacka om att dagen blev förstörd! Känner mig inte alls sugen på å festa ikväll..
Få se hur de blir, men jag måste väl åka dit ett tag iaf..



Jag provade på livet som tvåbarns- mamma en kort stund igår =)
176148-58176148-57176148-56


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixen

hihi det passar dig att vara mamma till två :D

2007-11-03 @ 12:47:17
URL: http://carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0