Kär..!

Jag är kär, i mitt liv precis som det är nu, jag mår så bra och jag njuter av varje dag =)
Och det som känns så himla bra och kul, det är att Angelina har kommit in i mitt liv, och det va vid ett helt perfekt tillfälle! Vi har så kul tillsammans, bara en massa skratt! =)
Och självklart har jag ju mitt lilla hjärta som förgyller mina dagar!
Men jag har kommit på att det finns en sak jag saknar i mitt liv, det är nån som kliar mig på ryggen innan jag somnar.. haha! Det är höjden av underbarhet! :p

Va och red i fredags, vart en lång tur till hemgraven och hejjade på mamma & Gumman även Chrille och Tony va där.. Och när Tindra såg hästarna började hon låta som en hund :p haha, va väldigt stora hundar det där...
Tindra älskar verkligen alla djur, och då menar jag alla! Finns nog inte ett djur hon är rädd för! Så när hon blir lite äldre ska hon få följa med mammsen till stallet =)
Men iaf, gud va kul vi hade på den där turen! Hästarna har ju så mycke tokigheter för sig, och vi har ännu mer :p
Sen vart det kalas, Mattias fyllde år! Hade jätte trevligt! Även att Mattias skulle lära mig dansa "mogen dans" (HAHA!) Men jag varnade honom innan! Jag "håller" åt fel håll (Det känns bäst :p) dessutom klev jag på hans fötter typ 100 ggr... haha, det va så kul!

Nää, nu blir det sängen är så himla trött! Vart en rid tur idag med, såå trevligt =)



Åh, om du kunde se mig nu
så skulle du tro att jag va nån annan men såg ut precis som jag
Och om vi träffats nu, så skulle vi aldrig delat säng
Nej jag skulle ta bussen, eller kanske en taxi raka vägen hem



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0