Idol

Nu har hjärtat mitt precis åkt till pappa sin. gud vad jag kommer sakna henne.
Men på söndag ses vi ju igen =)

Själv ska jag ta och bege mig ut mot ön. Ska se Idol finalen där ikväll =)
Spännande.. men jag tror nog att Kevin kommer garanterat vinna.
fast det vore ju bra om han inte gjorde det, eftersom av någon konstig anledning går det alltid bättre för den som kommer på andra plats..
jaja, det åter står att se..

Nu måste jag kila ner i tvättstuga och plocka upp tvätten sen är det raka vägen mot Ön!

Ha en underbar Fredags kväll,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

spännande med idol-final ikväll (:

2008-12-12 @ 17:11:17
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: De du

Tycker att du skulle komma till mej...

2008-12-12 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0