En vis kvinna sa...

Det vart partaj igår med.
Orkade gentligen inte, va super trött! Men som en vis kvinna brukar säga,
"Det är bättre att gå ut och ångra sig, än att sitta hemme och ångra sig"! Så det rådet löd jag =)
Känns som att det har blivit hur mycket festade som hellst senaste 2 veckorna, först gatufesten onsdag & torsdag, och i fredags va det fest och igår krogen. Det är väldigt ovanligt för att vara mig. Jag brukar högst gå ut kanske 1-2 ggr i månaden. om ens så mycket! Men det är sommar och jag har varit barnledig, så då ska man väl passa på!
Men iaf då, for till Niklas på förfest igår, sen vidare till en annan. där va det inte speciellt roligt, en massa skejtare bara.
efter en stund bar det av ner till Svensson för att sen gå vidare till Stadshuset, där jag även träffade M.
Eller visste iofs att han va där, så jag ville egentligen inte gå dit. kändes lite som att jag följer efter han. haha. så jag försökte å inte synas så mycket, så att han kanske inte såg mig. men det tog typ 3 minuter, innan han såg mig.
Han va ute med sina killkompisar så jag hälsade och surrade lite, sen vart det tillbaka till mitt sällskap.
Även att M ringde mig tidigare på kvällen. och jag vart ju super glad för det!
for hem vid 2- tiden. då orkade jag verkligen inte mer. min kropp va totalt slut!
Är verkligen inte van att festa 2 dagar i rad. Hua!
Vaknade i morse av att en målare stog och skrapade på mina fönster. eller i morse, klockan va väl 11.30.
jag trodde det va jordbävning eller nåt. gick ut och rökte och surrade lite med han. känner igen han så himla mycket, tror kanske att han va på samma jobb som ulf i stan.
Såg även ett missat samtal från M, typ 03.30!! Han skulle bara höra så att jag hade kommit hem. Så det va ju gulligt. dock så svarade jag ju inte, eftersom jag sov och va helt död.

va iväg med Niklas på mc donalds förut, och guuud vad underbart gott det va!
Så får man se vad kvällen bjuder på för bravader. Fast jag tänka mig att det blir inte mycket bravader, mer ligga i soffan och glo på Tv'n! Snart kommer mitt lilla hjärta hem iaf. åhh, så jag saknar henne!
Min lilla go klump!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0