Poppis Blogg

Vad gör man??? Är barnledig ikväll, vad väljer man? Ha tvättstugan, städa och sitta hemma och ha allmännt trist!
Folk ringer och vill ha med mig ut.. Men icke! Är trött slö och allmännt segpropp! Behöver dom här lediga stunderna och vila upp mig.
Sov hos mamma igår, vart bjuden på fest uppe hos Angelina så jag tänkte att jag kunde gå upp en stund, ta en öl och va social.. Den stunden blev lång, och många öl och shots blidde det med! Hade så himla kul, så tiden bara flög iväg! Va så himla trevligt folk där med =) Jag och Angelina kom även på att vi ska gifta oss.. vi behöver inga killar! Klarar oss fin fint utan dom! :p Har så kul med den där tjejen...!

Carolina har även lika tråkigt som mig ikväll så vi sitter och fular oss på Msn.. haha! Det känns lite old times över det hela, när vi kunde sitta nätterna igenom och bara... ja, jag vet inte vad vi gjorde :p haha, men nåt intressant va det ju!

Åhhh, vad jag saknar mitt lilla hjärta! Är så van att ha hon här hos mig, jag är på väg till sovrummet hela tiden och ska titta till hon även att jag smyger (Golvet knarrar) men halvvägs kommer jag ju på att hjärtat är inte hos mig i dag! Men i morgon då kommer lill fisen minsann hem =) Läängtar!


Om du har riktigt tråkigt, kan du få läsa ett utdrag ur vårat intressanta Msn prat:

Cissan säger:
jag har hjärntorka
Carrolixen säger:
haha det hade jag med
Cissan säger:
haha... också tänker man på saker man ska skriva.. men sen kommer man på att man är lobotemerad.,, så då glömmer man
Carrolixen säger:
hahah det hade jag glömt bort , men det förklara ju allt

Haha, sååå inteligenta samtal har vi :p

Fick en sån kul kommentar i mitt förra inlägg!
Haha, att du inte skämms över att visa dig ute med det, när alla reagerar på ditt enorma nerbyte!
Jaja, det är din huvudvärk!

Nää, nu känns det som jag har kladdat klart i min poppis blogg för ikväll!




Man ska inte tala med fula personer,
dom kan få för sig att det är okej att se ut så!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0