Soligt

Varför är det sol idag?
Eländes elände! Det skulle ju bli fult väder! Jag orkar verkligen inte jobba när det är sol!
Det blir så himla varmt! Så nu har jag en svettig dag framför mig, inte särskilt lockande kan jag lova!
Efter jobbet blir det väl till att gå till pappsen, äta lite och bränna ut några filmer.
Skulle göra en lista på filmer jag ville ha, men jag har dock bara kommit på 1 film. haha!
(Och en massa filmer till Tindra) Jag som ville ha så många filmer, men nu kommer jag inte ihåg va det va för några.
Men men, man är ju gammal då hör det väl till att man börjar bli senil.

Jag vet inte vad jag ska ha för kläder idag, jag vill ha jeans. men undrar om det blir för varmt att jobba i.
och jag vill inte ha mina svarta knickers, det kanske blir för kallt senare. Det är ju trots allt lite kyligt i luften.
Jag måste inhandla ett par svarta lång byxor som jag kan jobba i. Har ju nåt par, men dom är alldeles för stor.
Så det ser inte så vacker ut när dom åker ner på stjärten.

Nää, jag får ta och fundera vidare och göra mig klar för ännu en dag på jobbet.
Jag vill inte, jag vill verkligen krypa ner i sängen igen!
Jag är sååå trött!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0