Huvudvärk!

Jaha, då har man en hel arbetsdag framför sig.
Vill egentligen inte, det är ju så underbart väder.
Men det är ju underbart att få pengar också.. hihi!

Jag som aldrig brukar ha ont i huvudet, men dom senaste 5-6 dagarna så har jag haft en så fruktansvärt sprängande huvudvärk så jag håller på att avlida. Men man får proppa i sig 2 ibumetin, så man tar sig igenom dagen idag.. hua!

Tindra gumman har nyss åkt till farmor och farfar sin, hon ska nämligen spendera dagen i Njurunda.
Det är tur att man har så många som vill ställa upp och vara barnvakt när man jobbar helger!

Nää, nu ska jag ta och bege mig, måste åka och lämna bilen till pappa innan jag börjar.
Så alla kära läsare, ha en bra dag i solen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0