Söndag

Jag har sovit som som en räka inatt. Jag har en sån himla ret hosta som självklart är värst på natten!
Men nu börjar det tack och lov bli bättre, inatt har jag nog bara vaknat 50 ggr.

Idag åker ju som sagt J till Norge. han funderar på att ta bilen upp dit.
Jag hoppas verkligen inte det. Så jag ska försöka lägga in nåt fint argument på att det är bättre att åka tåg =)
Senare i eftermiddag ska vi ut på ön. Ska fira Tobias i efterskott =)
Så då kan man ju hoppas att det bjuds på nåt gott :p haha..
Tindra blev super lycklig när jag berättade att vi ska åka till Britta.

Nää, jag har inte så mycket vettigt att skriva egentligen,
så nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

ha en underbar söndag,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

men Tindras presenter :)

2008-12-07 @ 11:30:51
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se
Postat av: Carrolixeen

hon blir helt slut alltid hon att vara ute på ön , lill stackarn där.. Haha såg du att jag lurade hon idag iaf med att hon skulle öppna handen min :D Jaa vi måste verkligen ta en hel tjej dag , det kan både du & jag behöva :D

2008-12-07 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0