Mini

Veckan har vi spenderat hos mamma, så skönt så =)
Blir till att åka hem i morgon bitti för då ska lillhjärtat mitt till sin Pappa, han bytte dag.
Åhh som jag kommer sakna henne. Så då blir det till att åka till Carolina och hälsa på henne och mini!
Känner jag oss rätt lär jag ju bli kvar där hela dagen.
På Tisdag ska jag på sjukhuset på röntgen. Ska vara där redan 7.30 jag lär ju vara död då.
Dessutom stog det på papperna att det brukar ta 2 timmar ca, så dom rådde att man skulle ta med sig en bok eller något. men jag har redan hittat min sysselsättning i dom timmarna, självaste Carolina =)
Onsdag börjar Prinsessan min förmodligen på Dagis, om det inte blir nå strul den här gången med.

Jag har även fått det såå himla fint i min underbara lägenhet, fått upp hatthylla och några tavlor.
Köpt mattor till hallen, 2 runda är det. Åhh det är såå himla fint.

Nää, nu blir det lite mat, skulle jag tro!

Tjingeling, på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0