Det som inte dödar, det härdar!

Det va ju egentligen Jonas dag att ha Tindra idag, men han va tydligen "sjuk" eller nåt..
Och jag brukar alltid ha en stor städar dag när hjärtat är hos honom,
jaha.. vad gör man?
Jag tog å skickade iväg Marcus på stan med Tindra :p haha... så nu har jag fått min städ dag endå =)
Alla sätt är bra utom dom dåliga, och har man en lillebror varför inte använda han till nåt? :p
Jag hatar verkligen när det är stökigt, jag mår illa, jag vill bara kräkas..
Men nu är det som det brukar vara, helt kliniskt!
Men snart kommer gumman hem, och då ligger det saker överallt :p haha, det är charmigt med barn!

Värken har inte blivit bättre än, men jag orkar verkligen inte åka till sjukhuset igen.. jag har så svårt att somna på kvällarna, för jag vet inte hur eller på vilken sida jag ska ligga, det gör så ont!
Men! Det som inte dödar, det härdar! =)

Nää, nu ska jag ta och flumma vidare :p haha


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0