½ storlek

Jag är så trött och slut i hela kroppen så jag skulle kunna dö!
Mina fötter värker sönder snart. har haft ett par skor i dag som är ungefär en halv stlk för små! Och det går kalas bra att ha dom i vanliga fall. men INTE att jobba i! Mina tår har mosats, mina trampdynor ömmar nå så in i helskotta mycket!
Men värst av allt va att mina vrister svullnade upp nå så kopriöst mycket för att skona va för små!
Eländes elände!
Kom hem och upptäckte att jag bara hade 2 cigg kvar, jag känner veeeeerkligen inte för att gå nånstans!
Men jag blir ju så illa tvungen, får se om det blir macken eller kiosken.
jag ooooorkar verkligen inte!
Är det nån som känner för att massera mina fötter hela kvällen medans jag ligger utslagen på soffan? =) hihi...
Det är bara att höra av sig!

Nää, nu måste jag ta och duscha och byta kläder. sen bege mig mot nåt ställe som säljer cigg.

På återseende!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0