Snö.. Idag!

1 timme och 40 minuter kvar!
Sen kommer mitt hjärta hem, och som jag längtar! Tänk att man kan älska och sakna nåt så litet så oändligt mycke!
innan jag blev mamma, trodde jag att det va helt omöjligt!
Och på nätterna är jag så van att vakna då och då, och stiga upp och lägga på täcket på Tindra, så hon inte ska frysa.
för hon sparkar av sig det hela tiden. Så det känns så tomt när hon inte ligger där, ingen att pyssla om, ingen att bara sitta och stirra på för att hon är så otroligt vacker, ingen som man ligger och lyssnar på, när hon ligger och snusar så högt att hon nästan snarkar =) Men som tur är, så är det bara 1 natt i veckan, 1 natt som känns som en evighet!
Men snart är hon hemma igen, och då blir det, det vanliga puss och kram kalaset =)

SMHI varnade för snö idag, hua hua hua! Usch och fy! Jag hoppas verkligen INTE att det kommer nån jäkla snö, gruvar mig så mycke! Jag verkligen hatar vintern, finns inget jag avskyr mer.. eller jo det gör det, men det hör inte hit!
Kallt och jävligt, sen bli det slaskigt och på det blir det is. Eländiga vinter, kom inte hit!

Snaaart får jag min rosa digital kamera, åhh vad jag längtar! Äntligen kan man knäppa kort på gumman, och föreviga varenda minnesvärda ögonblick! Fast då lär jag ju inte göra annat än att knäppa kort, för varje ögonblick med Tindra är minnesvärt!


Läste så roliga saker i Sundsvalls Tidning idag, det va om knasiga skadeanmälningar:

Motparten körde på min bakdel,
så min fru fick ont i halsen.

Fotgängaren visste inte åt vilket håll han skulle gå,
så jag körde på honom.

En osynlig bil dök upp från ingenstans,
körde på min bil och försvann.

Jag körde över en karl,
men han medgav att det var hans fel,
eftersom han hade blivit överkörd tidigare.

Haha, som jag har skrattat åt det där :p

Nä, nu blir det tvättstugan!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixen

Hihi det snöar nu :D

2007-10-11 @ 16:39:57
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0