Why?

Jaa, då har man nyss varit å lämnat lill trollet på dagis.
det är så härligt att komma ut på en promenad på morgonen, det tar ju sammanlagt en timme.
En halvtimme dit och en halvtimme hem. så ska jag hämta henne också då blir det en timme till,
så 2 timmar per dag spenderar jag med att gå till och från dagis. Det är ju trevligt att få röra lite på dö köttet! haha!
Även att Tindra har blivit lite "international" hon säger Why.. haha. Både jag och mamma säger ofta det, ist för varför (Och varför vet jag inte) vet inte om Jonas fortfarande säger det, men förut gjorde han det iaf. så det är ju inte konstigt att Tindra börjar säga det också =)

Nää, nu måste jag ta och dammsuga lite. Det märks att det finns ett barn här hemma, och att det är vår.
Det är grus och sand överallt. och jag som verkligen hatar och då mena jag hatar. när det är stökigt och ligger skit på golvet! Hua! jag mår illa!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0