Rysningar

Jag ryser i hela kroppen!
Dom spelar Kevin på RixFm med vinnarlåten just nu.
Åhh, han är sååååå underbart bra! Det va ju givet att han skulle vinna!
Som jag har sagt förut, jag ÄLSKAR hans röst och om det vore möjligt skulle jag gifta mig med den!

Va ju som sagt ute på ön i går och såg Idol, hade det jätte trevligt!
Åt varma mackor, men jag kan tyvärr inte svara på om dom va goda eller inte,
eftersom att jag har fortfarande inte fått tillbaka min lukt och smak.
men jag utgår från att det va gott =)
Kom väl hem runt 24- tiden igår kväll.. och idag sov jag ända till 12.
och det mina vänner, det har inte hänt sen jag va 16 år tror jag..
eller jo säkert några gånger efter det. men det lät ju bra iaf =)

Nu sitter jag och äter upp mina sista 2 choklad rutor, för varje tugga gråter jag en skvätt.
dels för att dom är snart slut, dels för att jag inte får njuta av dom sista.
som sagt, så känner jag ingen smak.
Men varför äter jag då upp dom?
Jo för att jag är den största egoisten som går i ett par skor,
J kommer hem i morgon, och jag vet att han tycker om chokladrutorna.
Han ska inte få mina sista chokladrutor..

Nää, nu ska jag ta och göra mig klar och bege mig till farmor och farfar för en bit mat!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0