Kräkningar & En Jätte!

I natt eller tidigt imorse ska man väl kanske säga, vid 5-tiden.
Vaknade jag av att jag mådde illa.. ähh, tänkte jag, det är inget! Så jag somnade om!
Vaknade igen vid 9- tiden.. Fick rusa på toaletten å kräkas! Attans nu har lillan smittat mig med magsjuka!
Fick ringa Jonas, så han fick komma och hämta Tindra.. Kunde inte röra mig, eller prata
då va jag tvungen att kräkas! Så jävla jobbigt! Jag som aldrig brukar bli magsjuk, Har inte varit det sen mamma och pappa bodde ihop, det är över 11 år sen. men nu helt plötsligt, är det andra gången på kort tid.
Sist hade jag det förra hösten/vintern! Också nu! Det är Tindra som har sabbat mitt imunförsvar... haha, men jag älskar henne lika mycket endå =) Så idag har jag bara legat på soffan och sovit, slö tittat på tv'n i mellan åt!
Har sån jävla sprängande huvudvärk även, och ingen alvedon finns det! Eller barn alvedon med björnbärs smak har jag, men då lär man ju få dricka upp hela flaskan om det ska hjälpa!

Iaf, jag såg inte i syne ang. Jonas och hans lilla "Shiny thing" på fingret!
Han hade glömt å tagit av sig den, för igår när han kom hit hade han den inte iaf, och inte gången före det heller!
Patetiskt!
Åhh, ni äcklar mig, för varje sak ni gör bevisar det bara ännu mer,
att han va med Pojkansikte- Jätten under vårat förhållande!
Men det värsta är, att jag vet varför han har så bråttom med Det, och inte är det pga kärlek!
Stackars blåsta lilla sak! Men är man ful, så tackar man ju inte Nej! Haha...

Nää, nu måste jag kräkas lite, sen sova igen..
(Haha, intressant att jag ska gå å kräkas)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0