Grattis, till mig själv!

Vad är det för dag idag?
Vad är det för dag idag?
Joo, det är ingen vanlig dag, för det är MIN födelsedag!
HURRA HURRA HURRA!!!
Jaha, idag så fyller man år, hela 18 år. känns bra! Det är ju bara sisådär 4'e gången jag fyller 18.
Men det är alltid lika spännande! haha, nä fy bubblan 22 år! 22 år har jag levt på denna jord!
Hua. nu börjar man bli riktigt gammal! Herregud! 22 år!
Och i morse tänkte jag ha sovmorgon, för Tindra är hos Jonas så han skjutsar henne på dagis. Vaknade pigg som en lärka och tänkte att nu måste jag ju ha sovit till 8 iaf. så jag kollade på klockan som visade 06.15. Guud vad less jag vart då, kunde inte somna om heller. så jag väntade på att nån skulle gratta mig. ingen hörde av sig, så jag fick ringa å väcka mamma :p haha... men sen vid 06.45 så fick jag ett sms av Helene iaf, och jag vart såå glad!
Så jag hoppas jag får mååånga fina tröst presenter idag :p Har även varit å fixat en present till mig själv, som kommer "sättas fast" på min kropp förevigt den 22'a! Har nämligen beställt tid för min 3'e tatuering! Ska bli spännande!
Ska även på begraving i morgon, lite mindre kul kanske. Det är morfars bror Gösta!
Och på Lördag ska jag jobba igen =) Jobbade även förra lördagen. Men då va jag trött när jag kom hem kan jag lova, klev upp kl 6 på morgon fixade mig och Tindra och fikade och sånnt, sen började jag vid 9, jobbade till 17 for hem å duscha och stack iväg på fest, va där tills ca 01.30 sen bar det av till aveny.. kom hem runt 4 tiden. så då hade man nästan hållt i gång i 24 timmar. men kul som attan hade jag =)

Nää, nu ska jag få lite födelsedags frukost av min kära farmor!
(Våldsgästade henne lite!)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej, halkade in på din blogg! Fin design och Grattis på födelsedagen!

2008-04-10 @ 09:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0