Spring Collection 2008

Åhh, jag såg nyss reklam på tv'n att Libero har släppt sin "Spring collection 2008 Up&Go"
Spännande det ska bli å se hur dom ser ut detta år.. förra året va dom jätte läcker!
Haha, man blir lycklig för så lite nu för tiden!

Idag har vi spenderat hela dagen ute, va in nån timme så Tindra fick sova middag,
Sen gick vi till farmor och hälsade på, och Tindra är så himla busig när vi är där. Hon härjar runt med farmor och farfar och har sig. och farmor tycker Tindra är så lugn och harmonisk! haha...

En tanke slog mig igår, tänk om "Kioskis" mot all förmodan skulle hitta till min blogg.
Gud vad pinsamt, då skulle man ju va tvungen att ändra väg till och från dagis, och jag skulle ju aldrig gå in och handla där nå mer.. haha.. men iofs så skulle jag ju inte få reda på om han har hittat hit..
Sååå, "kioskis" om du har hittat hit, skriv en liten rad. så jag kan börja planera om dagis- vägen!
Haha, hua vad hemskt!

Och för att hoppa lite fram och tillbaka.
Vilket underbart väder det har varit idag, trodde jag såg i syne när termometern visade 19+ och det va ingen sol som låg på. Så idag skippade jag jackan, kändes lite konstigt men underbart!
Och det är så skönt att slippa bylsa på Tindra en massa kläder och overall osv osv.
Nu är det byxor, fleece byxor, tröja, jacka och en vår mössa! Lovely!

Tjingeling, på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt skrivit

2008-04-28 @ 20:00:39
Postat av: kioskis

vad jag som skrev kommentaren innan , Kul att man har en beundrare =)

2008-04-28 @ 20:01:13
Postat av: Carrolixeen

HAHAHHAHAHAHA!

2008-04-28 @ 20:05:46
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Cicci

haha! Kul, Carolina- kioskis!

2008-04-28 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0