Fetto

Nu är vi nyss hemkommen från farmor. har ätit och umgåtts, Tindra trollet har härjat med både farmor och farfar, så farmor skulle lägga sig och ta en nap på soffan när vi gick :p
Även att jag gjorde en sak hos farmor som jag INTE skulle ha gjort.
jag vägde mig! Fy fan kan jag bara säga. 4,5 kg har jag gått upp sen i somras. det är vedervärdigt äckligt och motbjudande! Usch och fy! Jag mår illa över mig själv! 
Så nu blir det promenader igen, inget onödigt bilåkande för min del!
Jag har ju blivit så bekväm med J, åker precis överallt, fika på Eclair var och varannan dag!
Det är slut på det nu!

Även att historien med J och exet gräver sig bara djupare ner.
Nu har hon anmält honom för misshandel och fixat ett besöksförbud mot honom.
Även fast det va hon som pucklade på han rätt så rejält, medans han puttade bort henne ett par gånger, för att skydda sig själv. Så nu får han inte träffa dottern i Jul, inte ens komma och lämna julklappar till henne.
Polisen hade ringt och informerat J om besöksförbudet och anmälan idag.
Jag blir så förbannad på den där jävla haggan! Hon gör allt för att använda Dottern mot J, hon gör inget för dottern utan allt är enbart för att exet är svartsjuk och bitter.

Nä nu ska jag surra med Angelina och ta en cigg.

Kommentarer
Postat av: linda ruda

Åhh fy fan!!! Håller mer om varje ORD!!



HAGGA!!!

2009-02-11 @ 18:52:37
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0