Dagisplats: 0

Jaha, så skulle Tindra börja på dagis idag. Men icke!
Har väntat, å väntat på att få veta vilken tid på dagen vi skulle dit. Så igår när jag inte fick nåt,
så ringde vi dagiset. Dom enda som skulle skolas in i dag va ett tvillingpar. Jahaa?
Och sen under våren hade dom inga mer inskolningar. Nähää?
Så frågade puckot om vi hade tackat ja till platsen. och det är väl klart, annars hade vi ju inte fått ett placerings beslut. Så hon ringde någon på kommunen som i sin tur ringde mig, men då skulle jag prata med chefen, så jag fick ringa upp henne. och alla beklagade och bad om ursäkt för att det hade blivit fel någonstans.
Så i slutänden fixade det sig men istället för att hon skulle börja på Tallbacken idag, så blir det att hon börjar på Enhörningen 6'e februari.
Men jag vart så himla less igår. Så har man gått och förberett sig på att min lilla bebis ska börja dagis, också raseras allting dagen före. Men det blir nog bra i slutändan!


Tjingeling, för idag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fyyy vad jävligt att det blev så, men det fisade ju sig till slut:)

2008-01-25 @ 19:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0