Tindra trollet

Idag har jag, Tindra trollet och mamma gjort Birsta.
Hittade dock inget till mig.. eller det beror på hur man ser det.
Köpte en spegel och en vas med blommor i till byrån i sovrummet.
Köpte även lite kläder till Tindra trollet!
Jag förstår inte, garderoben är som ett svart hål.
Lägger man in nåt där, så försvinner det helt spårlöst.
Men till helgen ska jag rensa garderoben, för då ska Tindra trollet flytta!
Hon ska bara flytta ut ur garberoben och in i byrån.. kläderna hennes alltså :p
Ska tvätta och sortera allt.. så då hoppas jag att det är lite kläder som dyker upp.
Måste höra med Jonas också, om hon har en massa kläder där också som hör hemma här hos oss..
Eller hur man ska säga..
Lite bilder från dagens inköp kan ni få se..

       


Har varit hos mamma några dagar och härjat.
Även så va jag sten säker på att jag skulle jobba idag, jag va så säker så jag hade kunnat sätta mitt liv på det.
Så ringer Hanna mig på onsdagen vid lunch tid och frågade om inte jag skulle jobba, jag stog uppskriven på schemat på jobbet. Nää, tyckte jag. jag skulle ju jobba på torsdag, inte onsdag. Jag visste att jag hade dubbel kollat schemat innan jag åkte.
Kom hem och tittade på schemat, och jag måste ha drömt att jag hade kollat schemat innan jag åkte.
för där stog det klart och tydligt att jag hade ett 6- timmars pass på ONSDAG!
Så fruktansvärt pinsamt! Men jag bad ju om ursäkt! Men endå..
Skulle egentligen jobba lördag- söndag också, men då ringde Hanna idag och sa att det va mycket personal i helgen så jag kunde få vara ledig. så jag ska få jobba måndag & tisdag ist.
Så då får jag se vad jag hittar på i helgen, är barnledig. Tindra trollet ska till pappa sin.

Nää, nu ska jag nog ta och bege mig mot sängen!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mamma mia (ung och vacker som jag är) :)

Hej på dig!!

Det blev jätte fint med spegeln och blommorna:)

Sen så får man tacka för förra kommentaren, du som skrev en fråga om det var Cecilias mamma som sitter på huk med Tindra, japp det är jag det:) jag sa ju att jag är ung och vacker(skratt), näää och jag är inte en självgod pamp:)

2008-08-22 @ 10:01:21
Postat av: Sanne

tack så mycket :) ja det ska bli jättespännande, imorgon ska vi berätta för min mormor och morfar, undrar hur det reagerar :D

2008-08-22 @ 10:05:49
URL: http://millie05.blogg.se/
Postat av: Carrolixeen

Men det va dom där shortsen jag tänkte på , dom finns i stor rutigt också ! =) Fint det blev med spegeln =)Jag tror även att det va en sån där tröjajag kollade på åt Savannah.. Nu måste jag köpa den så dom kan matcha varandra nästa gång dom syns, haha värsta häftigt ! :D

2008-08-22 @ 15:50:13
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0