Julbord

nu har vi varit hos mamma och ulf ett par dagar och vilat upp oss, eller ja min förkylning har blivit värre men hostan är nästan borta. I natt va första natten jag kunde sova, och det va ljuvligt. men jag hade tydligen spillt ut ett vatten glas på golvet i sömnen. men det va inte min huvudvärk =)

Nu har vi alldeles nyss kommit hem från jobbet, har varit där och ätit julbord och kollat på lucia tåg.
Maten kan jag tyvärr inte svara på om det va gott eller inte, eftersom jag känner varken smak eller lukt.
men jag utgår från att det va gudomligt gott =)
Tindra vart jätte rädd för tomten som kom med paket till alla barnen, lill gumman min!
Sen fick vi anställda paket av Ulrika, jätte fina ljuslyktor!
Jag måste bara säga det, att jag älskar verkligen att jobba där på hotellet.
dom flesta är så gudomligt trevliga och man blir så glad av att vara där.

Men jag kan säga det, i måndags va det otroligt tungt att jobba. jag hade bara sovit 3 timmar på natten och jag tog 4 chokladrutor som lite nattmat för att jag hade så tråkigt. och det skulle jag inte ha gjort, jag mådde illa hela måndagen.
men förutom alla krämpor och tröttheten va det otroligt skönt att jobba =)

Idag när vi kom hem hade fotona på Tindra kommit, jätte fina är dom.
har försökt knäppa ett kort. men kort på kort brukar inte bli bra.
men jag lägger ut det iaf =)




Nä nu blir det Greys Anatomy, sen ska jag ringa och retas lite med J innan sängen!

Ha en underbar kväll,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mia

Åh vad fin hon vart :) Hon ser allt ut som en riktig liten trollunge, så söt!

2008-12-10 @ 22:03:46
Postat av: Carrolixeen

nämen gud vad fint kortet blev :) ska snart uppdatera bloggen ifrån igår

2008-12-11 @ 10:43:10
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: T

Mommas jänta, nog ser hon ut som ett litet troll allt, det är bara svansen som fattas:)

Jätte fint kort blev det i alla fall.

Nä nu skall jag fortsätta att sova en stund,är helt slut efter nattens jobb:)



Puss och kram mina älskade Öfr Östermalmsbor

Vi syns inte på stan!!

2008-12-12 @ 15:12:54
Postat av: Tjusiga jag:)

Mommas jänta, nog ser hon ut som ett litet troll allt, det är bara svansen som fattas:)

Jätte fint kort blev det i alla fall.

Nä nu skall jag fortsätta att sova en stund,är helt slut efter nattens jobb:)



Puss och kram mina älskade Öfr Östermalmsbor

Vi syns inte på stan!!



2008-12-12 @ 15:12:54

2008-12-12 @ 15:16:47
Postat av: Anonym

Sååååååååååååååå söt dotter du har

2008-12-14 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0