Hat och Kärlek?

Det kryper i kroppen på mig! Jag vet inte varför! Kroppen min skriker! Jag blir galen!
Jag är så arg! Jag hatar dig så mycket, jag hatar dig så mycke så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Eller det är nog en slags hatkärlek! Hatkärlek? Jag vet inte! Jag blir tokig! Jag vill skrika, jag vill gråta, jag vill skratta och spotta dig i ansiktet! Jag vill stampa på huvudet ditt, mosa ditt ansikte och ditt falska leende!
Ju mer jag tänker på det ju mer förbannad blir jag! Du gick verkligen bakom ryggen på mig, du blånekade även fast jag visste!!! Gör man sådär, kan man ju sköta det snyggt iaf! Men en sak känns skönt, jag va före! Och inte bara en gång! Vem är egentligen lurad? Du eller jag? Hah!
Som man säger: Ränderna går aldrig ur en Zebra! (Och det gäller ju både dig om mig)
Tillfällen fanns det gott om, under hela vår tid! Varför sumpa dom? Och det visade sig vara ett bra val..
Dåre!!!

---------
Vissa kvällar känner jag mig så fruktansvärt ensam!
Jag känner mig så ensam och uppgiven!
och ibland känns sängen så himla stor och tom, jag kan saknar nån som man kan krypa upp i famnen på och kramas med! Det va så himla länge sen..

Ähh, det går över! Ensam är stark, som jag brukar säga!
Dessutom har jag den gosigaste av dom alla, min lilla Prinsessa!
Nu ska jag titta klart på filmen på tv!



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0