Snö, snö, snö ...

Nu snöar det, igen! Jag kommer seriöst bryta benet eller nåt, det är ju super halt under.
det är ju is överallt, sen så kommer det snö som lägger sig fint över för att man ska ramla och slå sig.
Tindra har dragit 3 vurpor idag. jag har gjort en halv.

J har nyss varit här en sväng, vi tog en cigg och surrade.
Det känns bra nu. Jag behövde nog vara borta ifrån han ett par dagar.
Innan vi gick ut och satt oss, la jag Tindra så hon skulle få sova ett tag.
När vi kom in hade trollet smygit sig upp och lagt sig i soffan och somnat, lilla soff potatisen :p

När trollet behagas vakna ska vi åka till Pappa och Monica, Tindra ska få baka pepparkakor.
har lovat henne det nu ett tag. och eftersom min ugn är lite efterbliven så att man inte ser hur mångra grader det är, och att jag dessutom varken har en kavel eller pepparkaksformar. så åker vi iväg och bakar =)
Tindra tycker ju att det är så roligt att vara där hemma, hon ska hela tiden ha pappa med sig överallt "Morfar kom!" "Morfar gå till köket!" Morfar hit och dit =)
Igår när pappa  hade hämtat oss och vi kom fram, så va Tindra lite bekymrad över att vi hade glömt Monica på sjukhuset.
Hon vänder sig mot mig och säger "Monica jobbar på sjukhuset" Ja, fick hon till svar. så tittade hon lite bekymrat på mig och säger "Vi har glömt Monica på sjukhuset"  men så va ju dock ite fallet, hon va ju hemma.
Go rumpan min!

Nää, nu måste jag ta och ringa Carolina och hoppas på att hon svarar,
har lite skvaller ;D

Ha en trevlig Lördag,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhgghh

2008-12-26 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0