Saknar min bebis!

Jag saknar Tindra så mycket så det värker i kroppen!
Och hon har bara varit borta sen igår eftermiddag, men hon kommer inte hem föräns i morgon eftermiddag!
Vi har nämligen börjat med att Jonas har henne varannan helg! En heeel helg, det känns som en evighet!
Men iaf, när inte hon är hemma så behöver jag inte tänka på att jag måste laga nån riktig mat.
Så idag blev det jorgubbar med mjölk till frukost, och till lunch blir det hallon paj med vanilj sås.
Mmm, vad gott! =)

Satt och kollade igenom min väska förut, gud vad mycket man stoppar ner i väskan..
Detta finns i min väska:
mobil
kamera
kamera sladd
mobil laddare
"kort plånbok"
lösa kort
15 olika kvitton
5 pennor från jobbet (Förlåt Grand)
nyckel kort till jobbet
telefon lista till dom på jobbet
2 försvarets hudsalva (lypsyl)
Clearasil coverstick
internetbanks dosa
ett "rör" Treo
tamponger
näsdukar
nyckelband (Som förövrigt inte har nå nycklar på sig)
bil nyckel
nyckel till farmor
hem nyckel
3 nappar
solglasögon (mina)
Solglasögon (Tindra's)
tuggumi paket (Påse)
Hårsnoddar
hårnålar

tror det va allt, haha!
Jag som allid har haft små väskor, så jag har bara fått plats med det nödvändigaste!
Men nu har man gått upp ett par storlekar, så då blir det en skräp samlare!
Måste verkligen ta och rensa lite!
Vad har du i din väska?



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Britta

Jag trodde jag värst, men jag måste känna mig besegrad Ciccilina......

2008-06-14 @ 17:57:00
Postat av: Cicci

haha ; )

2008-06-14 @ 18:19:07
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0