Hästar på Uppåttjack!

Ohh, Carolina hjälpte och förklarade för mig 100 gånger igår hur man ändrar bakgrund på bloggen!
Och se där! Jag lyckades till slut, lite stolt vart jag faktiskt =)

Idag skulle jag och Angelina ut och rida, så mamma och Ulf tog med sig Tindra på Norraberget!
Perfekt! Då kan vi ta en lång rid tur!
Men ack så fel man kan ha! När vi skulle ta in hästarna från hagen fick dom nå jäkla tok ryck och börja kuta runt,
vi fick tag på Nero till slut, så jag fick på han grimman och det! Men Laboro skulle jaga han hela tiden, så till slut kunde jag inte hålla han längre för då hade jag klämts mot ett träd. Vi misstänkte att Laboro hade fått nå uppåttjack.. haha! Som han sprang och sprang! Så när vi väl fick in dom i stallet, så svettades han och flåsade så in i helskotta mycke, och Nero ville ju inte vara sämre så han sprang ju också, men inte lika mycke så han va ju inte lika svettig.
Men Laboro va ju heeelt slut!
Så... hej då, våran långa rid tur! Vart ingen alls.. Trist!
Men men, det kommer fler dagar, förhoppningsvis :p

I morgon ska man till familjerätten igen, om inte Jonas ändrar tiden för 5'e gången!
För hans bästa så hoppas jag att han inte gör det!
Så nu hoppas jag att få svar på en del funderingar och sånnt..

jaja... Får väl uppdatera imorrn!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixen

Haha men det gick ju till slut iaf :D Även fast jag inte hade mycket hopp ! :D

2007-10-21 @ 22:19:18
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0