Tandborstning...

Det va så kul i Torsdags när Tindra kom hem, det första hon gjorde efter att Jonas hade gått va att gå in i badrummet, ropa på mig och peka på tandborsten.. haha! Hon ville borsta tänderna go hjärtat mitt! =)
Hon älskar att borsta tänderna! Fast det kan man ju förstå, tandkrämen är ju så god :p

Jag har kommit på vad min blivade pojkvän ska ha för yrke!
(som jag ska skaffa om ett par år)
Carolina visste 2 stycken hotties!  Ohh, jag vart eld och lågor!
Men det enda hon visste var att dom troligtvis va mellan 25- 30 år och jobbar i Sundsvall,
så jag vart inte mycket klockare av den informationen :p haha... Men tack endå!

Jag har hittat ett så underbart örongodis, Timbaland med Apologize!
Den är så underbart bra!

Nää, det är lite torrt idag i min blogg.
Har väl inte så mycket intressant att skriva om, skulle jag tro!
Så jag får väl återgå till att Msn'a med Carolina!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0