Shopping!

Idag har jag och mamma haft en hel dag i birsta, först Ikea, sen birsta city (Som det numera så fint kallas),
till sist Plantagen!
Har handlat massor idag!
Kläder både till mig och Tindra! Hittade även ett par Jeans till mig, jag som har letat hur länge som hellst!
Alla kläd affärer verkar ju ha börjat med utsvängda jeans, och det vill inte jag ha!
Men idag uppenbarade dom sig! Ett par jeans med raka ben!
Köpte även en skinn jacka, men det vart inte den från vero moda.
Hittade en finare på Hm, även att det va barnavdelningen =) och den kostade hälften av vero moda jackan.
köpte en jätte mysig vit sjal också, eller det är väl kanske mer en halsduk.
Köpte även ett "vardags" halsband på Albrekts guld, jätte fint!
Är så himla nöjd över mina inköp idag, kommer dock inte ihåg allt jag köpte just nu.
Allt ligger kvar i påsarna =)

Har även haft besök här ikväll, av en viss person.
Det va mycket trevligt ;)
Surrade och hade oss! Och jag tror att vi är ganska lika som personer,
han är så lätt att prata med och vi skrattar så himla mycket.
Men egentligen är allt, fel fel fel!
Men men...

Nää, nu måste jag gå och lägga mig, ska jobba imorgon.
Börjar kl 8, så då blir det till att kliva upp tidigt!
Det är även personalmöte i morgon, så Maria skulle komma in till det.
Så det ska bli mycket trevligt, röka och surra en massa =)
Va himla länge sen vi träffades, så det finns mycket att berätta :p


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva vem personen är som kommer och går? är ju nyfiken:-)

2008-08-26 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0